شرایط خرید ویلا در رویان

۱۴ بازديد

رویان یکی از شهرستان های استان مازندران است که در مجاورت دریای خزر و بین شهرستان های نور و نوشهر قرار دارد. زیبایی دیدنی رویان باعث جذب گردشگران زیادی شده و در نتیجه ساخت ویلاهای فروش و اجاره در رویان افزایش یافته است.بهتر است قبل از خرید ویلا در رویان را بیشتر بشناسیم

 
رویان شهری زیبا در شمال ایران است که مقصد گردشگری بسیاری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی است. این شهر زیبا مکان های زیادی برای بازدید دارد. این شهر بین نور و نوشهر قرار دارد و مانند همه شهرهای شمال ایران از آب و هوای باشکوهی برخوردار است. این آب و هوای بی نظیر دلیل اصلی خرید ویلا در شمال ایران است که روز به روز نامزدهای بیشتری پیدا می کند.
 
برای اطلاع از مزایا و معایب ویلای شهرکی روی لینک کلیک کنید
 
رویان آب و هوای معتدلی دارد و به دلیل مجاورت با ساحل، رطوبت بالایی دارد و بیشتر اوقات باران می بارد. جنگل های سرسبز رویان از یک سو و کوه های مرتفع البرز از سوی دیگر این شهر را به یکی از بهترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است که می توانید سفر به رویان و اجاره ویلا جنگلی در رویان را در لیست سفر خود قرار دهید. هوای خوب که بیشترین استفاده را از آن می کند.
 
بهترین شهرهای رویان برای خرید ویلا در شمال ایران
شهر رویان بسیار کوچک است اما شهرهای ساحلی (شهر ساحلی فردوس، شهر شقایق، شهر صدف، شهر آروشا، شهر سینا، شهر ساحل آرام، شهر ساحل 110، شهر سرا) شهر جنگلی (شهر افرا، شهر جنگلی فردوس، شهر ویلا شهر، شهر ماهان، شهر مروارید) به داشتن ویلاهای بسیار زیبا و مجلل با ساختمان های قدیمی و جدید معروف است.
 
خرید ویلا در رویان چه مزایایی دارد؟
استان مازندران بهترین استان برای خرید ویلا در شمال است و شهرهای غرب این استان برای خرید ویلا مناسب ترند. رویان یکی از شهرستان‌های غربی استان مازندران است که بین دو شهرستان نور و نوشهر نزدیک به دریا و در مجاورت جنگل‌های سرسبز قرار دارد. رویان یک شهر توریستی محسوب می شود و به عنوان یک شهر تفریحی شناخته می شود. البته با خرید ویلا در چمستان به جاذبه های تفریحی و گردشگری رویان نزدیک می شوید و در اسرع وقت به این شهر می رسید.
 
خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال
رویان شهر زیبایی برای خرید ویلا است. دلیل این موقعیت افزایش ویلاسازی در رویان است که همگی منطبق بر اصول و استانداردهای روز جهانی است.
 
در شهر رویان ساخت ویلا با جدیت انجام می شود و تنوع و استحکام ویلا بسیار حائز اهمیت است. خرید ویلا در رویان مانند خرید ویلا در سیسنگان طرفداران زیادی دارد و دلیل آن نزدیک بودن به دریا و جنگل است.
 
قیمت ویلا در رویان چقدر است؟
قیمت ویلا در رویان از 1 میلیارد تومان شروع می شود و بیشترین قیمت تقریبا 60 میلیارد تومان است. قیمت ویلاهای جنگلی در رویان نسبت به ویلاهای جنگلی بیشتر است.
۰ ۰

طراحی و اجرای گچبری دور لوستر

۱۳ بازديد

گچ کاری دور لوستر یا گچ بری دور چراغ یکی از خدمات جدید گچ بری است که توسط گچ بری های حرفه ای و گچ بری های ایرانی برای شما عزیزان انجام می شود. این الگوی گچبری امروزه بسیار رایج شده و در سراسر ایران و همچنین سایر کشورها طرفداران زیادی دارد. گچ بری دور لوستر و لامپ یکی از شیک ترین و خاص ترین خدمات گچ بری است که با هر سلیقه ای سازگار است، یعنی اکثر افراد با سلیقه های مختلف علاقه زیادی به این نوع گچ کاری دارند و معمولا خانواده ها از این مدل برای تغییر دکوراسیون استفاده می کنند.

خانه هایشان از گچ هم استفاده می کنند. دور لمپی همان گچبری دور لوستر است که عده ای این خدا را به این نام می شناسند و لازم دانستیم این اطلاعات را به شما بگوییم تا در این امر به شما کمک کنیم. برای اجرای یکی از گچ بری های دور لوستر یا گچ بری طرح های لامپ در منزل خود می توانید با همکاران ما از بهترین مجموعه هنری هماهنگ کرده و گچ کاری دور طرح لوستر یا گچ بری دور لامپ را در تاریخ مشخص شده انتخاب کنید. و این خدمات برای شما پیاده سازی خواهد شد.


دور لوستر را گچ کاری کنید
یکی از انواع خدمات گچ کاری ساختمان، گچ بری دور لوستر است که نسبت به دور لامپ بزرگتر و مجلل تر است و می تواند با نورپردازی فضای کلاسیک تری ایجاد کند و فضایی گرم در مکان ایجاد کند. آرزو کردن.
نورپردازی سقف در فضاهای مختلف بسیار حائز اهمیت است و حتی امروزه افراد زیادی از این خدمات برای مکان های مختلف استفاده می کنند که شما می توانید تمامی این خدمات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما بخواهید.

دور چراغ را گچ کاری کنید
دُر لامپی یکی از پرکاربردترین خدمات گچ بری اماکن مسکونی، اداری و تجاری می باشد که جلوه ای منحصر به فرد و زیبا در سقف و فضا ایجاد می کند. این سبک از سرویس گچ بری با توجه به سایز سقف شما و همچنین سایز چراغ شما در نظر گرفته شده و طرح و نقش آن نیز بنا به سلیقه و نظر شما اجرا می شود. راه های زیادی برای تزیین سقف اتاق نشیمن و آشپزخانه وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین آنها استفاده از لامپ های متنوع و زیبا است که با نور مخفی و خرگوش های کار می توان از آنها استفاده کرد. در واقع با استفاده از این ابزار گچی نه تنها سقف و اطراف لامپ ها زیباتر می شود، بلکه اطراف آن و سیم های اضافی پنهان می شود و نظم بهتری در این قسمت از سقف ایجاد می شود.

دور لوستر جدید را گچ کاری کنید
مجموعه ما دارای گچ کاری های حرفه ای است که با استفاده از ذهن خلاق و نظرات مشتریان، طرح ها و مدل های جدید لوستر و لامپ را متناسب با سلیقه اکثر کاربران و مشتریان سایت ما ایجاد می کنند. برای استفاده از این خدمات کافیست برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها و استفاده و بهره مندی از خدمات ما با ما تماس بگیرید. در هر خانه و حتی ادارات، مشاغل و فروشگاه ها قطعه ای برای لامپ یا لوستر وجود دارد که می توانید با استفاده از این قطعه جلوه زیبایی به محیط ببخشید.

یک چراغ ساده و شیک
طرح نهایی یک چراغ گرد ساده و شیک از طرح های زیبا برای اتاق خواب و نشیمن. اگر نمی خواهید از کل سقف به عنوان یک بوم استفاده کنید، سعی کنید یک قطعه مرکزی مانند این ایجاد کنید. آن را به عنوان لوستر خود در نظر بگیرید! می تواند به اندازه دلخواه شما دقیق و بزرگ باشد

اطراف چراغ سقف
همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی می توان گفت مهمترین قسمت هر ساختمان مسکونی، تجاری و اداری است که آسایش و نفوذ را برای افراد آن مکان به ارمغان می آورد.
سقف نیز یکی از مهم ترین قسمت های هر مکانی است که وقتی فردی وارد محیط جدیدی می شود به این قسمت توجه ویژه ای می کند به خصوص اگر چراغ یا لوستر داشته باشد. یکی از راه ها استفاده از نور سقفی است که جلوه زیبایی به محیط می دهد.

اطراف لامپ
چراغ گرد به تزیینات و تحول دکوراسیون سقف اتاق پذیرایی یا اتاق خانه اطلاق می شود که امروزه مورد توجه خاصی قرار گرفته است: مربع، گرد و غیره. امروزه با توسعه و گسترش معماری و مصالح ساختمانی و همچنین تکنولوژی معماری و دکوراسیون داخلی با نورپردازی به فرم های ساده و برجسته کشیده شده است و مردم بیشتر این گونه طرح ها را می پذیرند.

۰ ۰

مدل های قاب بندی دیوار

۷ بازديد
در معماری سنتی گذشته و در معماری مدرن امروزی، هنرها و خلاقیت‌های بسیاری خلق شده است که نیازمند مهارت‌ها و ابزارهای ویژه‌ای مانند قاب‌بندی دیوار، قاب‌بندی کاغذ دیواری، قاب آینه و به‌ویژه قاب روی دیوار است. هنر گچ بری، مورد استقبال معماران و طراحان و همچنین بسیاری از مشتریان و خانواده ها قرار گرفته است.

مدیریت
کلمه ای است که در زمینه های مختلفی مانند طراحی داخلی و معماری و حتی عکاسی استفاده می شود.اما در این مقاله مورد اصلی قاب دیواری است که قصد داریم این اثر را که یکی از خدمات اصلی این شرکت است به شما معرفی کنیم. بهترین مجموعه هنری .
پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین گچبر و بهترین گچبری در تهران و کرج روی لینک کلیک کنید.

https://gachboripersian.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%DA%86%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%DA%86%D8%A8%D8%B1%DB%8C/


قاب یا قاب دیوار
قاب بندی و قاب بندی روی دیوار و آینه کاری جزو 50 ایده برتر دکوراسیون منزل است و به یکی از راه های لوکس و جذاب ساختن دکوراسیون داخلی منزل تبدیل می شود.
اندازه و سطح قاب روی دیوار با توجه به ارتفاع خانه و اتاق مورد نظر تعیین می شود.
یعنی اگر ارتفاع سقف کوتاه است بهتر است از یک قاب ساده روی دیوار با قاب عمودی با مقدار کمی روی دیوار استفاده کنید تا جلوه ای پهن تر و زیباتر به دیوار بدهد. از اتاق
اگر ارتفاع سقف بیشتر بود، بهتر است یک قاب در بالا با ارتفاع بیشتر و یک قاب مشابه در پایین با ارتفاع کمتر طراحی کنید، سپس از ابزار حاشیه طرح دار یا ساده به صورت افقی در طول مانند کمربند میانی استفاده کنید. دیوار که علاوه بر زیبایی بیشتر از آسیب دیدن دیوار در اثر برخورد مبلمان جلوگیری می کند.
قاب گچی یکی از بهترین ایده ها در دکوراسیون داخلی است. سال هاست که به صورت مجلل در طرح های مختلف خانه اجرا می شود و تغییرات زیادی ایجاد می کند. این نوع گچ بری بسته به ارتفاع سقف به روش های مختلفی بر روی دیوار نصب می شود. در نهایت برای لبه پایینی دیوار از قرنیز با ارتفاع مناسب استفاده می شود.

انواع اسکلت دیواری
قاب بندی سرویسی است که بر روی دیوار قسمت های مختلف خانه مانند دیوار پذیرایی، اتاق خواب و ... با سبک ها، نقش ها و طرح های مختلف و با توجه به سلیقه و نظر مشتریان انجام می شود. دارای 3 مدل زیر
قاب دیواری کلاسیک
قاب دیواری نئوکلاسیک
قاب دیواری مدرن

قاب دیوار
ایجاد قاب بر روی دیوار اتاق نشیمن یا اتاق خواب می تواند روشی برای زیبایی و جذابیت مورد نظر هر فردی باشد و همچنین این قاب ها باعث می شود ارتفاع دیوار بیشتر به نظر برسد.
می توانید از فریم ها به هر شکلی و برای هر قسمتی از دیوار مانند بالای تخت یا هر جای دیگری استفاده کنید. از قاب های ام دی اف مستطیلی 4 تا 6 اینچی استفاده کنید که به صورت شبکه ای قرار می گیرند، سپس همه با روکش با رنگ تیره می توان قاب ها را اعم از گچی و چوبی با هر رنگ و طرح و شکلی روی دیوار در قسمت های مختلف ساخت. دیوار و یک ترکیب منحصر به فرد ایجاد کنید.
قاب دیواری
از این سرویس می توان برای دکوراسیون داخلی و زیباسازی فضای داخلی منازل استفاده کرد زیرا دارای طرح ها و نقش های مختلفی است که با هر نوع سلیقه ای سازگاری کامل دارد و می توان گفت این سرویس برای همه مناسب است. از بهترین راهکارها برای زیباسازی فضاهای مسکونی، اداری و تجاری در نظر گرفته شده است. اجرای کادربندی و همچنین استفاده از رنگ، نقاشی دیواری، پتینه، ورقه، کاغذ دیواری و ... و ترکیب آنها طراحی و فضای پروژه را لوکس تر می کند. برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد، همیشه لازم نیست و از جاده های شلوغ استفاده می شود، اما راه های ساده اما بسیار ظریفی مانند قاب بندی وجود دارد که می تواند فضا را دلپذیر کند. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که ابعاد و اندازه این کار باید متناسب با اندازه دیوار و سقف باشد تا نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد، زیرا ممکن است بعد از مدتی خسته کننده شود، یک دیوار سرخابی زیبا. قاب برای اتاق خواب دخترانه مناسب است. در دنیای دختران، همه عناصر تزئینی باید زیبا و ظریف باشند. مثل این دیوار تزئینی پر از حس دخترانه!

کاربردهای قاب دیوار عبارتند از:
دیوار پذیرایی و ناهارخوری و هال را قاب کنید
قاب بندی فضاهای مسکونی
قاب بندی دیوار نمایشگاه
قاب بندی دیوارهای فضاهای اداری و تجاری
دیوارهای سالن را قاب کنید
دیوار مغازه ها و بوتیک ها را قاب کنید
قاب دیواری چوبی
همانطور که گفته شد قاب بندی دیوار دارای سبک ها، طرح ها، نقش ها و رنگ های مختلفی است که یکی از آنها قاب بندی روی دیوار با چوب است که عموما برای خانه هایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود که بسیار شیک و مجلل است. شرق.
قاب دیوار با گچ
در کنار موارد ذکر شده، یکی دیگر از سبک و مدل قاب بندی، قاب بندی روی دیوار با گچ است که برای خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن یا ساده استفاده می شود که زیبایی خاصی دارد. رنگهای متفاوت.
اطراف دیوار پشت تلویزیون
یکی از حوزه های کانونی مهمی که می توانید برای قاب بندی دیوار خانه در نظر بگیرید. دیوار پشت تلویزیون است. کدام تلویزیون را می خواهید به دیوار نصب کنید؟ چه میز تلویزیونی دارید؟ انواع طرح های قاب مدرن هنر برتر با رنگ های جذاب دیوار اتاق تلویزیون شما را مدرن و شیک جلوه می دهد.
قاب گچی روی دیوار
قاب گچی روی دیوار هم برای پذیرایی و هم برای اتاق خواب کاربرد دارد که از مهم ترین مدل های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک ردیف
مستطیل های جدا
مستطیل های متجانس
مستطیل های بسته
یک قاب روی دیوار ایجاد کنید
قاب بندی یک راه عالی برای افزودن بافت و جذابیت به اتاق بدون افزودن رنگ هایی است که دوست ندارید. قاب های عمودی در این فضا به بزرگتر نشان دادن فضا کمک می کند. با اشکال بازی کنید. می توانید دیوارهای قاب بندی شده را با توجه به فضا و کار خود و متناسب با اتاق خود طراحی کنید.
ماهرانه عمل کن! با استفاده از قاب های MDF مستطیلی 4 تا 6 اینچی که به صورت شبکه ای قرار گرفته اند، جذابیت معماری را به یک دیوار ساده اضافه کنید، سپس همه چیز را به رنگ تیره بپوشانید. یک دیوار قاب چوبی در یک سالن مجلل. معمولا از قاب های چوبی براق تیره برای غنی سازی و تزئین طراحی داخلی استفاده می شود. رنگ های گرم، دیوارهای چوبی و صندلی های راحتی چرمی ترکیبی منحصر به فرد را ایجاد می کنند. پروفیل های این هنر معمولا از پلاستیک ساخته می شوند. از پلی اورتان یا پلی استایرن ساخته شده است و همه اینها در قیمت و کیفیت کار تاثیر دارد. اسکلت دیواری علاوه بر تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و ظاهر محل مورد نظر، اکثر عیوب، مشکلات و آسیب ها را نیز از روی دیوار برطرف می کند. این یک تکنیک کامل برای هدایت نظرات از یک جهت خاص و تمرکز بر روی یک نقطه خاص است. برای این کار از چند قاب استفاده کنید و آن ها را با رنگ های متضاد رنگ آمیزی کنید یا با کاغذ دیواری های طرح دار مختلف تزئین کنید.
قاب دیواری مدرن
در این سبک از کادربندی بیشتر از خطوط مستقیم و مستقیم استفاده می شود. استفاده از گل تاجی و گل کانجی مفید نیست. در واقع قاب ها به سادگی و بدون گل مونتاژ می شوند. این مدل قاب در عین سادگی زیبایی دلپذیرتری دارد.
قاب بندی دیوارها یا ستون های مدرن یکی از سبک های پرطرفدار و پرطرفدار در این زمینه است که امروزه به خوبی شناخته شده است و بسیاری از افراد علاوه بر تغییر دکوراسیون داخلی منازل خود از این خدمات استفاده می کنند. در پذیرایی های مدرن می توانید از قاب های زیبا استفاده کنید و از یک قاب ساده استفاده کنید که محیط اطراف آن تنها با ردی از قاب تزئین شده است. البته اگر نوع طراحی قاب ساده باشد، قاب های چند ردیفه نیز برای طراحی خانه های مدرن ایده آل هستند.
قاب دیواری کلاسیک
در گذشته ای نه چندان دور که اکثر خانه ها دارای دکور کلاسیک بودند، از خدمات قاب بندی دیوار یا ستون کلاسیک استفاده می کردند، البته امروزه نیز افراد و خانه های کلاسیک کم نیستند که به دنبال چنین خدماتی هستند اما حرفه ای تر از مجموعه ما آماده است. فراهم کردن. خدمات تخصصی در این زمینه وجود دارد. اما هر چه طرح قاب ها گلدارتر باشد، بیشتر به سمت سمت کلاسیک کشیده می شود. در این سبک از گل های درشت و کوچک به عنوان گل اکلیلی در قسمت بالایی قاب و یا به عنوان گل کانجی در 4 گوشه قاب استفاده می شود.
برای کلاسیک کردن دیوار، باید:
از رنگ طلایی استفاده کنید.
از سفیدهای دقیق استفاده کنید.
به قراردادهای مبلمان خود توجه کنید.
۰ ۰

آشنایی با گچبری کلاسیک سقف

۱۱ بازديد
گچ کاری با توجه به نوع و محل اجرا و همچنین سبک کار مدل های مختلفی دارد. در این مقاله شما را با انواع گچبری سقف و دیوار آشنا می کنیم و توضیحات مفصلی در مورد گچبری کلاسیک و نئوکلاسیک ارائه می دهیم.

انواع گچ را بشناسید
گچ کاری برای زیباسازی دیوارها، ستون ها و سقف ساختمان ها استفاده می شود و می توان آن را در دو الگوی کلی گچ کاری مدرن و سنتی انجام داد. مدل های آماده گچبری نیز در بازار وجود دارد که به دلیل قیمت ارزان تر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، اما توجه داشته باشید که چنین محصولاتی هرگز جای گچ کاری و گچ بری سقف و دیوار را نمی گیرند. گچ های پیش ساخته از مواد اولیه مانند پلی اورتان، پلی استایرن، فوم های فشرده و مواد شیمیایی ویژه تولید می شوند. گچ کاری دور لوستر و استفاده از رنگ طلایی برای گچ کاری بیشترین تقاضا را دارد.


برای انجام گچبری دور لوستر روی لینک کلیک کنید

https://gachboripersian.ir/%DA%AF%DA%86%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D9%84%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1/

می توان انواع پوشش های سنتی زیر را ذکر کرد:
گچ بری لایه ای: نوعی گچ بری حجاری شده است و معمولاً برای طرح هایی استفاده می شود که قرار است از چند رنگ استفاده شود.
گچ بذر: در این الگوی گچی بخشی از وسط اثر بریده شده و نقوش جذاب و زیبایی ایجاد می کند.
گچ بری مراغه، گچ بری پنجه ای، گچ بری توپر و توخالی و گچ بری بلند از دیگر نقوش سنتی گچ بری است.
گچ بری کلاسیک جدید یکی از انواع گچ کاری است که اگر توسط افراد حرفه ای و ماهر انجام شود زیبایی شگفت انگیزی به ساختمان شما می بخشد. این الگوی گچ بری خانه را می توان برای سقف های بلند استفاده کرد و معمولا طرح های شلوغ و جزئیات زیادی دارد. الگوهای گچبری کلاسیک را نباید با گچبری سنتی سلطنتی اشتباه گرفت زیرا این الگوها در فضاهای مدرن امروزی قابل استفاده هستند. گچ بری کلاسیک ترکیبی از گچبری سنتی و مدرن است که با ترکیب این دو سبک طرح های جذاب و زیبایی را ایجاد می کند. تمام الگوهای گچبری کلاسیک مدرن با استفاده از ابزار گچ ساخته می شوند. خرگوش کاری یکی از اولین مراحل در انجام گچ کاری است.
رنگ طلایی عمدتا در گچ بری کلاسیک استفاده می شود و نمونه ای از گچ بری های لوکس است. در واقع ترکیب طلا و گچ جلوه ای زیبا و خارق العاده ایجاد می کند. طراحان داخلی استفاده از رنگ های کلاسیک با گچ کاری کلاسیک را برای ایجاد زیبایی دو چندان در ساختمان ها توصیه می کنند. ترکیب این دو اثر هنری فضایی جذاب و شگفت انگیز را ایجاد می کند.
گچ بری های سقفی کلاسیک که جزئیات زیادی دارد پرکاربردترین این مدل است و برای ساختمان هایی با دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است. پتینه کاری کلاسیک با این نوع گچ کاری قابل استفاده است. گچبری نئوکلاسیک یکی از انواع کلاسیک گچبری است.

گچ کاری نئوکلاسیک
همانطور که گفته شد، گچ بری نئوکلاسیک یک نوع گچ بری کلاسیک است، اما با طرح های مدرن تر. در این الگوی گچبری، طرح ها معمولاً ساده، شیک و به دور از شلوغی های اضافی هستند و در سقف کاملاً شیک و ساده اجرا می شوند. نکته مهم در مورد این نوع گچ کاری این است که هرگز این سبک را با سایر سبک های گچ کاری در ساختمان ترکیب نکنید. این نه تنها ساختمان را زیبا می کند، بلکه ظاهری زشت و نامرتب برای ساختمان شما ایجاد می کند. برای ایجاد زیبایی بیشتر در استفاده از این سبک گچ کاری، توصیه می کنیم نکات زیر را رعایت کنید: در سبک نئوکلاسیک استفاده از چندین منبع نور یکی از ضروریات است. توصیه می شود برای اینکه سادگی کار را از دست ندهید از پانل های دیواری زیاد استفاده نکنید و در اتاق نشیمن خود از پرده های طرح ساده و آینه های تزئینی استفاده کنید.

تفاوت بین گچ بری کلاسیک و نئوکلاسیک
گچبری نئوکلاسیک یکی از انواع کلاسیک گچبری است. این دو سبک تفاوت هایی با یکدیگر دارند. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در گچ کاری کلاسیک شاهد طرح های شلوغ هستیم، در حالی که گچ کاری نئوکلاسیک ساده تر است.
زمان اجرا و اتمام پروژه های گچ کاری معمولی بیشتر است.
برای قسمت پذیرایی ساختمان از سبک کلاسیک استفاده می شود اما سبک نئوکلاسیک به دلیل سادگی در بیشتر قسمت های ساختمان قابل استفاده است.
برای داشتن گچبری زیبا و دلپذیر در خانه خود توصیه می کنیم از افراد واجد شرایط و با تجربه در این زمینه مشاوره بگیرید و ساخت این اثر هنری را به متخصصان بسپارید.
خدمات گچبری پرشین یکی از مجموعه های با استعداد و هنرمندانه در این زمینه است که زیباترین و شیک ترین طرح های گچ بری را با قیمتی بسیار مناسب به شما ارائه می دهد. با مراجعه به وب سایت این مجموعه و یا تماس با ایشان نمونه کار های زیادی را مشاهده خواهید کرد.

گچ دیوار کلاسیک
در قسمت های مختلف دیوار می توان از عناصر تزئینی و گچ کلاسیک استفاده کرد. با توجه به طرح های ساده این سبک گچبری، می توان از آن در مکان های مختلف ساختمان استفاده کرد. استفاده از گچ دیواری کلاسیک در قسمت های مختلف خانه می تواند ظاهری شیک و یکدست به ساختمان شما بدهد. امروزه نصب مجدد کاغذ دیواری رایج شده است و برای نصب آن باید از گچ ساده روی دیوارها استفاده کرد که باعث شده استفاده همزمان از گچ و کاغذ دیواری کلاسیک در دیوار و سقف رواج پیدا کند. قبل از هر اقدامی بهتر است با افرادی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید تا درست ترین تصمیم را برای خلق یک اثر هنری زیبا بگیرید. داشتن دیوار و سقف کلاسیک با گچ کلاسیک می تواند خانه شما را به محیطی مجلل و شیک تبدیل کند.

گچ سقف پذیرایی کلاسیک
گچ بری سقف سالن پذیرایی یکی از درخواستی ترین خدمات گچ کاری می باشد. از آنجایی که این قسمت از ساختمان بیشتر از سایر قسمت های خانه شما در معرض دید قرار دارد، زیبایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. نمونه های گچ بری اجرا شده با طرح های کلاسیک دارای ریزه کاری ها و ریزه کاری های زیادی هستند و با توجه به اینکه در سبک کلاسیک گچ کاری می توان از ترکیب چند رنگ استفاده کرد زیبایی خیره کننده ای در سقف پذیرایی ایجاد می شود. معمولا در گچ بری های کلاسیک از رنگ های سفید و ترکیب طلایی و در سطح بعدی از رنگ های کرم و قرمز استفاده می شود. گچ کاری نهایی سقف آشپزخانه را نیز می توان با طرح های نئوکلاسیک انجام داد و نتیجه شگفت انگیز است.
همچنین در پروژه های اجرایی این سبک می توان از نمونه های پیش ساخته گچ سقف پذیرایی کلاسیک استفاده کرد. گچ بری های پیش ساخته کلاسیک صدها طرح و نقش دارد و بر خلاف گچ کاری که توسط هنرمندان در محل انجام می شد، بسیار سریع نصب و آماده می شوند.
۰ ۰

رنگ صنعتی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

۱۰ بازديد
رنگ‌های صنعتی گروهی از رنگ‌های با خواص خاص و پرکاربرد هستند که در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز، پالایشگاه‌ها، مخازن، آشیانه‌ها، مجتمع‌های تولیدی ماشین‌آلات و تجهیزات و ... استفاده می‌شوند و با کاربردهای ویژه‌ای مانند خاصیت ضد خوردگی، ظاهر و علامت گذاری، مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر حرارت و غیره استفاده می شود. این رنگ ها از دو جزء اصلی (رزین + رنگ + مواد افزودنی و ...) و یک سخت کننده (سخت کننده) تشکیل شده و پس از همگن شدن کامل اعمال می شود.

رنگ صنعتی چیست؟
خرید رنگ صنعتی به صورت محصولی است که به صورت مایع، خمیری، پودری وجود دارد و طی فرآیندی بر روی سطوح رسوب می‌کند که پس از طی مراحل پخت، به صورت چسب پلاستیکی قوی ایجاد می‌شود. یا فیلم محافظ این محصول برای تقویت و حفاظت از انواع زیرساخت ها، کانال های ماشین آلات استفاده می شود و این رنگ ها به روش های مختلف از جمله پاشیدن یا فرو بردن روی سطوح قطعات، فلزات و تجهیزات قرار می گیرد و از مزایای زیر بهره مند می شوند. امکانات.
برای خرید رنگ ترافیکی روی لینک کلیک کنید
https://jamilpaint.com/all-traffic-paints


از قطعات در برابر سایش، آسیب، گرمای شدید و رطوبت محافظت می کند.
سطحی بدون لغزش و نچسب در سطوح کف، دسته و دستگاه ایجاد می کند.
آنها انواع چربی و کثیفی را با سطوح متراکم دفع می کنند.

ویژگی های محصول در فروش رنگ صنعتی
از جمله ویژگی های مهم این دسته از رنگ ها می توان به مقاومت بالا، چسبندگی قوی به سطح، برگشت ناپذیری رنگ، مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده، مقاومت بالا در برابر حلال ها و امکان اجرا با ضخامت های بالا اشاره کرد. . علاوه بر این در رنگ های مخصوص مخازن آب آشامیدنی از نوعی رزین اپوکسی استفاده می شود که فاقد حلال بوده و تنها پس از مخلوط شدن دو جزء مایع، پوشش سختی ایجاد می کند و این بدان معناست که نیازی به تینر نیست. و حلال های سمی برای رقیق کردن محصول. فضای داخلی رنگ به صفر می رسد و بنابراین حتی پس از خشک شدن رنگ، هیچ ماده سمی از آن متصاعد نمی شود.

رنگ صنعتی در چه صنایعی استفاده می شود؟
تا کنون با رنگ های صنعتی که در انواع مختلفی تولید می شود آشنا شده اید و امکان رنگ آمیزی انواع سطوح مانند آسفالت، سرامیک، بتن، پارچه، فلز، شیشه، کاغذ، مقوا و پلاستیک با این انواع وجود دارد. رنگ ها، زیرا ویژگی ها و کاربردهای فروش رنگ های صنعتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
صنعت خودرو
صنعت کشتی سازی
صنعت هوانوردی
تولید قطعات الکترونیکی
تولید لوازم خانگی و آشپزخانه
تایید انواع رنگ های صنعتی
همانطور که گفته شد رنگ صنعتی از مواد پلیمری تشکیل شده و به همین دلیل پوششی سخت و غیر قابل نفوذ بر روی سطوح ایجاد می کند. به طور کلی در مکان های صنعتی و به منظور پوشش انواع محصولات و رنگ آمیزی فضاهای ساختمانی استفاده خواهند شد. همچنین رنگ های مختلفی با اهداف مختلف تولید می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند، مثلاً هر چه بیشتر لایه زیرین را بیاورید. به لاینر یا آستر اصلی نزدیک تر است. تنوع رنگ افزایش خواهد یافت. در اینجا به برخی از انواع آن اشاره می شود:

رنگ های صنعتی خشک کننده هوا
فروش رنگ صنعتی
رنگ های اصلی صنعتی
رنگ های اپوکسی کلتار
رنگ رویه پلی اورتان
انواع سیلر اپوکسی

تفاوت رنگ صنعتی و ساختمانی
تفاوت در نوع استفاده از رنگ: رنگ های صنعتی در فضاهای صنعتی برای رنگ آمیزی و پوشش محصولات صنعتی و رنگ های ساختمانی در محیط های مسکونی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، هر نوع رنگ برای یک هدف ساخته می شود، به عنوان مثال، رنگ های صنعتی با هدف محافظت از سطوح، محافظت از انواع تجهیزات و تجهیزات در برابر عوامل مختلف محیطی مانند رطوبت، جوهای خورنده شرایط آب و هوایی، تماس مداوم با آب، آتش، حلال های صنعتی و فرسودگی مداوم استفاده می شود. از طرفی رنگ های ساختمانی با هدف زیباسازی ساختمان ها و دلپذیر ساختن محیط زندگی می باشند و کارکردهای حفاظتی آنها در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

تنوع محصولات: به طور کلی رنگ های ساختمانی در قسمت روکش ها تنوع بسیار زیادی دارد، اما در رنگ های صنعتی رنگ های صنعتی به گروهی از رنگ های با خواص خاص و پرکاربرد گفته می شود که در صنایع مختلف مانند نفت و گاز، پالایشگاه ها و ... مخازن، سوله ها، مجتمع های تولیدی ماشین آلات و تجهیزات و ... و با کاربردهای خاص مانند خواص ضد خوردگی، ظاهر و علامت گذاری، مقاومت شیمیایی، مقاومت حرارتی و ... استفاده می شود. این رنگ ها از دو جزء اصلی (رزین + رنگ + مواد افزودنی و ...) و یک سخت کننده (سخت کننده) تشکیل شده و پس از همگن شدن کامل اعمال می شود.

رنگ صنعتی چیست؟
فروش رنگ صنعتی به صورت محصولی است که به صورت مایع، خمیری، پودری وجود دارد و طی فرآیندی بر روی سطوح رسوب می‌کند که پس از طی مراحل پخت به صورت چسب‌های پلاستیکی قوی ایجاد می‌شود.
۰ ۰

انواع خط کشی و ضرورت وجود خط کشی در مسیرها

۱۲ بازديد

 

خط کشی نوعی از مواد شیمیایی یا برچسب هایی است که برای انتقال اطلاعات خاص مانند نشان دادن مسیر صحیح جاده یا مسیر، عبور یا عدم عبور، خطوط عابران پیاده، خطوط مجاز برای پارک خودروها و غیره استفاده می شود.

علامت گذاری سطوح جاده برای ارائه اطلاعات ترافیکی بهتر به رانندگان و عابران یکی از مهم ترین عوامل در به حداقل رساندن سردرگمی و عدم اطمینان هنگام رانندگی یا عبور است. علامت گذاری یا طراحی در کشورهای مختلف تقریباً مشابه است، اما هر کشور استانداردها و معانی خاص خود را دارد.
 
امروزه با پیشرفت تکنولوژی از موادی با شکست نوری بالا در ساخت خط کشی جاده ها استفاده می شود، این مواد نور وسایل نقلیه را منعکس می کنند و مسیر را برای رانندگان در شب به عنوان چراغ های نورانی روشن می کنند.
  
برای انجام خط کشی جاده روی لینک کلیک کنید
 
 
رنگ
علاوه بر رنگ در خطوط، افزودنی های با ضریب شکست بالا اضافه می کنند و در کنار جاده و یا در پارکینگ ها استفاده می شوند، البته در مکان های مختلف مواد به کار رفته در رنگ ها با توجه به استانداردهای اعلام شده توسط سازمان متفاوت است. نگران. شرق. استفاده از رنگ در خط کشی جاده ها به سال 1905 برمی گردد و از نظر هزینه کم برای ایمنی راه استفاده می شود.
 
این خرید رنگ ترافیکی روی لینک کلیک کنید
 
 
رنگ از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: رنگدانه ها، رزین و آب یا حلال. رنگدانه ها دانه های کوچکی هستند که نقش آنها نشان دادن رنگ روی سطح است. میکروبیدها را می توان با UV یا سایر مواد براق مخلوط کرد. قسمت دوم رزین است که نقش موثری در چسباندن مواد به سطح جاده دارد. رزین ها و رنگدانه ها و مواد مورد استفاده در رنگ از مواد مختلفی مانند: لاتکس استات پی وی سی، متیل متاکریلات یا رزین های اکریلیک ساخته می شوند. حلال های مورد استفاده برای صاف کردن رنگ بسته به مواد دیگر و سطوح مورد نظر متفاوت است. نفتا، تولوئن، متانول، متیلن کلرید و استون حلال های مورد استفاده در رنگ هستند.
 
رنگ زرد، که از رنگدانه های زرد در مواد رنگ استفاده می شود، اغلب در بزرگراه ها در ایالات متحده استفاده می شود. این رنگ ها توسط دستگاه پاشش رنگ به نام پلاتر مشخص می شوند که ظرفیت نگهداری مقدار زیادی رنگ (معادل 100 گالن) را دارد. به دلیل طولانی بودن مسیر و محدودیت های ترافیکی، گاهی اوقات از یک رنگ پاش کوچک دستی یا خودکار استفاده می شود. رنگ از طریق یک سری شیلنگ تحت فشار هوا با ذرات ریز و با انکسار بالا بر روی سطح جاده اسپری می شود. البته دانه های انعکاسی به طور جداگانه در مخزن دیگری ذخیره می شوند و با رنگ روی جاده پاشیده می شوند، در برخی موارد با رنگ مخلوط می شوند.
 
خطوط ترموپلاستیک (ترموپلاستیک)
ساخته شده از هیدروکربن ها، استرهای رزین یا استرهای مالئیک اصلاح شده رزین
یکی از رایج ترین انواع مهر زنی در دنیا، مهر زنی ترموپلاستیک است که قیمت بیشتری دارد و دوام بیشتری دارد. در این سیستم از چسب های ترموپلاستیک استفاده می شود. چسب های ترموپلاستیک معمولاً از مخلوط، رزین، دانه های بازتابنده و رنگدانه ها تشکیل شده اند. استفاده از این نوع رنگ ها برای جلوگیری از استفاده از حلال ها و ادغام شدن در سیستم بازتابی است. افزایش دادن . (تفاوت این سیستم با سیستم قبلی در رزین یا اجزای رزین و نوع رنگدانه و نوع دانه های انعکاسی است)
 
دستگاه مارک ترموپلاستیک کاملاً با دستگاه رنگ آمیزی معمولی متفاوت است. این ماشین ها مواد را تا 200 درجه سانتیگراد گرم می کنند، سپس از طریق یک نازل لرزاننده روی سطح جاده ریخته می شود و بلافاصله دانه های بازتابنده روی آن قرار می گیرد. این نوع خط کشی دارای انعکاس و دوام بالاتری بوده و به دلیل ضخامت آن هنگام عبور وسیله نقلیه از روی خطوط صدا ایجاد می کند. خطوط ترموپلاستیک معمولا سفید و گاهی زرد هستند. خط سفید شامل سفید تیتانیوم، اکسید روی و لیتوفون است.
لازم به ذکر است که بر خلاف سیستم رنگ، علامت گذاری ترموپلاستیک به دلیل گرمای مواد و سیستم رنگ صورتی بسیار زمان بر است.
 
ترموپلاستیک آماده (ترموپلاستیک آماده)
مواد تشکیل دهنده این سیستم کاملاً شبیه سیستم ترموپلاستیک است با این تفاوت که مواد در محیطی متفاوت گرم می شوند سپس به صورت خطی پاشیده می شوند و پس از سرد شدن به صورت رول در می آیند و برای نصب سطح جاده به صورت رول می شود. ابتدا با یک مشعل پروپان گرم می شود. و رول آماده شده به سطح جاده چسبانده می شود. این سیستم گاهی با نوارهای آماده شده اشتباه گرفته می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. این سیستم اغلب برای خطوط توقف، خطوط عابر پیاده، پیکان ها، علائم دوچرخه سواران و غیره استفاده می شود.
 
نوار پلیمری
سیستم نوار پلیمری عمدتاً در ایالات متحده برای علامت گذاری مسیرهای پیاده روی استفاده می شود. این نوع علامت گذاری شبیه نوارهای شبرنگ با بازتاب بسیار زیاد است. علاوه بر این، از دیگر کاربردهای این سیستم، ایستگاه اتوبوس، تقاطع همسطح، خطوط تاکسی و اتوبوس، مسیرهای دوچرخه سواری است.
برای نصب این نوع نوارها سطح مورد نظر را گرم می کنند سپس با استفاده از غلتک نوارها را به سطح گرم شده می چسبانند.
استفاده از این نوارها در مناطق مرطوب معمول نیست و این نوارها در برابر کشیدگی و خراشیدن مقاومت نمی کنند.
 
اپوکسی
اپوکسی حاوی رزین رنگدانه و کاتالیزور است. اینها در یک دستگاه رنگرزی مخصوص اپوکسی تهیه می شوند و روی سطح جاده اسپری می شوند و دانه های بازتابنده توسط نازل دیگری بر روی سطح اسپری شده اسپری می شوند.
 
استفاده از پوشش های اپوکسی در سال 1970 رایج شد و تا سال 1990 بسیار رایج شد، استفاده از این فناوری به دلیل هزینه کم و عمر نسبتا طولانی همچنان رواج دارد.
۰ ۰

خرید روغن جلا با کیفیت

۸ بازديد

برای صیقل دادن چوب می توانید از روغن جلا دهنده چوب استفاده کنید، ما در فروشگاه رنگ جمیل انواع فرآورده های روغن براق کننده چوب را داریم، می توانید در هر کجا که هستید برای خرید روغن جلا و روغن مورد نظر خود را سفارش دهید.
اکثر لاک ها آلکیدی و روغنی هستند، اما لاک های روغنی اکریلیک نیز وجود دارند که بی بو هستند و به سرعت خشک می شوند. رنگ اولیه آنها سفید است که پس از خشک شدن شفاف و بی رنگ می شود و البته به اندازه لاک های روغنی و آلکیدی قوی نیستند.

برای خرید رنگ صنعتی اینجا کلیک کنید

ورق طلا به طور کلی برای نقاشی و تزئینات چوب استفاده می شود که برای بهبود کارایی و جلوه نیاز به روغن جلا دارد. علاوه بر این برای استفاده از سایر وسایل تزئین و رنگ آمیزی چوب مانند انواع تاج ها، پودرهای طلا و نقره و ... بهتر است از روغن پولیش برای بهبود جنبه و درخشندگی کار استفاده شود.
روغن های صیقل دهنده چوب را می توانید خیلی راحت و راحت روی چوب استفاده کنید، این روغن ها علاوه بر صیقل دادن و شفاف سازی سلامت و افزایش حفاظت و استحکام چوب.

برای رنگ آمیزی چوب با این روغن ها دقت کنید که سطح چوب تمیز باشد و روی چوب کثیفی و چربی نباشد. در این صورت می توانید با استفاده از قلم مو یا ابزارهای دیگر مانند غلتک چوب، چوب را رنگ کنید. رنگش کن

با استفاده از این روغن های جلا دهنده چوب به راحتی می توانید انواع اجسام و سطوح چوبی را رنگ آمیزی کنید و شفافیت چوب را به حدی افزایش دهید که چوب مانند روزهای اول براق و شفاف شود.

تمامی اجسام چوبی یا هر نوع سازه چوبی چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه پس از مدتی شفافیت و جلاپذیری اولیه خود را از دست می دهند، بنابراین این روغن ها برای محافظت از چوب و بهبود کیفیت آن طراحی شده اند. حتما از این روغن ها استفاده کنید چون چوب علاوه بر پولیش نیاز به محافظت دارد.
روغن پولیش چوب را روغن جلا دهنده آلکیدی نیز می نامند. زیرا روغن پولیش چوب دارای پایه رزین آلکیدی است. به طور کلی از روغن جلا دهنده چوب برای رنگ آمیزی سطوح چوبی استفاده می شود.

این لایه روغن علاوه بر محافظت از چوب، زیبایی خاصی به چوب نیز می بخشد و چوب را زیباتر می کند. روغن های جلا دهنده چوب قیمت پایینی دارند.
زیرا حلال های آنها تینر روغن و بنزین هستند که حلال های مناسبی هستند. استفاده از روغن پولیش چوب بر روی سطوح چوبی آسان است.
به همین دلیل در بین مردم بسیار محبوب است. به دلیل این خصوصیات روغن جلا دهنده چوب، این روغن اولین انتخاب بسیاری از افراد برای رنگ آمیزی سطوح چوبی است.
روش استفاده از روغن پولیش به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را خشک و تمیز کرده، محتویات قوطی روغن پولیش را مخلوط کرده، سپس با حلال مناسب مخلوط کرده و با وسایلی مانند برس، تفنگ و غلتک روی سطح چوب بمالید. . .
یکی از تفاوت های لاک روغنی و کیلر که لاک هستند، رنگ آنهاست: کیلر شفاف است، اما پولیش روغنی رنگ قهوه ای مایل به قرمز دارد که به رنگ گوزن معروف است. لاک ناخن خیلی سریعتر از لاک روغنی خشک می شود.
بر خلاف روغن پولیش که لایه اول آن به طور کامل جذب بافت چوب می شود، کشنده پس از خشک شدن روی سطح چوب یک لایه نفوذ ناپذیر تشکیل می دهد.
تفاوت دیگر روغن پولیش با کیلر در نتیجه نهایی است زیرا پس از کار با لاک روی چوب بسته به نوع چوب رنگ آن چند درجه تیره می شود در حالی که کشنده کاملا بی رنگ و شفاف بوده و تقریبا دارای بدون تاثیر بر رنگ محصول
جایگزین های مناسب برای روغن پولیش عبارتند از لاک الکلی، روغن بزرک، لاک های مختلف و شلاک. شاپان یا قیر تصفیه شده نیز برای محافظت از خود نیاز به یک لایه روغن جلا دارد.

۰ ۰

نحوه پاک کردن انواع رنگ از روی سرامیک

۱۳ بازديد

برای جلوگیری از چالش پاک کردن رنگ از سرامیک ها، باید در اولین قدم چاره ای اندیشید تا از تماس رنگ با این سطوح جلوگیری کرد. رنگ آمیزی خانه ها و ایجاد فضای بهتر در دکوراسیون منزل یکی از آرزوهای همه کاربران است. اما عدم دقت در رنگ آمیزی یا استفاده نکردن از پوشش مناسب سطح باعث ایجاد لکه های رنگی روی سطوح سرامیکی یا سایر کفپوش های خانه می شود.

امروزه سرامیک و سنگ دو ماده رایج و پرطرفدار برای سطوح در منازل هستند که هنگام رنگ آمیزی خانه مستعد لکه شدن هستند. به دلیل زیبایی و جذابیت های دیگر، استفاده از این سطوح به قدری رایج شده است که به ندرت فضایی را می توان یافت که کفپوش آن یکی از این دو نوع کفپوش نباشد. . اما برای پاک کردن رنگ از سرامیک و سنگ چه باید کرد؟

برای خرید ضد زنگ روی لینک کلیک کنید

https://jamilpaint.com/post-detail/49/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B6%D8%AF-%D8%B2%D9%86%DA%AF-%7C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%7C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA

 

انواع رنگ ها را از سرامیک پاک کنید
پاک کردن رنگ از کاشی های سرامیکی به این راحتی نیست و قرار نیست هر سطح سرامیکی رنگ شده در خانه یا محل کار خود را با یک پارچه مرطوب در کمتر از چند دقیقه تمیز کنید. اما باید بدانید که راه حل هایی برای این منظور وجود دارد. راه حل هایی که در زیر توضیح می دهیم همگی امکان تمیز کردن سطوح سرامیکی را به شما ارائه می دهند. البته اگر آنها را با دقت و حوصله انجام دهید.

برای خرید رنگ صنعتی اینجا کلیک کنید


نحوه پاک کردن رنگ روغن از سرامیک
استفاده از رنگ روغن برای رنگ آمیزی دیوارها در بین کاربران جامعه امروزی رایج شده است. نورپردازی محیط خانه و ایجاد فضایی جذاب با استفاده از رنگ روغن، این رنگ را به اولویت اصلی درصد زیادی از افراد جامعه تبدیل کرده است. اگر به دنبال استفاده از رنگ روغن برای رنگ آمیزی دیوارهای منزل خود هستید، توصیه می کنیم ابتدا سرامیک نزدیک دیوارها را با روزنامه یا پارچه پارچه ای بپوشانید. اگر مقدار لازم روزنامه یا پارچه پارچه ای در خانه ندارید، بهتر است با رنگ آمیزی دیوارها کم کم آنها را پیش ببرید تا از پاشیدن رنگ به کف سرامیک منزلتان جلوگیری کنید. اما اگر رنگ روغن روی سطح سرامیک پاشیده شد، می توانید از نکات زیر برای حذف این رنگ ها استفاده کنید:

توجه داشته باشید که وقتی خود رنگ روی سرامیک قرار می گیرد، به راحتی پاک نمی شود. بنابراین در ابتدا باید رنگ های ریخته شده روی سطح سرامیک را با کاردک تمیز کنید. در این مرحله سعی کنید روی سطح سرامیکی منزلتان خط و خش ایجاد نشود.
در مرحله بعد با یک دستمال مرطوب می توانید تمام آثار رنگ را از روی سطوح سرامیکی پاک کنید.
در برخی موارد اگر دیر رنگ را از روی سرامیک پاک کنید، معمولا رنگ خیلی سفت است و نمی توان آن را با کاردک پاک کرد. در این مرحله زمان استفاده از تینرهای قوی برای از بین بردن رنگ ها است. استفاده از تینر معمولا حذف رنگ را آسان تر می کند. در این مرحله ترجیحا از تینر 10000 استفاده کنید.
نحوه پاک کردن رنگ اکریلیک از سرامیک
رنگ اکریلیک ترکیبات و شرایط متفاوتی نسبت به رنگ روغنی دارد و در صورت تماس رنگ اکریلیک با آن، حذف رنگ از سرامیک متفاوت خواهد بود. توجه داشته باشید که همیشه باید مراقب باشید که رنگ روی سطوح سرامیکی پاشیده نشود. زیرا گاهی اوقات بسته به جنس و نوع سرامیک استفاده شده، تمیز کردن این سطوح بسیار مشکل می شود. اما در هر صورت برای تمیز کردن سطوح سرامیکی در چنین مواردی می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

ابتدا یک پارچه را با آب گرم خیس کنید و سعی کنید محل رنگ را تمیز کنید. رنگ اکریلیک اگر تازه روی سرامیک ریخته باشد با این روش به راحتی کنده می شود. زیرا آب حلال خوبی برای این دسته رنگی است.
اگر تمیز کردن این دسته از رنگ ها با آب امکان پذیر نبود و سطح رنگ شده بسیار سفت بود، راه حل آن استفاده از آب گرم یا تفنگ هوای گرم است. حتی می توانید از سشوار برای شل کردن رنگ اکریلیک باقی مانده روی سرامیک استفاده کنید. بلافاصله پس از کندن رنگ، تمام قسمت های آن را با دستمال مرطوب تمیز کنید.

نحوه پاک کردن رنگ پلاستیک از سرامیک
رنگ های پلاستیکی از نظر ساختار شباهت هایی با رنگ های اکریلیک دارند. برای پاک کردن رنگ پلاستیک از روی سطح سرامیکی می توانید از یک پارچه مرطوب و آب گرم استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که اگر رنگ خیلی سفت باشد، استفاده از ترکیبات دیگر ضروری است. اگر مواد شوینده شیمیایی در خانه دارید، می توانید از این محصولات نیز استفاده کنید. شوینده های همه منظوره می توانند حلال های قوی برای رنگ پلاستیک باشند. علاوه بر این می توان از برخی ترکیبات خانگی و غیرشیمیایی با پارچه مرطوب برای تمیز کردن رنگ پلاستیک از سرامیک استفاده کرد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.
راه حل های خانگی برای پاک کردن رنگ از کاشی و سرامیک (غیر شیمیایی)
در قسمت های قبل نحوه تمیز کردن رنگ های مختلف سرامیکی را مشاهده کردیم. شما باید نکات بسیار مهم زیر را بدانید:

اول از همه، هر چه سریعتر و زودتر رنگ را از روی سرامیک پاک کنید، احتمال پاک شدن سریع و آسان رنگ ها بیشتر می شود.
در برخی موارد، نوع و طرح سرامیک به کار رفته در کف منزل یا محل کار می تواند فرآیند نظافت سرامیک را با مشکل مواجه کند.
استفاده از مواد شیمیایی نیز می تواند راه حل خوبی باشد، اما حتما نکات ایمنی و احتیاطی را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید.
از آنجایی که بسیاری از کاربران علاقه ای به استفاده از ترکیبات شیمیایی برای پاک کردن رنگ از سرامیک ندارند و استفاده از این مواد شیمیایی برای آنها خطرناک است، برخی از روش های خانگی برای تمیز کردن سرامیک های رنگ شده را نیز با شما به اشتراک می گذارم. به اشتراک خواهیم گذاشت.

از جوش شیرین و لیمو استفاده کنید
یکی از ترکیب های خاص و مناسب برای نظافت سطوح مختلف، ترکیب جوش شیرین و آبلیموی تازه است. در این ترفند فقط جوش شیرین را با آب لیموی تازه ترکیب کرده و مخلوط مورد نظر را روی سطوح سفت رنگی بمالید.

از محلول آب و سرکه استفاده کنید
با ترکیب آب و سرکه می توانید رنگ را از سرامیک پاک کنید. سرکه دارای پاک کننده متحرک قدرتمندی است و استفاده از آن حتی می تواند برای ضدعفونی نیز مفید باشد. مقدار مورد نیاز سرکه را با آب مخلوط کنید و از این مخلوط برای تمیز کردن رنگ های روی سرامیک استفاده کنید. برای تاثیر بهتر آب و سرکه می توانید تمام قسمت های رنگ شده را در این محلول آغشته کنید و بگذارید چند ساعت بماند تا همینطور بماند.

از محلول جوش شیرین استفاده کنید
ترکیب جوش شیرین با آب گرم همچنین می تواند تا حدی لکه های رنگ سخت شده را از کاشی های سرامیکی پاک کند. در این مرحله، مقدار جوش شیرین مورد نیاز به میزان سطح رنگ شده بستگی دارد. در برخی موارد ممکن است لازم باشد محلول جوش شیرین و آب را حتی یک شبه روی رنگ بریزید تا شل شود.

آخرین نکته
ما بهترین روش های حذف رنگ از کاشی و سرامیک را بررسی کرده ایم. به خاطر داشته باشید که هر چه مدت زمان بیشتری رنگ روی سرامیک ریخته شود، حذف آن سخت تر خواهد بود و حتی ممکن است نیاز به استفاده از مواد شیمیایی قوی داشته باشید. همچنین در برخی موارد جنس سرامیک به گونه ای است که تمیز کردن لکه ها بسیار دشوار است. بنابراین سعی کنید تمام پیش نیازهای لازم برای جلوگیری از پخش شدن رنگ روی سرامیک را در نظر بگیرید تا کمتر با این چالش مواجه شوید.

۰ ۰

بررسی ۸ دلیل ترک خوردن بتونه

۹ بازديد
چه چیزی باعث ترک های بتونه می شود؟ و چگونه می توان از درزگیرها بدون دیدن ترک خوردگی استفاده کرد؟ بتونه یکی از مهم ترین اجزای رنگ در رنگ ساختمان است و بدون استفاده از آن نمی توان انتظار رنگ کامل را داشت. دیوارهای خانه و محل کار باید قبل از رنگ آمیزی با بتونه آستر کاری شود. البته بتونه آخرین مرحله فونداسیون قبل از رنگ آمیزی ساختمان است و برای یک نقاشی کامل و بی نقص بسیار مهم است.

برای خرید رنگ اپوکسی اینجا کلیک کنید

برای رنگ آمیزی دیوارها باید تمام درزها برداشته شود و سطح صافی داشته باشد و این امر فقط با بتونه محقق می شود. اما در بسیاری از موارد می توانید ترک هایی را در بتونه مشاهده کنید. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این مقاله سعی داریم به بررسی آنها بپردازیم. با ما بمان.

خرید رنگ صنعتی  روی لینک کلیک کنید
https://jamilpaint.com/post-detail/6/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%7C-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%


مزایای بتونه
قبل از بررسی علل ترک خوردگی بتونه، باید ایمنی و مزایای استفاده از آن برای رنگ آمیزی دیوارهای ساختمان را در نظر گرفت. چرا زمانی که باید دلایل ترک خوردگی را بررسی کنیم باید از بتونه استفاده کنیم؟ برای درک کامل اهمیت استفاده از بتونه در نقاشی خانه، باید نقاشی بدون بتونه را تجربه کنید. وقتی یک دیوار ناهموار پر از ترک و سوراخ را رنگ می کنید، نتیجه نهایی اصلا خوب نیست و سعی می کنید خودتان مشکلات را برطرف کنید. اما با ماستیک، مزایای زیر را خواهید داشت:

صاف کردن دیوارها و ایجاد بستر مناسب برای نقاشی
حداکثر مقدار رنگ مورد نیاز برای رنگ آمیزی را کاهش دهید
بعد از رنگ آمیزی ساختمان محیط زیباتری داشته باشید
رنگ آمیزی راحت تر و بهتر
اکنون که این مزایای استفاده از بتونه را داریم، باید به این فکر کنیم که چگونه از ترک خوردن آن جلوگیری کنیم. وگرنه همون آش و همون کاسه و خبری از این مزایا نیست.

چرا می ترکد؟
شما با مزایای استفاده از بتونه برای رنگ آمیزی دیوار ساختمان آشنا شده اید. اکنون زمان پاسخ به یک سوال مهم است. چرا درزگیر ترک می خورد و چه زمانی باید به دنبال علت ترک خوردگی درزگیر باشید؟ به طور کلی دلایل ترک خوردگی درزگیر را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

دسته اول مربوط به مشکلات زیست محیطی است.
دسته دوم مشکلات مربوط به نحوه ساخت و ترکیب خود بتونه است.
اهمیت این مقوله در این است که می توانید دلیل ترک خوردگی درزگیر را بهتر درک کنید و برای ترمیم آنها با سهولت بیشتری اقدامات لازم را انجام دهید. برای این منظور ما تمام عوامل را برای شما بررسی می کنیم.
بررسی مسائل زیست محیطی مربوط به ترک خوردگی درزگیر
ابتدا به دنبال مسائل زیست محیطی مربوط به ترک خوردگی درزگیر هستیم. دلایل زیادی وجود دارد که می تواند باعث ترک خوردن بتونه شود و عملا شرایط بهینه و استانداردی را برای استفاده از این محصول ایجاد نکند. دانستن این عوامل باعث می شود در شرایط مناسب و استانداردتر به دنبال استفاده از درزگیر باشید.
1. درجه حرارت اشتباه
یکی از دلایل اصلی ترک خوردگی درزگیر دمای نامناسب است. اگر دمای محل کار کمتر از 10 درجه باشد، ممکن است در حین استفاده شاهد ترک خوردن بتونه باشید. لطفا توجه داشته باشید که بتونه بسته به نوع ماده استفاده شده در تولید آن و البته درصد مواد متفاوت خواهد بود. مدت نگهداری آن بر اساس میزان رطوبت و نور است، اما همیشه تغییر می کند. دمای خیلی پایین باعث ترک خوردن آن در حین استفاده می شود.
2. سطح دیوار خیلی صاف است
یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث ایجاد ترک در بتونه در هنگام استفاده از آن شود صاف بودن بیش از حد دیوار است. سطح بسیار صاف و صیقلی، حداکثر چسبندگی درزگیر را کاهش می دهد و این در هنگام استفاده از آن تبدیل به یک چالش می شود. همچنین چسبندگی ضعیف باعث ایجاد ترک ها حتی پس از خشک شدن بتونه می شود.

3. سطح دیوار بسیار ناهموار است
مراقب باشید که گچ می تواند عاملی برای از بین بردن ناهمواری ها و خراش های سطحی روی دیوار باشد. در صورتی که ناهمواری و ناهمواری دیوار به میزان قابل توجهی افزایش یابد، این چالش باعث استفاده از بتونه می شود و نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع استفاده از بتونه روی دیوارهایی با سطح بسیار ناهموار باعث ایجاد ترک می شود.

4. رطوبت بالاست
دما و رطوبت دو عامل اصلی تعیین کننده زمان گیرش درزگیر هستند. همانطور که کاهش دما به زیر 10 درجه سانتیگراد می تواند تأثیر زیادی بر زمان پخت درزگیر داشته باشد، رطوبت بالا نیز دقیقاً همین شرایط را دارد و حتی می تواند باعث ترک خوردن درزگیر شود. بالا بردن رطوبت به بالای 75 درصد این خطر را به شدت افزایش می دهد.
5. سطح دیوار بسیار شل است و آب به سرعت جذب می شود
یکی دیگر از دلایل ترک خوردگی بتونه در حین استفاده، شل بودن بیش از حد دیوار است. جذب آب برای دیوارهای بتنی باعث می شود بتونه خیلی سریع آب را جذب کند و به سرعت خشک شدن آن را مشاهده کنید. به همین دلیل است که ممکن است پس از خشک شدن ترک بخورد. برای جلوگیری از این امر می توانید از مواد ضد ترک در بتونه استفاده کنید.

6. محل استفاده از درزگیر نزدیک رادیاتور است.
هنگام کار بر روی گچ کاری در زمستان با مشکل بزرگ دیگری روبرو می شوید. به دلیل دمای بالای هوا در نزدیکی رادیاتور، بتونه می تواند خیلی سریع و ناهموار خشک شود. این می تواند باعث ترک خوردن آن شود و نتیجه نهایی کار را زیر سوال ببرد.

بررسی مشکلات ساختاری بتونه در ترک خوردگی آن
ما علل ترک خوردگی درزگیر تحت تاثیر شرایط محیطی را بررسی کردیم. اما دلایل دیگری مانند نحوه ساخت بتونه وجود دارد که می تواند در هنگام استفاده از بتونه همین مشکل را ایجاد کند. اگر هنگام گچ کاری از روش های استاندارد استفاده نکنید، ترک هایی را در آن مشاهده خواهید کرد. در ادامه به بررسی این شرایط نیز خواهیم پرداخت.
1. لایه بتونه می تواند بسیار نازک باشد
یکی از دلایل ترک خوردگی بتونه به دلیل استفاده از آن ضخامت کم لایه آن است. اگر لایه بتونه خیلی نازک باشد، پس از خشک شدن و تبخیر آب، ترک های یکنواخت زیادی روی سطح آن خواهید دید. لایه درزگیر باید در ضخامت مناسب استفاده شود.

2. لایه بتونه می تواند بسیار ضخیم باشد
ضخامت بیش از حد لایه درزگیر در زمان استفاده نیز باعث می شود بعد از استفاده شاهد ترک هایی در سطح آن باشید. اگر لایه آن 1.5 میلی متر افزایش یابد، انقباض شدید ناشی از خشک شدن آن می تواند باعث ایجاد ترک در سطح آن شود.

آخرین نکته
قبل از رنگ آمیزی ساختمان هنگام استفاده از بتونه با عوامل ترک خوردگی آشنا شدید. همانطور که می دانید بتونه نقش مهمی در رنگ آمیزی دیوارها به بهترین شکل دارد. برای به دست آوردن بهترین کیفیت رنگ، باید از ترک خوردن بتونه جلوگیری کرد. در غیر این صورت استفاده از بتونه نمی تواند کیفیت رنگ آمیزی دیوار منزل یا محل کار شما را افزایش دهد. با دانستن این دلایل، اکنون می توانید به راحتی شرایط استاندارد لازم برای جلوگیری از ایجاد ترک در هنگام استفاده را فراهم کنید.
۰ ۰

۴ نکته مهم درخرید انواع رنگ های ترافیک

۷ بازديد
امروزه استفاده از رنگ ترافیکی در خط کشی جاده ها، بزرگراه ها و سایر مسیرهای وسایل نقلیه بر هیچکس پوشیده نیست. این رنگ ها به دلیل ویژگی های خاص خود; آنها می توانند اطلاعات و دستورالعمل های مهم را به خوبی منتقل کنند و در تنظیم ترافیک نقش موثری داشته باشند. انواع رنگ های سیگنال بسیار متفاوت است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به همین دلیل از آنها برای اهداف مختلفی استفاده می شود. تا پایان این مقاله متوجه خواهید شد که رنگ ترافیکی چیست و چه کاربردهایی دارد. همچنین ویژگی های رنگ سیگنال را می شناسید و مهم ترین نکات برای خرید رنگ ترافیکی و  انواع آن را می دانید.

رنگ ترافیک چیست؟
همه ما خطوط کشیده شده روی آسفالت جاده ها یا کف پارکینگ ها را به عنوان راهنما یا جداکننده خطوط دیده ایم. این خطوط حاوی اطلاعات بسیار مهمی است که می تواند به ما کمک کند راه خود را پیدا کنیم، به قوانین جاده احترام بگذاریم و حقوق خود را پشت فرمان به رسمیت بشناسیم.
به همین دلیل برای ترسیم آنها باید از رنگ های بسیار مرغوبی استفاده کرد که در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب یا عبور خودروها و عابران پیاده رنگ خود را از دست ندهند. اینجاست که مفهومی به نام رنگ ترافیک مطرح می شود.

اجرای رنگ ترافیکی در تمام ایران روی لینک کلیک کنید
https://jamilpaint.com/post-detail/15/%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%7C-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%7C-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C



برنامه های رنگ ترافیک
انواع مختلفی از رنگ های سیگنال را می توان در مکان های مختلف استفاده کرد. این مکان ها عبارتند از:
تعیین محدوده سالن های ورزشی، مسیرهای اتومبیل رانی و مسیر در فرودگاه
تعیین فضای پارکینگ، جهت تردد، عرض خط و حد راه
کشیدن نمادهای ترافیکی مانند؛ توقف، اتوبوس، خطر، حرکت و...
رنگ خط کشی خیابان ها مانند خطوط عابر پیاده، خیابان ها، بزرگراه ها و جاده ها

ویژگی های رنگ سیگنال
رنگ جاده به دلیل استفاده از آن در مناطق پر تردد و به طور مداوم در معرض عوامل محیطی مانند نور خورشید، برف یا باران. باید ویژگی های خاصی داشته باشد.
البته این ویژگی ها در انواع رنگ های ترافیکی متفاوت است و به همین دلیل هر کدام در جای خاصی استفاده می شود.
قدرت نفوذ بالا: به طوری که رنگ جاده می تواند پایداری خود را برای مدت طولانی حفظ کند. باید قدرت نفوذ بالایی داشته باشد. یعنی باید بتواند مانند آسفالت به خوبی در سطح زیرین خود نفوذ کند و در نتیجه توسط عوامل مختلف از بین نرود.

مقاومت در برابر نور خورشید: اگر اهمیت این ویژگی در رنگ آمیزی جاده ها را نمی دانید، باید به خود بگویید که این نوع رنگ عمدتاً در فضاهای باز استفاده می شود. به همین دلیل دائماً در معرض نور خورشید هستند. اگر اشعه خورشید رنگ را محو کرد و شفافیت آن را از بین برد. شهرداری باید هر روز از بخش زیادی از نیروهای خود برای رنگ آمیزی این خطوط استفاده کند. بنابراین رنگ های ترافیکی باید در مقابل نور خورشید و سایر عوامل محیطی مقاومت خوبی داشته باشند و خاصیت خود را از دست ندهند.

عدم تغییر رنگ به دلیل عوامل محیطی: علاوه بر اینها یکی از ویژگی های انواع رنگ های ترافیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عدم تغییر رنگ در اثر نور خورشید؛ زیرا رنگ تابلوهای راه برای راهنمایی رانندگان یا هشدار به آنها بسیار مهم است. بنابراین به هیچ وجه نباید این رنگ ها را تغییر داد یا از دست داد.
مقاومت در برابر سایش بالا: رنگ های ترافیکی معمولاً در کف جاده یا در پارکینگ استفاده می شود. به همین دلیل تعداد زیادی خودرو یا عابر پیاده از روی آن عبور می کنند و در نتیجه اصطکاک بالایی ایجاد می کنند. این نوع رنگ ها باید مقاومت سایشی خوبی داشته باشند تا بتوانند با کمترین تغییر به دلیل این رفت و آمد روزانه حالت اولیه خود را برای مدت طولانی حفظ کنند.

سرعت خشک شدن بالا: یکی دیگر از ویژگی های مهم رنگ جاده سرعت خشک شدن آن است. واضح است که مردم دوست ندارند هنگام رانندگی در جاده یا پارکینگ، رنگ جاده به قسمت‌های مختلف خودرو مانند لاستیک‌ها وارد شود. بنابراین، رنگ های سیگنال باید به محض استفاده خشک شوند و به اشیاء دیگر نفوذ نکنند.
رنگ جاده از چه موادی ساخته شده است؟
بسیاری از مردم نمی دانند که رنگ ترافیکی چه موادی دارد و چرا این رنگ ماندگاری زیادی دارد.

به همین دلیل در این قسمت می خواهیم شما را با مواد اصلی تشکیل دهنده این رنگ آشنا کنیم. این مواد عبارتند از:

رزین اکریلیک: رزین اکریلیک یک ماده پلیمری است که مقاومت شیمیایی و فتوشیمیایی بالایی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت این نوع رزین ها قدرت پوشش دهی بالا و سمی نبودن آنهاست. این ماده همچنین مقاومت خوبی در برابر آب و رطوبت دارد و در برابر اشعه ماوراء بنفش و ویژگی های جوی بسیار ایمن است. این ماده دارای تنوع زیاد و سختی خوبی بوده و شفاف است.

ترموپلاست: ترموپلاست ماده ای پلیمری است که بدون تغییر خواص شیمیایی ذوب می شود و می تواند به پلیمرهای دیگر متصل شود. این مواد دارای مقاومت حرارتی بسیار خوبی هستند و خواص مکانیکی آنها به دلیل افزایش دما کمی تغییر می کند.

لاستیک کلرو: رزین لاستیک کلرو از زنجیره های پلیمری انعطاف پذیر تشکیل شده و به صورت پودر سفید در بازار موجود است. در این ماده حدود 65 درصد کلر به کار رفته و گزینه مناسبی برای پوشش سطوح سیمانی، فولادی یا آهنی است. به همین دلیل یکی از مواد اصلی برای انواع رنگ های جاده ای و صنعتی هستند. این ماده تا دمای 60 درجه سانتیگراد را تحمل می کند و در مقابل اسیدهای معدنی نیز بسیار مقاوم است.

وینیل: وینیل نیز نوعی پلاستیک است که از ترکیب موادی مانند اتیلن و کلر ساخته شده است. این ماده در برابر اجسام تیز مقاومت بالایی دارد و با محیط بسیار سازگار است. زیرا حدود 57 درصد آن از نمک خوراکی تهیه می شود.
4 نکته مهم در انتخاب رنگ سیگنال
در سراسر مثال های مختلف در راهنمای انتخاب رنگ ترافیک، تاکید شده است که باید توجه ویژه ای به قوانین ایالتی و ملی شود. زیرا شهرداری هر منطقه قوانین خط کشی خود را برای هر جاده دارد و باید رنگ مورد نظر را با چیدمان این قاب ها تطبیق داد.

در ادامه به برخی از مهم ترین نکاتی که در خرید این رنگ ها باید توجه داشته باشید اشاره کرده ایم.

ملاحظات زیست محیطی: یکی از نکات مهم در خرید رنگ راه، ملاحظات زیست محیطی است که توسط شهرداری هر منطقه تعیین می شود. به عنوان مثال، در بسیاری از شهرهای جهان، میزان VOC در رنگ بسیار حساس است. بنابراین، باید رنگ هایی بخرید که سطوح کمی از VOC را در هوا آزاد می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محدودیت ها، شهرداری ها معمولا نقشه ای را منتشر می کنند که می توان از آن برای اطلاع از این محدودیت ها استفاده کرد.

محل کاربرد رنگ ترافیک: بسته به جایی که رنگ ترافیک استفاده می شود. باید ویژگی های متفاوتی داشته باشد. بر این اساس ویژگی رنگ های مورد استفاده در جاده ها با رنگ های ترافیکی باند فرودگاه ها و پارکینگ ها متفاوت است. واضح است که در مکان های پرتردد و شلوغ فقط باید از رنگ هایی با ثبات رنگ و ماندگاری بالا استفاده کرد. در همین حال، در مناطقی مانند باند فرودگاه که نیاز به دید بیشتر دارند و علائم باید از فاصله دور قابل مشاهده باشند. باید از رنگ های با بازتاب زیاد استفاده کرد. بنابراین، قبل از انتخاب رنگ سیگنال، باید بدانید که در کجا می خواهید از آن رنگ استفاده کنید.

تاثیر شرایط محیطی: یکی دیگر از نکات مهم راهنمای انتخاب رنگ ترافیک تاثیر آن بر شرایط محیطی است. بسته به میزان نفوذ رنگ به سطح زیرین آن و اندازه دانه های رنگ آن؛ دوام آنها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، رنگ های مبتنی بر آب؛ آنها نباید در محیط های مرطوب استفاده شوند. همچنین در جاهایی که تابش اشعه ماوراء بنفش زیاد است از رنگ های حاوی رنگدانه های با کیفیت بالا استفاده شود.

کم نور مناسب: بنابراین رنگ های ترافیکی می توانند نور را منعکس کنند و بهتر در معرض نور قرار گیرند. از مهره های شیشه ای در آن استفاده شده است. مقدار این دانه ها در رنگ می تواند قدرت بازتابی آن را تعیین کند. بنابراین هنگام خرید رنگ های سیگنال باید به میزان بازتاب مورد نیاز خود توجه کنید و رنگی با همان مشخصه دلخواه خریداری کنید.
انواع رنگ سیگنال
رنگ‌های سیگنال بر اساس معیارهای مختلف طبقه‌بندی می‌شوند که در راهنمای انتخاب رنگ علائم بسیار مؤثر است.

متأسفانه، برخی از مردم نمی دانند رنگ های سیگنال چه نوع رنگ هایی هستند یا چه ویژگی هایی دارند. خرید می کنند. این باعث می شود نتوانند به نتیجه دلخواه برسند.
۰ ۰