گچبری دور لامپ جدید

۱۱ بازديد
گچ دور چراغ و گچ دور لوستر توسط هنرمندان و افراد با تجربه در این زمینه در تغییر و زیباسازی خانه بسیار موثر است. گچ دور لامپ را می توان برای سقف اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب در طرح ها و سبک های مختلف استفاده کرد.

گچبری دور لامپی جدید بدون راویز 
گچ بری دور لامپی در نقش ها و طرح های مختلف در سبک های مدرن و سنتی قابل اجراست و یکی از اقدامات تغییر و نشاط بخشیدن به خانه محسوب می شود. با توجه به هزینه های زیاد تغییر دکوراسیون، بسته به بودجه ای که در اختیار داریم، می توانیم با کوچکترین اقدامات از جمله گچ کاری دور چراغ، گچ کاری پذیرایی و ... خانه را بازسازی کنیم. لازم به ذکر است که گچ کاری انتخاب شده برای اطراف لامپ ها باید با گچبری قسمت های دیگر خانه همخوانی داشته باشد و در این صورت هارمونی زیادی ایجاد می شود. پوشش اطراف چراغ نجیب در ظاهر ساختمان شما بسیار موثر است. یک چراغ گرد ساده و شیک یکی از نمونه هایی است که این روزها بیشتر افراد برای اتاق ها از آن استفاده می کنند. مدل های جدید چراغ های سقفی گرد می توانند جلوه ای جذاب به ساختمان شما ببخشند.

دور چراغ پذیرایی را گچ کاری کنید
گچ بری سقف دور لامپ یکنواختی و سادگی سقف خانه و محل کار شما را از بین می برد تا با کمترین بودجه زیبایی را به خانه خود بیافزایید. پیشنهاد می شود در صورتی که سقف دارای طرح گچ بری پیچیده است، الگوی ساده تری را برای گچ کاری دور چراغ انتخاب کنید، در این صورت زیبایی طرح پیچیده بیشتر نمایان می شود. با استفاده از گچ دور لامپ نه تنها زیبایی خیره کننده ای ایجاد می کند، بلکه می توان تمامی ایرادات و ایرادات ناشی از سیم کشی اطراف لامپ را پوشاند. پوشش اطراف چراغ حسنی یکی از مواردی است که به ساختمان شما جلوه زیبایی می دهد.

الگوی گچ بری حصیری دور لامپ
طرح گچ بری حصیری دور لامپ یکی از طرح های گچبری کلاسیک است که می تواند فضایی رمانتیک را در خانه شما ایجاد کند. گچ کاری حصیری مدل های مختلفی دارد. این طرح ها زمانی می توانند موثر واقع شوند که دکوراسیون و وسایل خانه به درستی انتخاب شوند.

پوشش اطراف لامپ های پیش ساخته
از جمله راحت ترین مدل ها برای گچ کاری دور چراغ می توان به مدل های پیش ساخته اشاره کرد. گچ های آماده بر اساس قالب های خصوصی تهیه و مورد استفاده قرار می گیرند. این نمونه ها دارای استحکام بالایی هستند و می توان با خیال راحت در قسمت های مختلف خانه از آنها استفاده کرد. اگرچه محدودیت هایی برای استفاده از آنها وجود دارد، اما به دلیل مزایای فوق العاده آنها معمولاً توسط کاربران ترجیح داده می شوند.
چه عواملی بر هزینه گچ کاری دور لامپ تاثیر می گذارد؟
مدل گچی دور لامپ
کیفیت
ابعاد
تزئینات اضافی
زمان عملیات
دستی یا پیش ساخته
۰ ۰

گچبری سقف پذیرایی با طرح های زیبا

۹ بازديد
از گذشته تا به امروز در ایران از گچ بری برای تزئین سقف استفاده می شود. عمده ترین متریال مورد استفاده در الگوی گچ بری سقف، گچ است و به دلیل چکش خواری و چسبندگی آسان، رنگ مطلوب و قیمت ارزان گچ، اکثر معماران ساختمان از الگوهای گچ بری سقف، شومینه، دور لوستر و ... استفاده می کنند.
برای زیبایی و جذابیت بیشتر سقف پذیرایی می توانید از انواع سقف های کاذب و سقف های گچی استفاده کنید. سقف های گچی در اکثر خانه های ایرانی دیده می شود. روکش سقف پذیرایی جلوه ای خاص و متفاوت به فضای پذیرایی شما می دهد.

گچ بری سقف در معماری داخلی ایران قدمتی طولانی دارد. طرح های زیبای سقف پذیرایی فضای منحصر به فردی را در داخل پذیرایی ایجاد می کند.
استفاده از طرح های زیبا و جذاب گچ بری سقف می تواند معماری داخلی منزل شما را مدرن و متفاوت کند. امروزه طرح های متنوعی برای گچ کاری سقف طراحی شده است که می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و معماری داخلی خود از بین طرح های مدرن آن را انتخاب کنید و از کلاسیک استفاده کنید. گچ کاری برای سقف خانه شما

مدل های گچبری جدیدترین گچبری سقف پذیرایی
سقف های گچی انواع مختلفی دارند و این تنوع طرح سقف گچی می تواند طیف بسیاری از سلیقه ها را پوشش دهد.
نورپردازی مناسب به گچ کاری سقف زیبایی و جذابیت می بخشد. افزودن نور ال ای دی و نور هالوژن در طراحی سقف گچی پذیرایی می تواند ایده خوبی برای بالا بردن سطح مدل سقف پذیرایی شما باشد.

یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه پذیرایی است که باید در طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی پذیرایی به آن اهمیت زیادی داد. امروزه برای تزیین سقف پذیرایی از سقف کناف و نقوش گچ بری سقف کاذب و سقف پذیرایی استفاده می شود و نقش های گچی سقف پذیرایی تا به امروز در بین طراحان داخلی ساختمان از گذشته بسیار محبوب بوده و علاوه بر آن استفاده از مدل های گچی سقف می تواند معماری داخلی هر خانه ای را متحول کند. سقف ساختمان علاوه بر دریافت گچ بری در مکان های مختلفی مانند سقف آشپزخانه و سقف اتاق خواب قابل استفاده است. استفاده از لوسترهای زیبا و متفاوت می تواند باعث متفاوت جلوه دادن سقف ساختمان و همچنین ایجاد نورپردازی مدرن در سقف گچی شود. زیبایی و جذابیت سقف گچی را افزایش می دهد.

الگوهای گچی سقف شیک و مدرن
در معماری ایرانی که بسیار معروف و آمیخته با فرهنگ و تمدن کشورمان است، هنر زیبای گچ بری وجود دارد که همانطور که در بالا ذکر شد برای تزئین و طراحی سقف خانه ها، مساجد و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شد. در گذشته های دور. هنرهای زیبا تا به امروز در نقاط مختلف ایران مورد استفاده قرار گرفته است، مردم به این نوع معماری علاقه مند هستند و آن را در به کار بردن آن در پشت بام خانه های خود حفظ می کنند.

امروزه گچ کاری به روش مدرن تری انجام می شود و در کنار استفاده از آن از روش های جدیدی مانند نور مخفی نور استفاده می شود که زیبایی منحصر به فردی به سقف می بخشد. رنگ آمیزی نقوش گچبری متنوع و ظریف، علاوه بر نورپردازی، فضایی مجلل را در خانه به خصوص در اتاق نشیمن یا سالن ایجاد می کند و با زیبایی خود هر بیننده ای را شگفت زده می کند و در نقش های برجسته سقف غرق می شود.
الگوی گچی سقف و دیوار خانه می تواند زیبایی و جذابیت معماری داخلی خانه را افزایش دهد و علاوه بر آن استفاده از گچ با طرح های زیبا و متفاوت فضای متفاوتی را در خانه ایجاد می کند. دکوراسیون داخلی منزل شما
۰ ۰

انواع گچبری سقف و دیوار را بشناسید

۱۳ بازديد
گچ بری داخل بنا نه تنها از رونق افتاده است، بلکه در سال های اخیر طرح های جدیدی از این هنر زیبا توسط معماران ارائه شده است. یک هنر قدیمی و گچ بری هنوز در بسیاری از خانه ها انجام می شود. تنوع طرح های گچبری دیوار ساده و شیک  و سقف به حدی است که تقریباً هر سلیقه ای را پوشش می دهد. شاید به همین دلیل است که امروزه گچ کاری خانه یکی از بخش های اصلی خدمات ساختمانی محسوب می شود.
چه نوع گچبری در کدام سبک ها قرار می گیرد؟
گچ به دو دسته کلی گچ سنتی (کلاسیک) و گچ مدرن تقسیم می شود. تقریباً همه انواع گچ را می توان در یکی از این دو دسته طبقه بندی کرد. توجه داشته باشید که تکنیک های گچ کاری موضوع متفاوتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

1- پوشش سنتی (کلاسیک)
گچ بری سنتی پر از نقش و نگار است و ظرافت زیادی دارد. به همین دلیل معمولاً این نوع گچ بری در خانه های اعیانی گذشته دیده می شود. رنگ طلایی و سبز نیز نقش مهمی در این نوع گچ بری داشت. نقوش گل و گیاه که معمولاً در گچ بری های سنتی ایرانی یافت می شود، حس باغ و بهشت ​​را در ذهن بیننده تداعی می کند. گچ کاری سنتی خود به انواع مختلفی تقسیم می شود که برخی از آنها عبارتند از:

گچ توده ای
این نوع گچ بری در کاخ های دوره قاجار بسیار متداول است و متاثر از سبک غربی گچ بری است.

آب پوشیده شده است
در این روش ملات گچ بر اساس سلیقه معمار بریده می شد و سپس قطعات در کنار هم قرار می گرفتند تا طرح کلی حاصل شود. گچ بری که شباهت هایی به کاشی کاری دارد، یکی از روش های رایج گچ بری در ایران باستان است.

لایه لایه پوشانده شده است
در این روش با استفاده از ابزار گچ بری لایه های مختلف گچ را روی هم قرار می دهند تا به طرح دلخواه برسند.

هشت بازیگر
متداول ترین روش سنتی گچ کاری، گچ کاری هشته است. در این روش خطوط و طرح های برجسته تری از سطح دیوار اجرا می شود و نمای ساختمان زیباتر به نظر می رسد.

پوشش مش
در این روش لایه بسیار نازکی از گچ در فاصله چند سانتی متری دیوار ایجاد می شود و پس از خشک شدن گچ، گچ کار شروع به کشیدن بر روی گچ می کند. گچ‌کار قسمت‌هایی از گچ را سوراخ می‌کند تا طرحی مشبک ایجاد کند. انجام آن سخت است و به همین دلیل قیمت گچ کاری بالاتر است.

2- روکش مدرن
گچ کاری مدرن دقیقاً برعکس گچبری سنتی است و به جای جزئیات زیاد معمولاً دارای الگوهای بسیار صاف و یکدستی است. در واقع، مانند طراحی مینیمالیستی، که در آن همه چیز ساده و بی زرق و برق است، در گچ کاری مدرن فقط از خطوط صاف و بدون الگو یا خطوط منحنی استفاده می شود. گچ کاری مدرن بر روی گچ بری سنتی نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه با فراهم آوردن امکان نورپردازی سقف، کاربردی بسیار مهمی نیز دارد (انواع نور پنهان گچ کاری سقف فرآیندی بسیار متداول است). این نوع گچ نیز به دو دسته تقسیم می شود:

پوشش دستی
در این گچ بری تمامی کارها توسط معمار انجام می شود و بنا به نظر کارفرما طرح های ساده ای را روی دیوار و سقف اجرا می کند.

گچ پیش ساخته
این نوع گچ در سال های اخیر متداول شده و معمار فقط به درخواست کارفرما اقدام به نصب گچ های از پیش آماده شده می کند. مزیت این نوع گچ این است که نصب کاغذ دیواری روی گچ را ساده می کند.

هنر گچ در کجا انجام می شود؟
انواع گچ کاری ساختمان معمولاً در داخل منازل و مکان های زیر اجرا می شود:
1- پوشش روی سقف
سقف خانه ها هنوز هم رایج ترین مکان برای تمرین این هنر باستانی است و بنابراین انجام انواع گچ بری سقف بسیار رایج است. سقف بسیاری از خانه ها با نقوش گچبری کلاسیک یا مدرن تزیین شده است و به خصوص در اطراف لوسترها و همچنین در لبه سقف ها، معماران از انواع گچبری و نقش های آن استفاده می کنند.
2- پوشش دیوار
گچ کاری دیوار به اندازه گچ کاری سقف مرسوم نیست اما با گذشت زمان انواع گچ کاری دیوار نیز توجه افراد بیشتری را به خود جلب کرده است. مخصوصاً گچ بری پشت تلویزیون و اینگونه گچ کاری های اغراق آمیز در اتاق خواب در تنوع بخشیدن به فضای داخلی خانه بسیار موثر است.
3- گچ بری سر ستون ها
تقریباً هر ستون گچ بری شده است. برخی از ستون‌ها فقط در بالای خود گچ‌کاری مدرن دارند و برخی دیگر از بالا به پایین گچ‌کاری دارند و طرح‌های متنوع‌تری را اتخاذ کرده‌اند.
۰ ۰

ثبت شرکت با مسئولیت محدود بهتر است یا سهامی خاص ؟

۸ بازديد

هنگام ثبت کسب و کار، اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که چه نوع کسب و کاری را باید ثبت کرد؟ ثبت شرکت با مسئولیت محدود بهتر است یا سهام خاص؟

انتخاب نوع شرکت به اهداف آتی اعضا، میزان مسئولیت هر یک از شرکا، تعداد اعضا، موضوع فعالیت و غیره بستگی دارد. بررسی‌های تاریخی و تجاری نشان می‌دهد که از بین این هفت شرکت، شرکت‌های با مسئولیت محدود و سهامی خاص از جمله شرکت‌های فعال و مشترک در تجارت و بازرگانی هستند و بیشترین استقبال را دارند. حال سوال این است که کدام یک از این دو شرکت ثبت نام بهتر است؟
به نظر می رسد برای ورود به بحث لازم است هر یک از این جوامع به اختصار توضیح داده شود و سپس شباهت ها و تفاوت های اساسی بین این جوامع ذکر شود.

 

برای اطلاع از هزینه اینماد 1402 روی لینک کلیک کنید

https://danasabt.ir/2023/07/12/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%88-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF/

 

 

تشابه شرکت با مسئولیت محدود و شرکت با مسئولیت محدود
1- در هر دو شرکت حداقل سرمایه یک میلیون ریال می باشد.
2- افزایش سرمایه در شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود اختیاری است.
3- حق رای در شرکت سهامی معادل تعداد سهام شرکت با مسئولیت محدود به نسبت سرمایه خواهد بود.

تفاوت شرکت با مسئولیت محدود و شرکت با مسئولیت محدود

1-. در شرکت با مسئولیت محدود حداقل 2 شریک وجود دارد در حالی که در شرکت با مسئولیت محدود حداقل 3 سهامدار الزامی است.
2- سرمایه اولیه شرکت با مسئولیت محدود فقط در اساسنامه مشخص شده و نیازی به افتتاح حساب و واریز وجه نیست. در شرکت با مسئولیت محدود، سهامداران موظفند حداقل 35 درصد سرمایه اولیه را به حسابی به نام شرکت واریز کنند. و گواهی مربوطه باید هنگام تاسیس شرکت ارائه شود و 65% باقی مانده سرمایه در اختیار سهامداران خواهد بود.
3- انتخاب بازرس اصلی و علی البدل در شرکت سهامی خاص الزامی و در شرکت با مسئولیت محدود اختیاری است.
4- مدت زمان مدیریت مدیران در شرکت با مسئولیت محدود محدودیتی ندارد و اعضای شرکت می توانند اختیارات محدود یا نامحدودی برای مدیران در نظر بگیرند اما در شرکت های سهامی خاص مدیران برای مدتی انتخاب می شوند. حداکثر مدت دو سال
5- اعضای هیئت مدیره شرکت با مسئولیت محدود الزامی به انتخاب روزنامه کثیرالانتشار ندارند ولی انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت دعوت به شرکت در اقدام ویژه الزامی است.
6- مدیران شرکت با مسئولیت محدود می توانند از بین شرکاء یا خارج از آنها انتخاب شوند ولی در شرکت با مسئولیت محدود مدیران باید از بین سهامداران شرکت یا پس از انتخاب تعداد و سهام تضمینی تعیین شده در شرکت انتخاب شوند. اساسنامه انجمن تهیه و به صندوق شرکت ارائه شود.
7- تشکیل مجامع عمومی در شرکت های با مسئولیت محدود شرایط سخت تری دارد اما شرایط آسان تری برای تشکیل مجامع عمومی شرکت های سهامی خاص در نظر گرفته شده است.
8- نقل و انتقال سهام در شرکت های با مسئولیت محدود با توافق سه ربع شرکاء و پس از ثبت در دفاتر اسناد رسمی انجام می شود ولی این امر به صورت نقل و انتقال عادی سهام شرکت ها به صورت سهام انجام می شود.
9- حق رای در شرکت سهامی متناسب با تعداد سهام و در شرکت با مسئولیت محدود به نسبت سرمایه خواهد بود.
10- سرمایه شرکت با مسئولیت محدود به سهام یا سهام تقسیم نمی شود و شرکا فقط تا سقف سرمایه خود مسئول دیون و تعهدات می باشند.
11- نقل و انتقال سهام شرکت در شرکت های با مسئولیت محدود فقط به موجب تشکیل مجمع قابل انجام است ولی در شرکت با مسئولیت محدود برای انتقال سهام ابتدا انتقال دهندگان سهام و ذینفعان سهام می بایست. به بخش مالی مرتبط با حوزه مالیاتی مربوط به شرکت مراجعه کنید. و پس از اخذ گواهی حق انتقال 4% به موجب قانون اساسی مشترک و همچنین گواهی انتقال اخذ شده از ملک، کار خود را به پایان می رسانند.
12- در صورتی که قسمتی از شرکت متشکل از آورده های غیرنقدی باشد، جدول زمان بندی این مشارکت ها توسط شرکای شرکت با مسئولیت محدود تعیین می شود و مسئولیت صحت برآورد بر عهده شرکاء می باشد ولی در موارد خاص. شرکت های سهامی، زمان بندی مشارکت های غیر پولی توسط شرکا انجام خواهد شد. کارشناس رسمی دادگستری انجام می شود.
13- زمان بندی سهام بدون نقد در شرکت با مسئولیت محدود توسط شرکا صورت می گیرد. شرکا در این زمینه مسئولیت دارند. جدول زمانبندی غیرنقدی در شرکت با مسئولیت محدود توسط کارشناسان رسمی دادگاه تعیین می شود.

۰ ۰

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

۱۳ بازديد
شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است مرکب از حداقل دو شریک که فعالیت تجاری و بدون تقسیم سرمایه به سهام انجام می دهند. هر یک از شرکا به اندازه سرمایه خود دارای تعهدات و وظایفی هستند. ذکر مسئولیت محدود و عدم ذکر نام شرکا به نام شرکت الزامی است.
ثبت شرکت با مسئولیت محدود
سرمایه شرکت به مدیر عامل حواله می شود و برای ثبت شرکت قولنامه مدیر عامل مبنی بر حواله سرمایه کافی است و ارائه گواهی بانکی الزامی نیست.
مدیریت شرکت به یک یا چند نفر به عنوان مدیر (که لزوماً نباید شریک باشند) برای مدت معینی (محدود یا نامحدود) محول می شود.
نیازی به ارائه هر سال اعضای شرکت نیست.

معایب ثبت شرکت مسئولیت محدود
هر چند سرمایه تمام شرکا در بدو تأسیس پرداخت و ثبت می شود، اما همه این پرداخت ها می تواند ظاهر باشد.
برگه های تحت عنوان سهام شرکت صادر نمی شود. در نتیجه سهام شرکای شرکت مانند اوراق تجاری قابل انتقال نیست.
برخی از موسسات خصوصی به این شرکت ها وام نمی دهند.
شرکت های با مسئولیت محدود عموماً قادر به شرکت در مناقصات عمومی نیستند.

ثبت شرکت در تهران روی لینک کلیک کنید

https://danasabt.ir/2020/05/13/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%87-%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%A7/



مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود
دو نسخه از شرکت نامه، دو فرم درخواست و دو نسخه از اساسنامه را تکمیل کنید
پرداخت هزینه تعیین نام شرکت و ارائه فیش بانکی به اداره ثبت شرکتها
انتخاب و ارسال چند نام ایرانی، منطبق با فرهنگی، غیر تکراری و معنادار به واحد تعیین نام اداره ثبت شرکتها.
تکمیل و ارسال مدارک مورد نیاز به واحد پذیرش اداره ثبت شرکتها و دریافت رسید
در تاریخ مقرر به واحد گزارش گیری نتایج اداره ثبت شرکت ها مراجعه نمایید
در صورت عدم وجود نقص در اسناد؛ آگهی ثبت نام در روز درخواست تنظیم و به متقاضی تحویل می شود. متقاضی باید با مراجعه به بانک و پرداخت هزینه های ثبت نام و ارائه فیش بانکی به حسابداری ثبت تجارت.
در صورت مشاهده ایرادات در مدارک، جهت رفع ایرادات به متقاضی کتبا اعلام می شود.
سپس مدارک به واحد ثبت تاسیس و تغییرات ارسال می شود و پس از طی مراحل قانونی، آگهی ثبت شرکت به امضای مدیر اداره ثبت مشاغل می رسد.
متقاضی پس از امضای آگهی مدارک را به دبیرخانه می آورد تا آگهی را در دفتر مطلع ثبت کند.
سپس متقاضی باید یک نسخه از آگهی را به واحد روابط عمومی اداره کل ثبت شرکت ها و نسخه دیگر را به دفتر شرکت سهامی مطبوعات جمهوری اسلامی ایران تحویل دهد.

قبل از ثبت شرکت با مسئولیت محدود توجه داشته باشید که:
هر دو شریک باید حتی 1 درصد سهام داشته باشند.
از ذکر نام شرکا در نام شرکت خودداری کنید زیرا شریکی که نام او در نام شرکت ذکر شده است مسئول پرداخت کلیه دیون و انجام کلیه تعهدات شرکت می باشد.
پس از تعیین ارزش ریالی قسمت غیر پولی شرکت و ثبت آن در ثبت شرکتها، کلیه شرکا مکلفند ارزش تعیین شده را رعایت کنند.
سهام سهامدار مانند سهام با نام یا غیر با نام قابل انتقال نیست. شرط انتقال سهم، رضایت شرکایی است که حداقل سه ربع سرمایه شرکت را در اختیار دارند، البته تعداد این شرکا باید از بقیه شرکا بیشتر باشد.
در صورت احراز شرایط فوق، انتقال سهام شرکت باید با تنظیم سند رسمی صورت گیرد.
مدیران شرکت می توانند از بین شرکا یا خارج از آنها انتخاب شوند و مدت مدیریت آنها محدود یا نامحدود باشد.
مدیران شرکت اختیار اداره کلیه امور شرکت را دارند. مگر اینکه در اساسنامه طور دیگری ذکر شده باشد.
حق رای صاحبان سهام و سودی که از شرکت به دست می آورند برابر با سهام آنهاست مگر اینکه در اساسنامه ترتیب دیگری مقرر شده باشد.
اگر تعداد شرکا حداقل 12 نفر باشد. تشکیل هیئت نظارت الزامی است.
شما نمی توانید هر یک از شرکا را مجبور به افزایش سهم خود در تجارت کنید.
مجمع عمومی می تواند تصمیم بگیرد که درصد معینی از سود شرکت را به جای تقسیم بین شرکا به عنوان سرمایه ذخیره شرکت ذخیره کند.
حدود یک هفته بعد از ثبت شرکت باید دفاتر حقوقی شرکت را درخواست کنید.
۰ ۰

گام به گام مراحل تاسیس شرکت سهامی خاص

۸ بازديد
شرکت با سهامی خاص چیست؟ شرایط و مراحل و نحوه ثبت شرکت با مسئولیت محدود، چه مدارکی برای ثبت آن نیاز است و ثبت شرکت چقدر طول می کشد. در اینجا همه را یکی یکی توضیح می دهیم.

ثبت شرکت سهامی خاص
برای این کار حداقل به یک میلیون ریال سرمایه نیاز دارید.
در این شرکت ها حسابرسان و سهامداران نباید خویشاوند باشند.
باید در یکی از بانک های کشور حسابی به نام شرکت باز کنید و 35 درصد سرمایه شرکت را در آنجا قرار دهید. این مبلغ مسدود می شود و پس از ثبت شرکت می توانید آن را برداشت کنید.
برای تشکیل یک شرکت سهامی خاص به حداقل 5 نفر شامل 2 حسابرس و 3 سهامدار نیاز دارید.
عنوان سهام خاص باید قبل یا بعد از نام شرکت استفاده شود.
در شرکت با مسئولیت محدود، سرمایه به سهام تبدیل می شود. هر یک از اعضا مسئول سهم خود است.

برای ثبت شرکت میتوانید روی لینک کلیک کنید

https://danasabt.ir/


شرکت سهامی خاص یکی از رایج ترین شرکت های ثبت شده در ایران است. شرکت سهامی خاص به شرکت های تجاری اطلاق می شود که سرمایه آنها به سهام تقسیم شده و کل سرمایه شرکت توسط مؤسسین آن تأمین می شود. مسئولیت سهامداران در سود و زیان شرکت رابطه مستقیمی با مبلغ اسمی سهام آنها دارد.

مبلغ اسمی سهام هر سهامدار به معنای کل مبلغی است که وی در شرکت سرمایه گذاری کرده است. مسئولیت هر یک از سهامداران در قروض شرکت به اندازه سرمایه آن محدود می شود.
سرمایه هر شرکت سهامی به قسمتهای مساوی تقسیم می شود که به هر قسمت سهم می گویند.

برای ثبت شرکت سهامی خاص چه مدارکی لازم است؟
در حال حاضر و در سال 1401 فقط با کارت ملی شرکا با داشتن کد ثنا و شماره تلفن همراه به نام همکاران و عدم نیاز به کارت پایان خدمت نداشتن کارت می توانید ثبت نام کنید. مدرک تحصیلی مانعی برای ثبت نام نیست. شما می توانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

برای چه فعالیت هایی شرکت سهامی خاص ثبت می کنند؟
شرکت سهامی خاص دارای مجوز فعالیت در زمینه های مختلف است، اما در بیشتر موارد در ردیف شرکت های تجاری و بازرگانی قرار می گیرد، خواه موضوع فعالیت آن تجاری باشد یا غیر تجاری.

چگونه نام خود را انتخاب کنیم؟
رعایت کلیه الزامات مربوط به تعیین نام شرکت ها (انتخاب نام حداقل سه هجا یا سه کلمه) در مورد نام شرکت سهامی خاص نیز صدق می کند. فقط توجه داشته باشید که ذکر عبارت سهام خاص قبل یا بعد از نام الزامی است. به عنوان مثال: ماهان گستر دهکده (سهامی خاص)

برای ثبت نام چند عضو لازم است؟
برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل 3 نفر از سهامداران (عضو هیات مدیره یعنی یک نفر مدیرعامل، یک نفر رییس هیات مدیره و یک نفر عضو هیات مدیره) و دو نفر. باید بازرس باشند این یعنی در مجموع 5 نفر.

چه مدت طول می کشد تا کسب و کار ثبت شود؟
مدت زمان ثبت شرکت سهامی خاص در بهترین و سریع ترین حالت 7 روز کاری خواهد بود، اما اگر مرحله انتشار آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی را در نظر بگیریم، مدت زمان ثبت است. شرکت حداقل 15 روز خواهد بود.

آیا برای ثبت SARL به کارت بازنشستگی نیاز دارم؟
نه لازم نیست
آیا برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیاز به مدرک دارم؟

خیر، برای ثبت کسب و کار در سامانه ثبت نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست.
هزینه 0 تا 100 شرکت سهامی خاص دقیقا چقدر است؟

بابت هزینه ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها باید حداقل 500000 تومان بابت هزینه ثبت شرکت (در صورتی که توسط خودتان انجام شود و به موسسات ثبتی سپرده نشده باشد) هزینه ثبت شرکت را پرداخت نمایید. و درج آگهی در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار نیز حدود 1 میلیون تومان هزینه دارد. ضمناً هزینه مهر سرمایه شرکت بسته به میزان سرمایه متفاوت بوده و باید بعدا پرداخت شود.
۰ ۰

راهنمای جامع ثبت شرکت

۸ بازديد
شرکت زمانی ایجاد می شود که دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی بین خود دارایی یا تجارت را به اشتراک بگذارند. با توجه به آنچه گفته شد شرکت از اجتماع افراد مختلف تشکیل می شود، اکنون ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که شرکت تشکیل شده توسط جامعه اشخاص حقیقی یا حقوقی می تواند مدنی یا تجاری باشد. . در حقوق تجارت ایران طبق هیچ یک از مواد قانونی تعریف دقیقی از شرکت تجاری ارائه نشده است، اما به عقیده اکثر حقوقدانان، شرکت تجارتی یک شخصیت حقوقی مستقل است که به منظور انجام فعالیت های تجاری در طول این مدت تأسیس می شود. با کسب سود و تقسیم آن بین شرکا.

اما مشارکت مدنی به این معنی است که مالکیت مشترک بین دو یا چند نفر در امور مالی ایجاد می شود. مثل دو نفر که هر کدام یک خانه با سه دانگ می خرند. حتی ممکن است این مشارکت به طور اتفاقی بین افراد صورت گیرد مانند مشارکت در تقسیم ارث بین وراث. ضمناً شرکت های تجاری دارای انواع مختلفی هستند که در ماده 20 قانون تجارت یک به یک به آنها اشاره شده است که در یک دسته قرار می گیرند. به طور کلی می توان گفت که این شرکت ها یا سهامی هستند یا غیر بورسی. کلیه شرکت های تجاری موضوع ماده 20 قانون تجارت برای شروع فعالیت تجاری ابتدا باید ثبت شوند.

حال برای افرادی که قصد تشکیل شرکت سهامی دارند یا خیر، ممکن است این سوال پیش بیاید که اگر شرکتی در زمان ثبت شروع به فعالیت کند، آیا این فعالیت قانونی است یا خیر؟ در این مقاله همراه با تعریفی جزئی از شرکت های مدنی و تجاری و تفاوت آن ها به توضیح مفهوم ثبت شرکت و دلایل ثبت آن می پردازیم. همچنین هزینه و زمان لازم برای ثبت شرکت را ذکر می کنیم، سپس سامانه ثبت شرکت irsherekat.ssaa.ir، ثبت آنلاین شرکت، شرکت الزامات ثبت شرکت، مدارک ثبت شرکت و درخواست ثبت شرکت را تعریف می کنیم.

ثبت شرکت سهامی روی لینک کلیک کنید

https://danasabt.ir/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B5/


مفهوم ثبت شرکت و دلایل لزوم ثبت شرکت
گفته شده است که طبق ماده 20 قانون تجارت، شرکت های تجاری هفت نوع هستند: شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی، شرکت مختلط بدون سهام، شرکت سهامی، شرکت نسبی و شرکت تولیدی و تعاونی مصرف تاسیس هر یک از این شرکت های تجاری روال خاص خود را دارد که به موجب آن شرکا و موسسین می توانند با توجه به شرایط اقتصادی مورد نظر خود یکی از این شرکت ها را برای انجام فعالیت های تجاری و کسب سود و تقسیم آن انتخاب و طبق روال قانونی اقدام به تاسیس کسب و کار نمایند. و شروع فعالیت های تجاری

تا زمانی که این شرکت‌های تجاری مذکور در ماده ۲۰ قانون تجارت در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت نرسند، شخصیت حقوقی مستقلی نخواهند داشت و بنابراین نمی‌توانند به صورت قانونی فعالیت تجاری انجام دهند. و تحت حمایت قانون. منظور از شخصیت حقوقی مستقل این است که هر شرکتی که توسط شرکاء تأسیس می شود جدا از شخصیت موسسین و مؤسسین آن دارای شخصیت حقوقی مستقل خواهد بود.

هنگامی که شرکت با ثبت به یک شخصیت حقوقی مستقل تبدیل می شود، تمام فعالیت های آن به نام و از طرف شرکت خواهد بود و نه شریک خاص شرکت که به نفع تاجران است، زیرا اگر تاجری به طور انفرادی تجارت می کند، تمام دارایی او ضامن کار او خواهد بود و در صورت ورشکستگی، ضمانت پرداخت تمام بدهی ها را خواهد داشت. اما در صورت تأسیس شرکت تجارتی، شریک یا مؤسس شرکت به میزان محدود مسئول قروض شرکت خواهد بود، به استثنای شرکت تضامنی که درصد مسئولیت شرکا برابر تمام است. بدهی های شرکت

بنابراین با توجه به توضیحات داده شده به این نتیجه می رسیم که ثبت شرکت اعم از ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت و ثبت اظهارنامه خروج از شرکت اجباری است و دولت باید تا حد امکان بر ایجاد و اجرای آنها نظارت داشته باشد تا مردم با راه اندازی شرکت های تجاری وسیله ای برای سوء استفاده از دیگران ایجاد نمی کنند.

دلایل لزوم ثبت شرکت بازرگانی و ثبت اظهارنامه ثبت شرکت به شرح زیر است:

در ماده 195 قانون تجارت آمده است که (ثبت کلیه شرکتهای مذکور در این قانون الزامی و مشمول کلیه مقررات قانون ثبت شرکتها می باشد)

ماده 2 قانون ثبت شرکت ها (مصوب 1310) ثبت شرکت های تجاری از جمله ثبت شرکت سهامی خاص را الزامی دانسته و برای مدیرانی که به ثبت نرسیده اند جریمه ای در نظر گرفته است. همچنین مقرر می‌دارد: «در صورت درخواست، دادستان دستور انحلال شرکت متخلف را نیز صادر می‌کند».

موضوع جلب اعتماد اشخاص ثالث از دیگر دلایلی است که لزوم ثبت شرکت از جمله ثبت شرکت دانش بنیان را توجیه می کند; با این توضیح، اشخاص ثالث تنها در صورت اطمینان از وجود هویت حقوقی این شرکت حاضر به برقراری ارتباط مالی با شرکت و انجام معاملات با آن هستند و اثبات این هویت قانونی تنها از طریق شرکت امکان پذیر است. ثبت.

یکی دیگر از دلایلی که ثبت شرکت را اجباری می کند، حضور و فعالیت شرکت در مراجع رسمی مانند دادگاه ها و ادارات دولتی و شرکت در معاملات این گونه مراجع مانند مزایده و تجدیدنظر است. پیشنهاداتی که قطعا بدون ثبت شرکت امکان پذیر نیست.

ثبت شرکت برای بهره مندی از تسهیلات ارائه شده به مشاغل مانند وام بانکی و مزایای دولتی ضروری است و بدون ثبت شرکت امکان بهره مندی شرکت از این مزایا و تسهیلات وجود نخواهد داشت.

بنابراین با توجه به این مواد قانونی که در آن به ضرورت ثبت شرکت در هنگام تأسیس شرکت های تجاری اشاره شده است، زمانی که یکی از شرکت های تجاری موضوع ماده 20 قانون تجارت تشریفات مربوط به ثبت را طی نکند و انجام نگیرد. ثبت شده، این شرکت رسمی نبوده و کلیه فعالیت ها و تأسیس آن غیرقانونی خواهد بود، لذا مراجع ذیصلاح می توانند از فعالیت آن جلوگیری کنند.
۰ ۰

برندهای کامپوزیت دندان

۱۵ بازديد
کامپوزیت دندانی یک ماده مصنوعی است که در آن ماتریس پلیمری با ذرات شیشه، مواد معدنی یا ذرات پرکننده رزین یا الیاف کوتاه ترکیب می‌شود. کامپوزیت مانند آمالگام برای ترمیم دندان هایی که در اثر حفره ها و کرم ها، آسیب ها و شکستگی ها یا بیماری ها و سایر مشکلات آسیب دیده اند استفاده می شود. همچنین برای زیبایی دندان و لبخند استفاده می شود.

آیا دندان های نامرتب دارید؟ آیا از شکل دندان های خود ناراضی هستید؟ آیا از رنگ دندان های خود ناراضی هستید؟ اگر دندان های شکسته دارید یا می خواهید لبخند بهتری داشته باشید پیج بهترین دکتر کامپوزیت در رشت  دکتر یاسمن صادقی که یکی از بهترین دندانپزشکان متخصص در رشت هستند را خواهید دید.

کامپوزیت های دندان از چه موادی ساخته می شوند؟
همانطور که از نام آن پیداست، کامپوزیت ترکیبی از مواد مختلف است. کامپوزیت دندانی از یک ماتریس الیگومری مبتنی بر رزین مانند بیسفنول-آ گلیسیدیل متاکریلات، یورتان دی متاکریلات یا پلی سرام نیمه کریستالی و پرکننده های معدنی مانند دی اکسید سیلیکون تشکیل شده است.


کامپوزیت دندان رشت روی لینک کلیک کنید

https://drshamsdentist.com/%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/


اگر به دنبال بهترین برند کامپوزیت دندان هستید، باید ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:
سهولت کار و شکل پذیری مناسب.
کامپوزیت برای کارهای دندانپزشکی مناسب است، کار با آن آسان است و از طرفی شکل خود را نیز حفظ کرده و کنده نمی شود. ماده کامپوزیتی که دندانپزشک با آن کار می کند نباید خیلی مایع و مایع باشد و از طرفی آنقدر چسبنده نباشد که به ابزارها بچسبد.

شما می توانید رنگ دقیق را طبق راهنمای رنگ درست کنید.
هنگام انتخاب رنگ مورد نظر برای دندان های بیمار، راهنمای رنگ باید دقیق باشد و رنگ آن با رنگی که در عمل به دست می آید، مطابقت داشته باشد.

طیف کامل رنگ و شفافیت را داشته باشد.
بسیاری از برندهای کامپوزیت در حال حاضر دوازده رنگ مختلف مینا و عاج را ارائه می دهند. هرچه طیف رنگ های ارائه شده بیشتر باشد، انتخاب بیشتری در رنگ دندان دارید و دست شما بازتر است. با رنگ های مختلف کامپوزیت مینا و عاج، دندانپزشک می تواند با دقت لایه به لایه با کامپوزیت دندان شما کار کند تا بهترین نتیجه را به دست آورد.

تا خوب دوام بیاورد
همه برندهای کامپوزیت دندان کیفیت یکسانی ندارند. برای دندان های خلفی نیز می توان از کامپوزیت با کیفیت و بادوام استفاده کرد و استحکام آن بیشتر قابل اعتماد است. هنگام انتخاب یک نام تجاری کامپوزیت، باید به سختی آن در برابر خراشیدگی و سایش، تحمل فشار و کاهش حجم توجه شود.

کامپوزیت های دندانی برندهای مختلفی دارند که بهترین آنها Gradia Direct، Geanial، Kuraray برند ژاپنی، Bisco، Cosmedent 3M برند آمریکایی و Sarmco برند سوئیسی است. برای انتخاب بهترین مارک کامپوزیت موجود، با دندانپزشک مشورت کنید.

برندهای متنوع دیگری از جمله Coltene، DMG America، DMP Dental، Ivoclar Vivaden، Kerr، Tokuyama Dental America و SDI در بازار وجود دارد، اما بهترین مارک های کامپوزیت دندان نام هایی بودند که در بالا ذکر شد.

کامپوزیت های درشت دانه یا ماکروفیل: اولین کامپوزیت هایی که وارد بازار شدند کامپوزیت های درشت دانه بودند. ذرات این مواد ترمیمی 10 تا 50 میکرومتر است.
کامپوزیت های ریز دانه یا میکروفیل: اولین بار در دهه 70 وارد بازار شد و پس از آن به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. ذرات این مواد ترمیمی کمتر از 100 نانومتر است.
کامپوزیت های هیبرید، میکرو هیبرید و نانو هیبرید
کامپوزیت Nanofill: این جدیدترین نسل کامپوزیت دندانی است که توسط 3M ESPE ثبت شده است.

دانه بندی انواع کامپوزیت. کامپوزیت های ریزدانه، میکرو هیبریدی، نانو و درشت دانه به ترتیب در بالا سمت چپ (در جهت عقربه های ساعت) نشان داده شده اند. در هر یک از آنها شکل و چینش دانه ها به دو صورت مختلف قابل انجام است.
معایب و مزایای کامپوزیت های ماکروفیل
ذرات بزرگ به کامپوزیت استحکام و دوام عالی می بخشد.
زیبایی آن زیاد خوب نیست و صیقل دادن و شکل دادن به آن مشکل است زیرا اندازه ذرات آن بزرگ است و گاهی ممکن است آنقدر بزرگ باشد که با چشم غیر مسلح دیده شود. این باعث می شود که سطح کامپوزیت ساییده شود تا به این نکته اشاره شود که مثلاً یک ذره بزرگ از آن جدا شده است.
به دلیل پولیش ضعیف این نوع کامپوزیت، امروزه از این مواد زیاد استفاده نمی شود، اما همچنان می توان ترمیم های قدیمی از این نوع را مشاهده کرد.
معایب و مزایای کامپوزیت دانه ریز یا میکروفیل
به دلیل ریز بودن ذرات، قابلیت پرداخت بالایی دارد و به همین دلیل زیبایی نتیجه کار کاملا مناسب است.
به دلیل ریز بودن ذرات، استحکام بالایی ندارد و نمی تواند فشارهای وارده به دندان های خلفی را تحمل کند. برخی از برندهای معروف این نوع کامپوزیت، نسخه هلیومولار آیوکلار ویودنت و رنمل هستند.
۰ ۰

با پوکی استخوان می توان ایمپلنت کاشت؟

۸ بازديد
پوکی استخوان یکی از شایع ترین بیماری ها در بزرگسالان و سالمندان است. مشکلات این بیماری تنها به سیستم حرکتی بدن مانند دست و پا محدود نمی شود و در بسیاری از موارد سایر درمان های ثانویه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. از طرفی باید بدانید که در بیشتر موارد پوکی استخوان به صورت موضعی رخ نمی دهد و اغلب ساختار اسکلتی و استخوانی بدن را درگیر می کند. از این رو شامل استخوان فک می شود و از طرف دیگر درمان ایمپلنت مربوط به استخوان فک است. حال با این سوال مواجه هستیم که آیا در صورت پوکی استخوان امکان کاشت ایمپلنت وجود دارد؟
هزینه کاشت ایمپلنت و درمان کامل آن زیاد است و لازم است بدانید که نتیجه نهایی مطلوب است و نتایج خوبی به همراه دارد. اگر مشکلی مانند پوکی استخوان در راه است، دانستن روش درمان و عملکرد ایمپلنت در این شرایط بسیار مهم است.

متخصص ایمپلنت دندان در رشت دکتر مرتضی شمس می باشد که می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با وی تماس گرفته و ویزیت رایگان خود را با شرایط اقساطی از بهترین پزشک ایمپلنت در رشت دریافت نمایید.

جناب آقای دکتر مرتضی شمس دارای 2 کلینیک با جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا می باشد که می توانید بر اساس منزل یا محل کار خود نزدیکترین کلینیک را انتخاب کنید.

دکتر مرتضی شمس، دندانپزشک رشت، دندانپزشک خوب در رشت  دارای فلوشیپ بین المللی ایمپلنت است که در سال 1366 کار دندانپزشکی خود را با ممتاز به پایان رساند و در همان سال برای دریافت بورسیه بین المللی ایمپلنتولوژی در رشته دندانپزشکی به سوئیس سفر کرد که افتخاری است. دستاورد . بزرگ است.

ارتباط بین پوکی استخوان و ایمپلنت چیست؟
برای اینکه بدانیم آیا پوکی استخوان یک محدودیت در مسیر کاشت ایمپلنت است یا خیر، باید به رابطه بین این دو نگاه کنیم. با ایجاد پوکی استخوان در فرد، تراکم بافت استخوانی کاهش می یابد. در این زمینه داروهایی تجویز می شود که کمک زیادی به کاهش پوکی استخوان و به تاخیر انداختن آن می کند.
بنابراین لازم است متخصص ایمپلنت قبل از شروع درمان معاینه کامل انجام دهد و با بررسی وضعیت مراجعه کننده در صورت پوکی استخوان اقدامات لازم را در نظر بگیرد.
داروهای متنوعی برای درمان پوکی استخوان وجود دارد و داروی مورد استفاده باید برای شرایط استخوان فک مناسب باشد. برخی از داروها متفاوت عمل می کنند.
تحقیقات و همچنین روش های ثبت شده ایمپلنت برای بیماران مبتلا به پوکی استخوان نشان می دهد که نتایج موفقیت آمیز بوده و هیچ تضادی بین ایمپلنت و پوکی استخوان وجود ندارد. با این حال، سطح مهارت، دانش و تجربه متخصص ایمپلنت و همچنین تجهیزات مورد استفاده بسیار تأثیرگذار است.
اگر کل فرآیند درمان به خوبی انجام شود، به دلیل تحریک پذیری بافت استخوانی که در ناحیه فک ایجاد می شود، حتی در برخی موارد افزایش تراکم استخوان در این ناحیه رخ داده و وضعیت استخوان فک بهبود یافته است.

در چه مواردی کاشت ایمپلنت توصیه نمی شود؟
تئوری های پزشکی بررسی شده و شرایط موجود در مورد استخوان فک افراد مبتلا به پوکی استخوان نشان می دهد که هیچ محدودیتی برای کاشت ایمپلنت در این ناحیه وجود ندارد. بنابراین این به تنهایی نمی تواند دلیلی برای عدم انجام جراحی ایمپلنت باشد. زمانی که این بیماری همزمان با سایر بیماری ها در فرد وجود داشته باشد و متخصص ایمپلنت درمان را مناسب وضعیت سلامتی بیمار بداند، جراحی را توصیه نمی کند. از جمله این موارد هستند:

اگر فرد سابقه حمله قلبی داشته باشد
اگر فرد تحت عمل جراحی دریچه قلب مصنوعی قرار گرفته باشد
اگر فرد مبتلا به بیماری حاد کلیوی باشد
وجود اختلالات هورمونی در فرد
وجود دیابت در فردی از نوع مقاوم به درمان و عدم امکان پایداری قند خون
وجود استئومالاسی در فرد بدون امکان درمان
اعتیاد شدید یک فرد به سیگار
اعتیاد شدید یک فرد به الکل و مواد شیمیایی
مصرف کنندگان طولانی مدت بیس فسفونات خوراکی
مصرف کنندگان طولانی مدت مواد مخدر تزریقی بیس فسفونات

کاشت ایمپلنت در صورت وجود پوکی استخوان یا استخوان ضعیف چگونه انجام می شود؟
پس از کشیدن دندان به دلیل فشار وارده به لثه در هنگام مصرف غذا، استخوان فک دچار تحلیل می شود. اگر فردی پوکی استخوان داشته باشد، میزان فرسایش استخوان فک بسیار بیشتر می شود و به مرور زمان شرایط برای کاشت ایمپلنت نامناسب می شود. بنابراین توصیه بهترین متخصص ایمپلنت این است که در صورت عدم وجود بیماری یا مشکل خاصی، بلافاصله پس از کشیدن دندان، ایمپلنت انجام شود تا استخوان فک و لثه از بین نرود.
اگر مدت زیادی از کشیدن دندان گذشته باشد و ایمپلنت انجام نشود، برای کاشت دندان نیاز به انجام درمان های تکمیلی و ترمیم استخوان فک است. "ایمپلنت
۰ ۰

غذا خوردن با لمینت دندان

۱۲ بازديد

 ممکن است از خود بپرسید، "پس چگونه محافظت از روکش های دائمی دندان بر رژیم غذایی من تأثیر می گذارد؟" "
اولین چیزی که باید بدانید این است که لمینت های دائمی دوام بیشتری نسبت به لمینت های موقت دارند، بنابراین به محدودیت های کمتری در رژیم غذایی شما نیاز دارند. با این حال، اینها نیز پروتزهای دائمی هستند که نیاز به مراقبت دارند. به عنوان مثال، تلاش برای باز کردن یک بسته با استفاده از دندان های رول شده به آنها آسیب می رساند. خوردن برخی غذاها نیز می تواند به لمینت شما آسیب برساند. به طور کلی توصیه می شود با احتیاط لمینت دندان بخورید.

اگر شما خانم هستید و ترجیح می دهید دندانپزشکتان در رشت و بهترین دندانپزشک رشت برای کامپوزیت  باشد می توانید دکتر یاسمن صادقی متخصص لمینت دندان را انتخاب کنید که از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند و اقلام خارجی و داخلی زیادی برای درمان و زیبایی دندان های شما دارند.

تخصص اصلی دکتر یاسمن صادقی درمان های اصلاح طرح لبخند، کامپوزیت، لمینت سرامیکی، فیکسچر و دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از مدرن ترین روش های علمی روز دنیا می باشد.


دندانپزشک خوب در رشت   روی لینک کلیک کنید

https://drshamsdentist.com/%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/


از چه غذاها و نوشیدنی هایی پرهیز کنیم؟
بیایید نگاهی به بایدها و نبایدهای تغذیه ای روکش دندان بیندازیم:
مواد غذایی بسیار کمی وجود دارد که برای محافظت از مینای دندان از آنها اجتناب کنید. بیشتر غذاهایی که همه ما روزانه می خوریم برای مینای دندان شما بی خطر هستند. همانطور که قبلاً گفتیم، این لمینت ها کاملاً محکم و بادوام هستند. البته لازم به ذکر است که برخی از این غذاها اگرچه به طور مستقیم به مینای دندان آسیب نمی رسانند، اما طول عمر آن ها را کاهش می دهند. برخی از این غذاها عبارتند از:

غذاها و نوشیدنی های اسیدی
غذاهای بسیار سفت
الکل
غذای سفت و ترد
چیزهای چسبنده
مایعات تیره

غذاها و نوشیدنی های اسیدی:
غذاها و نوشیدنی هایی که حاوی اسید هستند مانند لیمو، گوجه فرنگی و نوشیدنی های گازدار می توانند عامل پیوند بین سطح دندان و لمینت را از بین ببرند. این فرآیند فرسایش زمان می برد. اما می تواند در دراز مدت و با مصرف بالا عمر لمینت های شما را کاهش دهد.

غذاهای بسیار سفت:
لمینت های دائمی در مقایسه با طرح های دیگر کاملا بادوام هستند. با این حال، سختی برخی مواد غذایی می تواند به این لمینت ها آسیب برساند. به عنوان مثال یخ ماده بسیار سختی است و حتی اگر لمینت ندارید باید از گاز گرفتن یخ خودداری کنید. برخی از آب نبات ها نیز می توانند بسیار سفت باشند. بنابراین بهتر است سعی نکنید آنها را بشکنید یا با دندان بجوید. همچنین بهتر است میوه ها و سبزیجات سفت مانند هویج را قطع کنید و سپس مصرف کنید. هنگام خوردن گوشت، باید از احتمال وجود استخوان در آن آگاه باشید. تلاش برای جویدن گوشت سفت با دندان های جلویی نیز می تواند مضر باشد.
الکل:
مصرف بیش از حد الکل می تواند مواد پیوند دهنده را فرسایش دهد. این شامل استفاده از دهان شویه هایی با درصد بالایی از الکل و نوشیدنی های الکلی است.
غذاهای سفت و ترد:
غذاهای ترد مانند نان تست یا نان تست می توانند به لمینت شما آسیب برسانند. به همین دلیل به طور کلی استفاده از نان نرم توصیه می شود.
چیزهای چسبنده:
آب نبات های چسبنده، تافی ها، تافی ها و محصولات مشابه می توانند در مینای دندان شما گیر کرده و به آن آسیب برسانند.
مایعات تیره و لکه دار:
لمینت های دائمی معمولاً در برابر لکه مقاوم هستند. با این حال، مصرف چنین چیزهایی می تواند باعث تغییر رنگ عامل باندینگ و سایر بافت ها شود و زیبایی لبخند شما را از بین ببرد. بنابراین بهتر است بعد از مصرف آنها دهان خود را بشویید. برخی از آنها عبارتند از: شراب قرمز، قهوه و چای
با لمینت های دائمی چه می توانید بخورید؟
تا زمانی که در خوردن غذاهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم دقت کنید، می توانید هر چه می خواهید بخورید. به یاد داشته باشید که لمینت ها بسیار بادوام طراحی شده اند. بنابراین در بیشتر موارد لازم نیست نگران آن باشید.
آیا می توان غذاهای جامد را با لمینت های دائمی خورد؟
تا زمانی که مراقب باشید، بله! سختی استاندارد تهدیدی برای لمینت های دائمی شما نخواهد بود. با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از غذاها می توانند بسیار خشن باشند. احتیاط هنگام خوردن چنین غذاهایی مفید است. به عنوان مثال، به جای جویدن و له کردن غذاهای بسیار سفت با دندان های جلویی، می توانید آنها را قبل از خوردن به قطعات کوچک برش دهید. این ممکن است یک راه حل بسیار ساده به نظر برسد. با این حال، با چنین راهکارهای ساده ای می توانید عمر لمینت های خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

۰ ۰