فروش عمده انواع لوازم برقی ساختمانی

۱۰ بازديد
وسایل برقی در ساختمان تجهیزاتی هستند که برق را به نقاط مختلف ساختمان هدایت می کنند و یا روشنایی مورد نیاز محیط را تامین می کنند. این تجهیزات شامل سیم و کابل، کلید پریز، چراغ سقفی یکپارچه، نور افکن LED و سایر تجهیزات مورد استفاده در قسمت های مختلف ساختمان می باشد.

دو ویژگی مهم در انتخاب لوازم خانگی برای ساختمان
باید مورد توجه قرار گیرد: اول برخورداری از رتبه استاندارد و دوم کیفیت مطلوب آنها و سهل انگاری در هر دو مورد موجب خسارات مالی و جانی شده است که بعضاً قابل جبران نیست.

فروش عمده لوازم برق ساختمان تهران اینجا کلیک کنید


عمده فروشی لوازم الکتریکی در تهران لاله زار فروش عمده انواع لوازم خانگی صنعت ساختمان
مهم ترین قسمت برق ساختمان سیم کشی آن است چرا که رعایت اصول ایمنی در اجرای این قطعه منجر به انتقال صحیح برق به قسمت های مختلف ساختمان می شود. در واقع اولین قدم در سیستم تامین برق ساختمان، انتخاب سیم و کابل مناسب است.
نخ
سیم یک وسیله مسی یا آلومینیومی با روکش عایق پلاستیکی است و وظیفه آن انتقال برق از یک نقطه توزیع (معمولا یک متر) به محل دیگر است.




سیم ساختمان سازه ای
سیم: سیمی است که از یک رشته مس و دارای روکش عایق است و به دلیل خشکی و انعطاف پذیری کم در صنعت ساختمان کمتر استفاده می شود اما عموماً در تابلوهای برق استفاده می شود.
سیم فلاکس: سیم فلاکس نرم است و دلیل آن این است که تعداد زیادی سیم مسی ریز به هم تابیده شده است و به همین دلیل در مقایسه با سیم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. به همین دلیل بیشتر در سیم کشی ساختمان استفاده می شود.
نیمه نخ: تعداد رشته های این نخ ها کمتر از نخ-نخ است و به همین دلیل انعطاف پذیری آن کمتر از نخ-نخ است.
سیم پیچ خورده: این محصول از دو سیم تشکیل شده است که به هم متصل شده اند، اما بر خلاف کابل، پوشش دیگری روی آن قرار نمی گیرد و برق کاران عمدتا از این سیم برای سیم کشی سطحی استفاده می کنند.

انواع سیم ها با توجه به نوع کاربرد
سیم های برق: این سیم ها توپر هستند و در قطرهای مختلف یافت می شوند که داخل دیوار قرار می گیرند و برق ساختمان را تامین می کنند.

انواع کابل ساختمان
کابل در واقع از چند سیم به هم متصل شده تشکیل شده است که در یک غلاف آلومینیومی یا مسی عایق بندی شده قرار می گیرند.
کابل از دو قسمت اصلی هادی و عایق تشکیل شده است که برای انتقال جریان الکتریکی، سیگنال و نور استفاده می شود. کابل ها بر اساس سطح ولتاژ، عملکرد، شکل هادی و سیم های آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

انواع کابل ها بسته به نوع عملکرد یا انتقال:
کابل ها به طور کلی از نظر کاربردهای انتقال به دو گروه زیر تقسیم می شوند:
انتقال برق: این کابل ها در مدل های فشار ضعیف، متوسط، پرفشار و فوق قوی تولید می شوند و نوع فشار ضعیف آن برای مصارفی مانند سیم کشی خانه سازی استفاده می شود. مدل های دیگر در بخش صنعتی استفاده می شود.
انتقال سیگنال و نور: از این کابل ها برای انتقال سیگنال از کابل های مخابراتی، شبکه و کواکسیال استفاده می شود.
بعد از سیم کشی ساختمان نوبت به اتصال آنها به لوازم و تجهیزات می رسد تا بتوان از وسایل برقی استفاده کرد. هنگام انتخاب کلید و پریز باید به فاکتورهایی مانند رنگ رویه، جنس بدنه، قدرت، آمپر و ظرفیت ضدآب آنها توجه شود.

انواع کلید برق:
کلیدهای ساختمانی عمدتاً در طرح های تک طبقه، دو طبقه، پلاگین، دکمه ای و کلیدهای روشن تولید می شوند. نمونه های دیگری از این محصولات مانند کلید ضامن، دیمر، زنجیر و غیره وجود دارد که در صنعت ساخت و ساز کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.
کلیدهای برق معمولاً به صورت توکار نصب می شوند، اما مدل های روکار این محصولات دارای قاب هستند و برای مکان هایی که سیم کشی داخلی (توکار) ندارند استفاده می شود.


انواع سوکت:
پریز برق معمولی: این پریزها پر مصرف ترین محصولات گروه خود هستند.
پریز برق زمینی: این پریزها نسبت به مدل های غیر زمینی ایمن تر هستند، اما کمی گران تر هستند.
پریز برق یو پی اس یا پریز پشتیبان: این پریزها معمولا رنگی (قرمز) هستند و برای استفاده در زمان قطع برق به سیستم برق پشتیبان متصل می شوند. آنها به طور کلی برای مقاصد مسکونی استفاده نمی شوند، اما آنها مورد استفاده در بانک ها و ادارات
سوکت تلفن: این پریزها دارای یک شیار برای وصل کردن پریز تلفن هستند.
سوکت آنتن: دارای یک شیار برای اتصال سوکت آنتن می باشد.
جک شبکه: برای اتصال دوشاخه کابل شبکه استفاده می شود و معمولاً مصارف غیر خانگی دارد.
۰ ۰

اصول ساخت تابلو برق

۱۲ بازديد

 یکی از تجهیزاتی که برای مصارف صنعتی، تجاری و مسکونی استفاده می شود، محصولات بهترین تولیدکنندگان تابلوهای توزیع صنعتی است که برای توزیع صحیح برق و ایجاد ایمنی لازم مورد استفاده قرار می گیرد. بزرگترین شرکت های تابلو برق، انواع تابلو برق را بر اساس تجهیزات استاندارد برنامه ریزی و نصب می کنند. در اینجا تعدادی از بهترین های این صنعت آورده شده است.
طراحی و تولید تابلوهای برق صنعتی به منظور حفاظت الکتریکی، نظارت و کنترل عملکرد تجهیزات الکتریکی انجام می شود. طراحی و تولید تابلوهای برق بسیار حائز اهمیت است و با توجه به این اهمیت توجه به تمامی استانداردها در طراحی و ساخت انواع تابلو برق و ساخت تابلو برق فشار ضعیف در تهران ضروری است.

سطح ولتاژ، تجهیزات حفاظتی و کنترلی مورد استفاده و همچنین حساسیت قطعات الکتریکی از مهمترین عوامل در طراحی و قیمت تابلوهای برق می باشد. در عین حال، سازندگان باید نقشه، لیست تجهیزات الکتریکی و تعداد کلکتورهای لازم برای سفارش طراحی و ساخت تابلوهای برق را داشته باشند.

سگال نیرو با چندین سال سابقه در بازار روشنایی و برق ایران یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین تامین کنندگان عمده فروشان لاله زار می باشد. وجود یک شرکت بانکداری بازار به ما این امکان را داده است که انواع بهترین محصولات بازار را با نازلترین قیمت در سراسر ایران توزیع کنیم.

بسیاری از محصولات موجود در سایت شامل تخفیف ویژه برای خرید گروهی می باشد. امکان خرید عمده به کلیه همکاران و کارآفرینان محترم ارائه شده است و می توانید با توجه به تعداد سفارشات از درصد تخفیف برخوردار شوید.

 

لیست سازندگان تابلو برق تهران

در ادامه تعدادی از بهترین تولیدکنندگان تابلو برق در تهران را معرفی می کنیم.

آسیا تایلو
شرکت آسیا تابلو عضو انجمن تولیدکنندگان تابلوهای برق و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و دارای کارت شناسایی از وزارت صنعت می باشد. این شرکت با بهره گیری از دانش فنی و مهندسین مجرب و کارگران ماهر و دارای ماشین آلات لازم می باشد. در این صنعت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین با رعایت استانداردهای فنی مطابق با استانداردهای بین المللی و مقررات مربوطه، به تولید تابلوهای برق و تجهیزات الکتریکی می پردازد.

سگال نیرو
گروه صنعتی سگال نیرو پخش کلیه برق صنعتی مورد نیاز، روشنایی و انواع کابل و سینی کابل، طراحی و ساخت انواع تابلو برق (MT-BT-HT) و باتری خازن، اجرای کلیه برق و اتوماسیون ( PLC) پروژه ها نماینده رسمی شرکت سارو المان گیت و سینی کابل TAT در استان تهران و نمایندگی فروش اینورتر AAGER

لاله زار آنلاین
شرکت احسان صنعت پاسارگاد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی و همچنین تامین تجهیزات اتوماسیون برق و صنعتی از برندهای زیمنس، امرن و یاسکاوا.



اصول طراحی تابلو برق
طراحی و ساخت تابلو برق با سطح ولتاژ، جریان ورودی و فرکانس مورد نیاز انجام می شود. در واقع تجهیزات حفاظتی، ورودی ها، خروجی ها، کلیدها و فیوزها بر این اساس مشخص می شوند. سفارش انواع تابلوهای برق باید بر اساس دستورالعمل های مربوط به شرایط مکانیکی، حرارتی و رطوبت سنجی محیط نصب و اتصال و وسایل برقی انجام شود.

تابلو برق سازی در تهران اینجا کلیک کنید.

انواع تابلو برق صنعتی
پس از خودکفایی شرکت های تابلوسازی در ایران اقدام به تولید انواع تابلو برق کردند. هر کدام از این تابلوهای برق کاربردهای متفاوتی دارند و در محیط های مختلفی نصب می شوند. بنابراین باید بگوییم که تابلوهای برق به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

پانل های تولید شده بر اساس ولتاژ به سه دسته تقسیم می شوند: پانل های فشار ضعیف LV، پانل های فشار قوی HT، پانل های فشار متوسط ​​MT. هر کدام از این پنل ها دارای ولتاژهای متفاوتی هستند و در محیط های مختلفی نصب می شوند. برای اطلاعات بیشتر مقاله تابلو برق MV و LV را مطالعه کنید.

ما می توانیم انواع دیگر تابلوهای برق را از این طریق دسته بندی کنیم. تابلوهای تصحیح انرژی راکتیو یا بانک های خازنی، این تابلوها هزینه برق مصرفی را کاهش می دهند.

تابلوهای برق بارانی فضای باز، این تابلوها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در فضای باز ماندگاری طولانی داشته باشند. آنها معمولا برای محیط های مختلف آب و هوایی استفاده می شوند. ضد زنگ هستند و عمری بیش از 30 سال دارند.

علاوه بر اینها می توان به تابلوهای اپراتور، تابلوهای کنترل، تابلوهای صنعتی، تابلوهای اضطراری، تابلوهای استارت ژنراتور، تابلوهای کنترل از راه دور و تله متری و غیره اشاره کرد.اصول ساخت  تابلو برق

۰ ۰

آشنایی با صنعت تابلو سازی برق

۲۰ بازديد

 با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های مختلف امروزه صنعت تابلوهای برق بسیار محبوب شده است. امروزه تابلوهای برق در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و این تابلوها نقش مهمی در مدیریت سیستم برق ساختمان‌ها در انواع تجاری، صنعتی، مسکونی و ... دارند. استفاده گسترده از تابلوهای برق منجر به بهبود بازار تابلوهای برق شده است. از این رو طراحی، نصب و مونتاژ تابلوهای برق موضوعی تخصصی است و نیروی انسانی متخصص در این زمینه هنوز اشباع نشده است، می توان نتیجه گرفت که برنامه ریزی و کسب مهارت در این زمینه می تواند آینده حرفه ای خوبی را به علاقه مندان ارائه دهد. . در صنعت پانل سازی برق تامین کند.

شرکت تابلو سازی برق تهران اینجا کلیک کنید.

برای کسب تخصص در این زمینه و موفقیت در حرفه برقکار صنعتی بهترین راه شرکت در آموزش تابلوهای صنعتی در آموزشگاهی معتبر می باشد.

هزینه دوره طراحی تابلو برق با آموزش های مختلف متفاوت است. کارآموزانی که قصد دارند در زمینه طراحی تابلو برق آموزش ببینند باید برای این کار هزینه ای در نظر بگیرند. هر شرکتی که تابلوهای برق تولید می کند، قطعا مهندسین آموزش دیده در زمینه طراحی تابلو برق را می خواهد.


پس بهتر است با صرف هزینه برای آموزش موفق به اخذ گواهینامه معتبر از یک ارگان فنی و حرفه ای در زمینه طراحی تابلو برق شوید.
تاریخچه اولیه صنعت تابلو برق
به صراحت می توان گفت که تابلوهای برق سیستم مرکزی تاسیسات ساختمانی و کارگاهی محسوب می شوند. این پنل ها برای محافظت از تجهیزات الکترونیکی در بخش های مختلف مانند اتاق ماشین، آسانسور و غیره استفاده می شود.

در سال 1338 استفاده از تجهیزات الکتریکی در ایران رونق گرفت. پس از آن نیاز به حفاظت از چنین تجهیزات الکتریکی نیز افزایش یافت و  تابلو سازی برق تهران در زمینه تولید تابلوهای برق شروع به کار کردند. یکی از این تابلوهای معروف و قدیمی شرکت صنعتی مهرآباد است.

این شرکت در گذشته با نام زیمنس شناخته می شد. در این بنگاه انواع تابلو فشار ضعیف و فشار متوسط ​​تولید شد. با گذشت زمان این شرکت فعالیت خود را گسترش داد و در حوزه های دیگر نیز شروع به فعالیت کرد.

در این زمان صنعت برق به عنوان یک صنعت زیرساختی در کشور شروع به توسعه کرد. زیمنس در سال 1353 موفق به همکاری با آلمان در زمینه تولید تابلوهای برق شد.
این صنعت در ایران به خودکفایی رسیده است. پس از آن سرمایه گذاران زیادی در زمینه تولید تابلوهای برق وارد عمل شدند. مشاوران و پیمانکاران خارجی برای چرخش اقدام کرده اند و بازار تولید تابلوهای برق داخلی شده است.
در سال 1358 وزارت نیرو ایران موفق شد تولید انحصاری تابلوهای برق در آن کشور را از زیمنس آلمان به عهده بگیرد.

سرانجام در سال 1383 شرکت تولید تابلوهای برق به عنوان یک سازمان خصوصی در ایران آغاز به کار کرد. امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید تابلو فعال هستند. به صراحت می توان گفت تابلوهای برق تولید شده در کشور در انواع مختلفی ساخته می شوند.
انواع تابلو برق صنعتی
پس از خودکفایی شرکت های تابلوسازی در ایران اقدام به تولید انواع تابلو برق کردند. هر کدام از این تابلوهای برق کاربردهای متفاوتی دارند و در محیط های مختلفی نصب می شوند. بنابراین باید بگوییم که تابلوهای برق به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

پانل های تولید شده بر اساس ولتاژ به سه دسته تقسیم می شوند: پانل های فشار ضعیف LV، پانل های فشار قوی HT، پانل های فشار متوسط ​​MT. هر کدام از این پنل ها دارای ولتاژهای متفاوتی هستند و در محیط های مختلفی نصب می شوند. برای اطلاعات بیشتر مقاله تابلو برق MV و LV را مطالعه کنید.

ما می توانیم انواع دیگر تابلوهای برق را از این طریق دسته بندی کنیم. تابلوهای تصحیح انرژی راکتیو یا بانک های خازنی، این تابلوها هزینه برق مصرفی را کاهش می دهند.
تابلوهای برق بارانی فضای باز، این تابلوها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در فضای باز ماندگاری طولانی داشته باشند. آنها معمولا برای محیط های مختلف آب و هوایی استفاده می شوند. ضد زنگ هستند و عمری بیش از 30 سال دارند. 
علاوه بر آنها می توان به تابلوهای اپراتور، تابلوهای کنترل، تابلوهای صنعتی، تابلوهای اضطراری، تابلوهای استارت ژنراتور، ریموت کنترل و تابلوهای تله متری اشاره کرد.

۰ ۰

انواع رنگ های ساختمانی جدید

۱۶ بازديد

 رنگ ساختمانی یکی از پرمصرف ترین ترکیبات داخل ساختمان است که امروزه برای افزایش زیبایی محیط و استحکام دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های جدید ساختمانی نوع خاصی از عناصر پوشش دهنده دیوارهای داخلی ساختمان هستند که فرمولاسیون متفاوتی نسبت به رنگ های قدیمی دارند. این رنگ ها عموماً شامل رنگ بلکا، رنگ پتینه، رنگ های نانو، رنگ های چند رنگ و رنگ های کینیتکس هستند. برای خرید رنگ ساختمانی به فروشگاه رنگ جمیل به لینک زیر مراجعه کنید

https://jamilpaint.com/all-building-paints



همانطور که می دانید رنگ پلاستیک، رنگ روغن و برخی از ترکیبات رنگ اکریلیک حداکثر استفاده طولانی مدت دارند، مخصوصا نوع پلاستیک که استفاده از آن بسیار آسان است. اما امروزه استفاده از رنگ های جدید ساختمان یکی از نیازهای اساسی یک ساختمان شیک و مجلل محسوب می شود. در این مقاله به طور جداگانه در مورد رنگ های ساخت جدید ذکر شده صحبت می کنیم تا بتوانید مشخصات هر کدام را به طور کامل بشناسید.


قیمت رنگ اپوکسی | رنگ برای کف مستقیم از کارخانه بخرید! اینجا کلیک کنید



رنگ های ساختمانی جدید نوع بلکا
رنگ بلکا ساختاری از نوع سلولزی دارد که از یک سری الیاف طبیعی تشکیل شده است. در واقع این رنگ ها به طور گسترده به جای کاغذ دیواری های رایج استفاده می شوند. دلایل زیادی برای استفاده از آنها وجود دارد. رنگ های ساختمانی جدید بلکا مانند سایر پوشش های رنگی مانند روغن، پلاستیک یا اکریلیک نیازی به آماده سازی سطح یا ایجاد زیرسازی ندارند.

بنابراین می توانند تمام عیوب ساختاری دیوارها را پوشش دهند. در صورت وجود خوردگی در قسمتی از آن به راحتی قابل تعمیر و تعویض هستند. رنگ های بلکا عایق های بسیار خوبی در برابر گرما و سرما و همچنین در برابر صدا هستند. یکی از ویژگی های اصلی آنها این است که گرد و غبار محیط را به خود جذب نمی کنند، بنابراین همیشه تمیزی خود را در داخل خانه حفظ می کنند. برای ضد آب بودن عملکرد رنگ های بلکا می توانید از رزین های رنگی استفاده کنید.
رنگ های ساختمانی جدید از نوع پتینه
رنگ پتینه جزو رنگ های هنری و جدید محسوب می شود و با توجه به دکوراسیون و فضای سازه می تواند طرح های خاص بسیار زیبایی ایجاد کند. افرادی که ذوق هنری و سنتی بالایی دارند، توانایی نقاشی با این رنگ را دارند. خانه هایی که دارای گچ بری ها و نقش های برجسته هستند، مناسب ترین بستر برای دریافت رنگ پتینه هستند.

این رنگ ها را می توان در سبک کلاسیک یا مدرن استفاده کرد. نوع کلاسیک آنها بیشتر القا کننده فضایی سنتی و بسیار مجلل است که در اقامتگاه های اشرافی استفاده می شود. سبک های جدید و مدرن توانایی ایجاد طرح های برجسته را دارند. در صورت وجود هرگونه مشکل یا ایراد در سطح رنگ به راحتی می توان آن ها را اصلاح کرد. اگر به درستی اجرا شوند، بسیار بادوام و پایدار هستند.

رنگ ساختمان نانو
رنگ‌های نانو ساختمانی جدید به لطف فناوری ویژه‌ای که در ایجاد ذرات و رنگدانه‌های آن به کار می‌رود، قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند. از این رنگ ها می توان بر روی سطوح مختلف چوبی، سیمانی و گچی استفاده کرد. آنها در برابر نوسانات دمای محیط مقاوم هستند و وجود هوای بسیار سرد یا گرم ساختار آنها را تغییر نمی دهد. در برابر رطوبت و نفوذ سیالات آبی مقاوم هستند و همین عامل باعث شده است که ساختار سطوح دیوار به عنوان یک سطح کار همیشه سالم بماند.

رنگ‌های ساختمانی نانو جدیدتر معمولاً ویسکوزیته بالایی دارند، بنابراین می‌توانند رنگ سنگینی روی سطح کار ایجاد کنند. آنها همچنین توانایی اجرای بی رنگ یا شفاف را دارند. رنگ های نانو برای مدت طولانی تغییر رنگ نمی دهند و کدر نمی شوند. به همین دلیل، آنها هنوز هم می توانند ظاهر صاف و زیبای خود را حفظ کنند.

۰ ۰

خرید اقساطی تلویزیون سونی شهراد

۱۳ بازديد

افزایش قیمت اجناس مختلف در کشور، خرید نقدی تلویزیون را برای بسیاری از مردم سخت کرده است و به همین دلیل به سراغ خرید تلویزیون های ارزان قیمت با برندهای نامعلوم یا تلویزیون های دست دوم می روند که در هر صورت ممکن است دستگاه در طول زمان شکست بخورد. چندی پیش. یکی از بهترین راه حل ها در این شرایط خرید اقساطی تلویزیون است.

خوشبختانه مغازه ها و مکان های زیادی در نقاط مختلف ایران در زمینه فروش اقساطی تلویزیون در قزوین، فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، فروش اقساطی تلویزیون در کرج، فروش اقساطی تلویزیون در شیراز، فروش اقساطی شهاب تلویزیون در تهران و... اما اگر به دنبال خرید اقساطی تلویزیون آسان و بی دردسر هستید، فروشگاه اینترنتی سونی شهراد را پیشنهاد می کنیم. در سونی شهراد خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ، اقساطی تلویزیون اسنووا، تلویزیون دوو اقساطی، تلویزیون شیائومی به صورت اقساطی، تلویزیون سونیا به صورت اقساطی و سایر برندها با روش های مختلف از جمله پرداخت چک، سفته، فیش حقوقی امکان پذیر است. ، بدون ضامن و غیره ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می توانید به فروشگاه اینترنتی سونی شهراد مراجعه کنید و از طریق تماس با کارشناسان فروش آن اطلاعات جامع تری کسب کنید.

نمایندگی سونی در تهران  اینجا کلیک کنید

کیفیت تلویزیون
یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در خرید تلویزیون سامسونگ، تلویزیون ال جی، تلویزیون سونی و تلویزیون برند باید به آن توجه کنید کیفیت تصویر تلویزیون است.

هنگام خرید تلویزیون، بدون شک اصطلاحاتی مانند روشنایی صفحه نمایش، نرخ به روز رسانی تصویر، وضوح و سطح کنتراست را از بسیاری از فروشندگان شنیده اید، اما هرگز نام آنها را نشنیده اید. معنای آنها نامشخص است.

یکی از مهمترین مفاهیم مربوط به کیفیت تصویر تلویزیون وضوح تصویر است. برای مثال رزولوشن صفحه نمایش تلویزیون 1080×1920 پیکسل است، اما این اعداد به چه معنا هستند؟ رزولوشن تعداد پیکسل های سطح عمودی و افقی صفحه را نشان می دهد و در اینجا عدد 1080 تعداد پیکسل های سطح عمودی و عدد 1920 را در سطح افقی نشان می دهد و هر چه تعداد رزولوشن بیشتر باشد بیشتر می شود. کیفیت تصویر تلویزیون

تلویزیون های امروزی عموما با کیفیت های تصویر متفاوتی مانند HD، Full HD و 4K طراحی و به بازار عرضه می شوند. قبل از خرید و انتخاب تلویزیون، بهتر است ابتدا با انواع کیفیت تصویر آشنا شوید تا بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

تلویزیون های HD دارای رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تلویزیون های FULL HD به دلیل رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، تصاویر خروجی را با کیفیت و جزئیات بیشتری نسبت به تلویزیون های HD نمایش می دهند. کیفیت تصویر تلویزیون های 4k نسبت به دو تلویزیون ذکر شده برتر بوده و دارای رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل هستند. البته قیمت تلویزیون فورکی از قیمت تلویزیون های فول اچ دی و اچ دی بیشتر است.
تلویزیون در حال حاضر علاوه بر خانه ها در بسیاری از سالن ها، فروشگاه ها، محل های کار و ... یافت می شود و به یکی از محبوب ترین وسایل سرگرمی در دنیای مدرن امروزی تبدیل شده است. در واقع هر فرد به طور متوسط 3-5 ساعت از وقت خود را در طول روز صرف تماشای تلویزیون می کند، بنابراین تلویزیون را می توان در رده محبوب ترین لوازم خانگی قرار داد.

اکثر مردم به خوبی می دانند تلویزیون چیست و چه چیزهایی را می توان برای این وسیله استفاده کرد اما اگر بخواهیم تعریف مختصری از تلویزیون داشته باشیم باید بگوییم تلویزیون یک سیستم صوتی و تصویری است که امکان تماشای فایل های ویدئویی را برای افراد فراهم می کند. البته تلویزیون هایی که امروزه طراحی و تولید می شوند، مجهز به امکانات و امکانات مختلفی هستند و علاوه بر تماشای فیلم و سریال، می توان از طریق آن ها بازی کرد و حتی برخی از تلویزیون ها قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارند. تلویزیون ها علاوه بر امکانات، از نظر کیفیت تصویر، اندازه صفحه نمایش و برند با یکدیگر تفاوت دارند که در قیمت تلویزیون تاثیرگذار است و در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید.

مقایسه انواع تلویزیون
همانطور که گفتیم تلویزیون ها از نظر کیفیت تصویر با یکدیگر متفاوت هستند، از جمله تفاوت های دیگر می توان به برند سازنده یا شرکت سازنده، اندازه صفحه نمایش، نوع تکنولوژی صفحه نمایش، تکنولوژی و تکنولوژی اشاره کرد. در تولید استفاده می شود.

امروزه تلویزیون هایی با صفحه نمایش QLED، OLED و LED در بازار موجود است. تلویزیون های OLED و QLED تصاویر بسیار باکیفیت و شفاف تری نسبت به ال ای دی ها نمایش می دهند و همچنین قیمت بالاتری نیز دارند. قیمت مناسب تلویزیون های ال ای دی باعث محبوبیت بیشتر آنها در بازار ایران شده است. تلویزیون های ال ای دی در انواع مختلفی از جمله معمولی، هوشمند، سه بعدی و ... طراحی و به بازار عرضه می شوند.

یکی از تفاوت های اصلی تلویزیون های امروزی از نظر تکنولوژی و کارایی، معمولی یا هوشمند بودن آنهاست. تلویزیون هوشمند یا تلویزیون هوشمند تلویزیونی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و امکان وبگردی، نصب برنامه ها و بازی های مختلف و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد.تلویزیون های هوشمند یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تلویزیون های دنیا هستند. بازاری که خیلی ها خرید می کنند، البته باید گفت که قیمت تلویزیون هوشمند از قیمت تلویزیون معمولی بالاتر است.

در حال حاضر بسیاری از افراد از فناوری جدیدی به نام تلویزیون اینترنتی رایگان استفاده می کنند و با استفاده از این فناوری که به صورت وب سایت یا اپلیکیشن است می توانند سریال، فیلم، شبکه های رادیویی و تلویزیونی و حتی از طریق تبلت، گوشی کامپیوتر یا تلویزیون هوشمند آنها در حال تماشای تلویزیون زنده آنلاین هستند. اگر سرتان شلوغ است و وقت کافی برای تماشای سریال ها و فیلم های مورد علاقه خود را در خانه از تلویزیون ندارید، می توانید از فناوری رایگان تلویزیون اینترنتی استفاده کنید. تلویزیون اینترنتی لنز، تلویزیون آنلاین آیو، تلویزیون اینترنتی تلبیون و ... از بهترین تلویزیون های اینترنتی ایرانی هستند و انتخاب های خوبی هستند.
۰ ۰

سمپاشی شرق تهران تضمینی

۱۳ بازديد

 

شرکت سمپاش در تهران خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می دهد. شرکت ماداکتو یکی از بهترین ها با کارگران ماهر در زمینه سمپاشی حشرات و حیوانات می باشد. یکی دیگر از ویژگی های مرکز سمپاش داشتن مجوز است و محل های سمپاشی از دیگر خدماتی است که می تواند ارائه دهد. یکی از اهداف مهم شرکت جلب رضایت مشتری است.

شرکت سمپاشی شرق تهران سمپاشی منازل و ساختمان های شرق تهران
شما می توانید با اسپری کردن خانه خود این موجودات را از بین ببرید. انجام عملیات سمپاشی یکی از مهمترین کارهایی است که در خصوص آفات باید انجام شود تا از افزایش تعداد این آفات و حشرات در سطح شهر جلوگیری شود. ساکنان منازل شرق تهران نیز از این حشرات در امان نیستند، بنابراین در صورت مواجه شدن با این مشکلات با شرکت ماداکتو دریغ نکنید تا همکاران ما مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند.

نکاتی که باید قبل از سمپاشی انجام دهید:

تمام وسایل خانه را بردارید یا آنها را با پارچه بپوشانید.
حیوانات و پرندگان را از محل اسپری خانه دور نگه دارید.
کودکان و غذا را دور نگه دارید.
نکاتی که باید بعد از سمپاشی انجام داد:

پس از سمپاشی، ورودی و خروجی هوا را باز نگه دارید تا بو و مواد سمی از آن خارج شود.
نکته مهم این است که سم خطرناک است و تا زمانی که خیس باشد و خشک نباشد باعث مسمومیت می شود.
کف ساختمان ها، دیوارها و تجهیزاتی که در معرض پاشش قرار گرفته اند را بشویید.
از تماس پوست با سم یا ناحیه اسپری شده خودداری کنید.

این مجموعه با آگاهی کامل از بیولوژی و مورفولوژی حشرات، با تشخیص تاکسونومیک حشرات با ترکیب، همواره حق اولویت را برای حفظ منابع محیطی و سلامت انسان رعایت کرده و از سموم بیش از حد استفاده نمی کند. با روش های IPM، حشرات ناقل را تا حد امکان از محیط زندگی شما حذف می کند. انجام دادن
ما با استفاده از جدیدترین ابزارهای تخصصی در کنار تمرین و تجربه چندین ساله خود، توانایی ارائه خدمات برای انواع آفات را داریم.

پس از کسب اطلاعات در مورد هجوم آفات در خانه شما، می توانیم با اعزام یکی از متخصصان مطمئن و آگاه خود که توانایی مدیریت، دفع و رفع مشکلات آفات در خانه شما را دارند، مشکل را برطرف کنیم.

همه خدمه ما به خوبی آموزش دیده اند و سوابق آنها به طور کامل بررسی می شود. تمام خدمات ما با انسانیت و با در نظر گرفتن محیط زندگی و سلامت خانواده و حیوانات خانگی انجام شده است.

روش کار ما برای مدیریت و سمپاشی منازل در شرق تهران شامل:
ما خانه شما را در برابر آفاتی مانند سوسک، ملخ، موش، موریانه، ساس، مارمولک و ... مقاوم می کنیم.
لانه زنبوری را بردارید
حشرات را با استفاده از بخار یا ژل از بین ببرید
از بین بردن جوندگان (مانند موش) با درمان هایی که از بوی بد جلوگیری می کند و به محدود کردن گسترش بیماری کمک می کند
برنامه های کنترل و مدیریت پرندگان
حیوانات وحشی دیگر را پرتاب کنید
بازرسی از خانه های شما
ارائه مشاوره تخصصی برای حیوانات موذی
بحث گارانتی در سمپاشی تضمینی به این معناست که اگر 20 روز از سمپاشی گذشت، در صورت مشاهده آفت زنده، مشتری مراتب را به شرکت اطلاع داده و برای ردیابی وقت تعیین کند. معتبرترین شرکت اسپری در سوسک کوچک/سوسک بزرگ/سمپاشی ساس در تهران تضمینی

در این شرکت سمپاشی با مشخصات استاندارد و به روز کلیه موارد کنترل و سمپاشی، بازرسی و سمپاشی، مشاهده و سمپاشی تضمینی، نیمه تضمینی و غیر تضمینی برای موارد ساس، ساس، ساس گرمسیری، سوسک بزرگ، سوسک های کوچک، سوسک فرش، سوسک خانگی، مارمولک خانگی، عنکبوت خانگی، ساس خانگی، مورچه خانگی، بید فرش، بید لباس، بید خانگی و پشمی، کک و گونه های کک، کنه سگ و گربه، کنه مرغ، کنه پرنده، کفتار و سمپاشی کنه کبوتر و آفات خانگی توسط کارشناس رسمی شرکت انجام می شود.

۰ ۰

شرکت سمپاشی منازل جنوب تهران

۱۲ بازديد
 شرکت ماداکتو شرکت سمپاشی جنوب تهران آماده ارائه بهترین و جدیدترین خدمات سمپاشی در تهران می باشد. این شرکت به دلیل داشتن نیروهای متخصص و ماهر در زمینه سم پاشی یکی از شرکت های معتبر و برند می باشد. هدف شرکت سمپاشان دستیابی به حداکثر تاثیر، رضایت مشتری و حداقل هزینه در از بین بردن حشرات و آفات با سمپاشی منازل می باشد.

شرکت سمپاشی شرق تهران سمپاشی منازل و ساختمان های جنوب تهران:
دوستان عزیز با سمپاشی منزل و ساختمان خود برای همیشه از شر این حشرات و موجودات خلاص خواهید شد. سمپاشی منازل در تهران یکی از خدمات مهم شرکت سمپاشی است زیرا در سال های اخیر موجودات زیرزمینی در تهران افزایش یافته و باعث آزار و اذیت منازل جنوب تهران شده است.
اکثر ما این ایده را داریم که سمپاشی خانه ها و ساختمان ها کار آسانی است. اما در واقع برای انجام این عمل نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها بسیار مهم است. شرکت سمپاشی ساختمان جنوب تهران این کار را به گونه ای انجام می دهد که سلامت ساکنان ساختمان به طور کامل حفظ شود که یکی از اهداف اصلی می باشد.



گروه سمپاشی مجرب و حرفه ای ماداکتو چگونه حشرات را دفع می کند؟

قبل از هر گونه مداخله، تیم متخصص ما حشرات را شناسایی می کند تا آنها را به طور کامل از بین ببرند و راه ورود حشرات را به منازل مسدود کنند.
استفاده از سموم مناسب از دیگر اقدامات مرکز سموم جنوب تهران است. سم باید به گونه ای باشد که جان اعضای خانواده را تهدید نکند.
کارشناسان ما بر این عقیده اند که برای از بین بردن حشرات مانند سوسک، ساس و ... بهتر است کل خانه و ساختمان سمپاشی شود و فقط زیرزمین، پارکینگ و ... نمی تواند این موجودات را به طور کامل از بین ببرد.

بعد از سمپاشی منازل چه دستورالعمل هایی باید رعایت شود؟
کارشناسان ما به شما خواهند گفت که برای سلامتی خود و اعضای خانواده خود باید به چه نکاتی توجه کنید. ظروف کودکان را خوب بشویید و دیگر غذای آلوده نخورید. پنجره ها را باز کنید تا خانه تهویه خوبی داشته باشد و در نهایت صبور باشید و برای ورود به خانه عجله نکنید.

دفاتر سمپاشی جنوب تهران
اماکن عمومی مانند ادارات که مکان های پرتردد هستند باید به گونه ای سمپاشی شوند که کمترین خطر و آلودگی را برای افراد آن مجموعه به همراه داشته باشد و در صورت عدم انجام صحیح باعث آسیب دیدگی شود. مسموم و بی اثر باشد. افشانه

همه ما به خوبی می دانیم که اکثر ادارات و اماکن عمومی با ساختمان های قدیمی و سازه های آسیب دیده محل انتشار حشرات مضر هستند، بنابراین لازم است هر چه سریعتر قسمت هایی که دارای سوراخ هستند بازسازی شوند و به صورت دوره ای توجه شود. سمپاشی در این مکان ها چیز خاصی داشته باشید تا بتوانید آفات را از محیط کار خود حذف کنید. همه ما دوست داریم محیط اطرافمان تمیز و عاری از آلودگی و حشرات باشد. آنها کل دسکتاپ شما را پوشش می دهند. سرعت عمل کارشناسان ما در این زمینه می تواند در کمترین زمان ممکن تمامی انگل ها را از محیط شما ریشه کن کند.

از آنجایی که این حشرات به راحتی می توانند آلودگی را منتقل کنند، وجود حشراتی مانند سوسک، مورچه، موریانه و مگس نیز می تواند باعث کاهش اعتبار یک اداره و حتی ایجاد بار روانی منفی بر روحیه کارکنان و کارکنان شود. دفتر و کارفرمای شرکت سمپاشی ماداکتو در جنوب تهران با کارشناسان دارای مجوز می تواند با روش های حرفه ای و اصولی و با استفاده از دانش و تجهیزات و ماشین آلات به روز آرامش خاطر را به شما ارائه دهد.
۰ ۰

سمپاشی سوسک ها

۱۴ بازديد

 

 

با شروع فصل گرما نیاز به سمپاشی آفات بیش از پیش احساس می شود. یکی از این آفات سوسک است. سوسک ها در اوایل بهار تولید مثل می کنند، بنابراین تعداد این نوع حشرات نیز افزایش می یابد. البته شرکت ماداکتو با سمپاشی سوسک در تهران در اماکن خانگی و صنعتی می تواند آرامش شما و عزیزانتان را تضمین کند.
اسپری سوسک یکی از بهترین و تضمینی ترین راه های مبارزه و از بین بردن این آفات است.
که با حضور خود در خانه آسایش و آرامش خانه را از ساکنان سلب می کرد
و از طرفی با انتقال بسیاری از میکروب های بیماری زا سلامت انسان را نیز به خطر می اندازند.

شرکت سمپاشی غرب تهران روی لینک کلیک کنید.

https://madaktoservice.com/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 


اهمیت سمپاشی سوسک ها
سمپاشی سوسک یکی از ضروری ترین کارها برای حفظ سلامت انسان در محیط زندگی و کار است. به خصوص با شروع فصل بهار و شروع گرما، سمپاشی سوسک بیش از پیش ضروری است. زیرا با افزایش دما، تکثیر این حشرات مضر و بیماری زا افزایش می یابد.
اهمیت سمپاشی سوسک به حدی است که هرگونه سهل انگاری در حذف سوسک ها باعث بروز بیماری هایی مانند موارد زیر می شود.

سالمونلا
حصبه
اسهال خونی
آلرژی به اشکال مختلف
وبا
آسم
بالا آوردن
کزاز
دیفتری
بیماری سل
مشکلات مربوط به سمپاشی سوسک های خانگی
یکی از مشکلات سمپاشی سوسک‌های خانگی این است که در صورت استفاده از سم‌های نادرست برای از بین بردن سوسک‌ها، نه تنها این موجودات از بین نمی‌روند، بلکه سویه‌های مقاوم‌تری ایجاد می‌کنند که برای متخصصین سمپاشی مشکل ایجاد می‌کند.
بنابراین، اهمیت انتخاب یک شرکت معتبر سمپاش سوسک را نادیده نگیرید.
تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود
و هزینه سمپاشی سوسک در خانه خود را کاهش دهید.
تمام بیماری های ذکر شده تنها از طریق تماس با سوسک ها و یا حتی از طریق تماس سوسک ها با وسایل موجود در آشپزخانه و خانه امکان پذیر است.
پیشگیری از این بیماری ها در بین شما و عزیزان تنها در صورتی امکان پذیر است که محیط زندگی خود را از سوسک ها و سایر حشرات مضر پاکسازی کنید.
زیرا مطالعات اخیر دانشمندان نشان می دهد که حدود 60-23 درصد از بیماری هایی مانند آسم ناشی از ویروسی است که از سوسک وارد بدن انسان می شود.
بنابراین برای رفع آنها رعایت نکات زیر ضروری است.
مستقیم و فیزیکی بدن آنها را لمس نکنید


از روش های غیر اصولی مانند ضربه زدن به اشیا برای از بین بردن آنها استفاده نکنید. زیرا کشتن آنها از این طریق باعث ترشح ترشحات در بدن آنها می شود. و این خودش اساس بیماری ها و آلرژی هاست.
روش علمی و تخصصی از بین بردن حشرات مضر مانند سوسک، سمپاشی سوسک توسط تکنسین ها مخصوص این کار می باشد.
به عنوان مثال، سوسک های شهری از نظر شکل و اندازه به شرح زیر تقسیم می شوند.
آمریکایی: به نوعی از سوسک های بزرگ که در فاضلاب ها، آبراه ها، موتورخانه ها و توالت ها زندگی می کنند، سوسک های آمریکایی می گویند.
سوسک های آلمانی یا سوسک ها: به نمونه ای از سوسک های کوچک که در آشپزخانه ها و زیر کابینت ها زندگی می کنند، سوسک آلمانی می گویند.
خاور: به سوسک ها به طول حدود 5 سانتی متر. رنگ آنها تیره و ظاهرشان بزرگ، پهن و دارای بالهای کوتاه است که به آنها سوسک شرقی می گویند.

۰ ۰

سنسور خازنی چیست و چگونه کار می‌کند؟

۱۷ بازديد

 

سنسور خازنی یکی از انواع حسگرهای غیر تماسی است که برای تشخیص اجسام فلزی و غیرفلزی استفاده می شود. سنسورهای خازنی حساسیت و پهنای باند بالایی دارند. یکی از مزایای سنسورهای خازنی اشنایدر الکتریک اندازه کوچک و سهولت نصب آنهاست. برای خرید سنسور خازنی  و خرید عمده برق صنعتی به فروشگاه سگال نیرو مراجعه کنید.

از جمله کاربردهای سنسور خازنی می توان به کنترل سطح، کنترل مایع داخل ظرف (بطری) و شمارش اشیا اشاره کرد. برای مشاهده لیست قیمت و خرید سنسور مجاورت خازنی اشنایدر کلیک کنید.

سنسورهای خازنی به همه چیز حساس هستند و در موارد زیر استفاده می شوند:

کنترل سطح تانک
تعداد خطوط تولید
جداسازی قطعات فلزی از قطعات غیرفلزی
کنترل حرکت پارچه
تشخیص شکست تسمه نقاله
حسگرهای خازنی حسگرهای غیر تماسی هستند که در برابر فلزات و اغلب غیر فلزات کار می کنند. این سنسورها برای کنترل سطح در مخازن پر از مواد پودری، مایع یا دانه ای مناسب هستند. سنسورهای مجاورتی خازنی عمدتا برای تشخیص اجسام غیر فلزی مانند شیشه، چوب، پلاستیک و غیره و سنسورهای القایی برای تشخیص اجسام فلزی استفاده می شود. آنها همچنین می توانند به عنوان مولدهای پالس برای نظارت بر وضعیت برنامه ماشین ها، برای شمارنده ها و شناسایی تقریباً تمام مواد فلزی و غیرفلزی استفاده شوند.
اساس کار و ساختار سنسور خازنی
ساختار این سنسورها از چهار بخش تشکیل شده است:

تقویت کننده
اشمیت ترفند
دمدو لاتور
نوسان ساز
قسمت اصلی اسیلاتور از دو قسمت فلزی تشکیل شده است که موقعیت این قطعات فلزی نسبت به یکدیگر به گونه ای است که خازن ایجاد می کند.

هرچه ثابت دی الکتریک قطعه مورد نظر بیشتر باشد، تشخیص آن توسط سنسور آسان تر است. هوا با دی الکتریک 1 به عنوان مقدار پایه قرار می گیرد. قطعات با دی الکتریک بیشتر از 2 توسط حسگر خازنی اشنایدر الکتریک شناسایی می شوند. همچنین، هر چه اندازه قطعه بزرگتر باشد، تشخیص آن توسط سنسور آسانتر است.

اگر قطعه در جلوی سنسور خازنی وجود نداشته باشد، به دلیل وجود هوا بین صفحات دی الکتریک خازن، دی الکتریک آن برابر با 1 و ظرفیت خازنی کم است. در نتیجه نوسانگر کار نمی کند و خروجی سنسور غیرفعال می شود.

هر بار که قطعه ای با ضریب الکتریکی E به صفحه حساس نزدیک می شود، باعث ایجاد تغییر در ظرفیت بین صفحات می شود (C1>C0). این تغییرات محدوده خروجی اسیلاتور را تغییر می دهد.

دمودولاتور دامنه نوسانگر را نشان می دهد و این مقدار را با سطح مرجع مقایسه می کند. هنگامی که محدوده این مقدار بیشتر از محدوده مرجع باشد، خروجی سنسور فعال می شود. تقویت کننده خروجی وظیفه تامین جریان بار را بر عهده دارد.
کاربرد سنسورهای خازنی در صنعت

یکی از کاربردهای سنسور خازنی در صنعت تشخیص پر شدن بطری ها با مایع مورد نظر است. برای این منظور بطری هایی که باید پر شوند روی تسمه نقاله حرکت می کنند. مطابق شکل زیر سنسور 1 برای تشخیص وجود بطری و سنسور 2 برای تشخیص مایع داخل بطری در نظر گرفته شده است. به محض اینکه وجود بطری در محل در نظر گرفته شده توسط سنسور 1 تشخیص داده شد، فرآیند پر کردن بطری شروع می شود. در این حالت سنسور 2 همیشه غیر فعال است. هنگامی که مایع به سطح مورد نظر سنسور 2 رسید، فرآیند پر کردن بطری متوقف می شود.

۱ ۰

خانوم سین | ساجده گودرزی اثر گذارترین خانم در حوزه سئو

۱۶ بازديد

 

خانوم سین کیست؟

خانوم سین یا خانم مهندس گودرزی یکی از اثرگذارترین خانم در حوزه سئو در ایران هستند ایشان متولد بروجرد، یکی از شهرستان‌های استان لرستان است که تا سال ۱۴۰۱ در همین شهرستان زندگی می‌کردند و به صورت دورکار موفق شدند چندین پروژه موفق و تدریس‌های عالی در بستر ایسمینار داشته باشند.

خانم مهندس ساجده گودرزی

مهندس گودرزی در دوران دبیرستان و زمان انتخاب رشته به دلیل علاقه بسیاری که به رشته‌های فنی به خصوص رشته کامپیوتر داشتند تصمیم گرفت در هنرستان رشته کامپیوتر را انتخاب کند بعد از سپری کردن دو سال هنرستان و اخذ دیپلم کامپیوتر وارد دانشگاه شدند ایشان به دلیل داشتن دیپلم فنی حرفه‌ای باید به صورت ناپیوسته در دانشگاه ادامه تحصیل می‌دادند به این معنا که دوسال کاردانی برنامه نویسی و دو سال و دو سال در مقطع کارشناسی مهندسی IT تحصیل می‌کردند. در دوران دانشجویی خانم گودرزی 4 بار کارورزی داشتند که ایشان جز دانشجویان بودند که هر چهار بار کارورزی را در ارگان‌های مختلف انجام دادند آخرین کارورزی که رفتندیک مرکز درمانی در بروجرد بود این مرکز درمانی خانوم سین را به یک شرکت فنی مهندسی معرفی کردند زمانی که ایشان وارد این شرکت شدن حدود دو سال به صورت حرفه ای در این شرکت کار برنامه نویسی را انجام دادند و بعد از دو سال یعنی تیرماه سال ۹۸ این شرکت به دلایلی تعدیل نیرو داشت و خانم گودرزی جزو افرادی بودند که باید به خانه برمی‌گشتند

 


بعد از تعدیل نیرو شدن به دلیل اینکه در شهرستان زندگی می‌کردند و اینکه شهرستان‌ها فعالیت‌های بسیار کمی در این حوزه‌ها دارند همچنین شرایط زندگی در تهران را نداشتند بنابراین تنها فکری که به ذهنش رسید تماشای فیلم‌های آموزشی، خواندن مقاله‌ها، کتاب‌های مختلف و هر آن چیزی که به حوزه‌ی سئو مرتبط بود، این کار حدود شش ماه طول کشید سپس تمامی موارد و چیزهایی که آموخته بودند را در قالب یک پکیج تهیه کردند و در پیج اینستاگرامی خود که در آذرماه سال ۹۷ ساخته بود آنها را تبلیغ و به فروش گذاشتند اما اون جوری که تصور داشتند این پکیج‌ها و دوره‌ها به فروش نرسیدند که دلیل مهم آن عدم اعتماد به افراد تازه کار برای سپردن پروژه بود و یا اینکه شرایط کارفرما برای دادن پروژه که اکثرا در تهران بودند،بستن قرارداد به صورت حضوری بود که این شرایط برای خانم مهندس امکان پذیر نبود.اما با تمام این اوضاع ایشان اصلاً ناامید نشدند و همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه دادند.

 


اولین پروژه سئو خانوم سین

اسفند ماه سال ۹۸ با آمدن کرونا اغلب مشاغل دور کار شدن و این شاید برای خیلی از کسب و کارها اوضاع مناسبی نبود اما برای خانوم سین بسیار عالی شد به دلیل اینکه اولین پروژه سئویی خودشان را از طریق پیج اینستاگرامیش پذیرفت.شورع های خانم مهندس گودرزی بود در تمامی دوره ها و پکیج هایی که تهیه کرده بود متقاضیان فراوانی پیدا کرد و به فروش رسیدند.
خانوم سین بیشتر پروژه‌ها را از طریق پیج خود seo_learning01 می‌پذیرد البته لازم به ذکر است که از راه‌های دیگری مثل سایت و کانال تلگرامی خود نیز پروژه بسیاری دریافت می‌کنند. در حال حاضر مدیر مجموعه خانوم سین هستند که بیش از ۱۰ نیروی خانم به صورت کاملا دورکار همکاری می کند در بخش آموزش، صفر تا صد آموزش سئو در سایت خانوم سین منتشر شده است. شما عزیزان هم اگر شرایط کار در بیرون از خانه را ندارید و علاقمند به سئو و کسب درآمد از این طریق را دارید می‌توانید با دیدن فیلم‌های آموزشی که خانوم سین در سایت خود قرار داده به این هدف خود دست یابید.

 


چرا و چگونه خانوم سین از برنامه نویسی به سمت سئو رفتند؟

خانوم سین | ساجده گودرزی زمانی که در شرکت مشغول به کار بودند با سئو آشنا شدند و شروع به دیدن فیلم‌های آموزشی و خواندن مقاله‌های مختلف در این حوزه کرده و علاقه‌ی فراوانی به این حرفه پیدا کردند ایشان هنگامی که از شرکت بیرون آمدند سئو را به صورت حرفه‌ای ادامه دادند.

 

 

راه ارتباطی با خانوم سین

اگر شما هم علاقمند به یادگیری سئو هستید و یا برای سایت خود نیاز به یک سئو کار حرفه‌ای و با تجربه دارید می‌توانید از طریق راه‌های زیر با خانوم سین در ارتباط باشید.

1.سایت https://khanomsin.ir/


2.پیج اینستاگرام https://www.instagram.com/seo_learning01/


2.کانال تلگرام https://t.me/seo_learning01

۰ ۰