نکات مهم در سمپاشی

۱۳ بازديد
 در حال حاضر یکی از اقدامات اصلی برای مقابله با حشرات و جانوران موذی استفاده از سموم شیمیایی است. در عین حال افرادی هستند که خودشان سموم را از داروخانه ها می خرند و بدون رعایت دوز مصرفی یا رعایت دستورات نادرست از آن استفاده می کنند و با این کار علاوه بر آسیب رساندن به سلامتی افراد خانه، حشرات آنها را در برابر این سموم مقاوم می کنند. سمپاشی موش در تهران  به شرکت خدماتی ماداکتو مراجعه کنید.

شرکت سمپاشی جنوب تهران روی لینک کلیک کنید

https://madaktoservice.com/spraying-in-the-south-of-tehran/


نکات مهم در سمپاشی حشرات

1- برای سمپاشی حشرات سم مناسب بخرید

با وجود سموم فراوان موجود در بازار، برای انتخاب بهترین سم پاش حشرات حتما باید با یک متخصص اسپری خانگی مشورت کنید. برای این منظور باید به نوع حشرات خانه توجه کرد و با توجه به شیوع حشرات با نظر متخصص سم مناسب را برای سمپاشی حشرات انتخاب کرد.

2- بهترین زمان برای سمپاشی حشرات

همه ما فکر می کنیم با شروع فصل گرما که حشرات زیاد می شوند باید سمپاشی کنیم در حالی که این موضوع صحت ندارد و کارشناسان سمپاشی معتقدند سمپاشی حشرات باید در پاییز و زمستان که فصل تخم ریزی حشرات است انجام شود تا اجتناب کنید پس از ناپدید شدن تخم ها، دیگر در فصول گرم سال شاهد حضور این حشرات مضر در خانه های خود نخواهیم بود.

علاوه بر این باید بدانید که به گفته کارشناسان سمپاشی حشرات باید زمانی انجام شود که فعالیت کمتری داشته باشند. مثلاً سوسک‌ها را باید غروب یا شب سمپاشی کرد زیرا در روز فعال هستند و برعکس برای کک‌ها و ساس‌هایی که در شب فعال هستند باید صبح‌پاشی انجام شود. برخی از حشرات مانند پشه و کرم نیاز به زمان خاصی برای سمپاشی ندارند و باید در اسرع وقت با سمپاشی از بین بروند.

3- محل اسپری

به گفته کارشناسان سمپاشی، اگر از حضور حشرات مانند سوسک، ساس و کنه خسته شده اید و مصمم به سمپاشی هستید، باید یکباره کل خانه را سمپاشی کنید و حیاط را سمپاشی کنید. یا زیرزمین یا هر یک از آپارتمان ها به تنهایی کار نمی کند زیرا این حشرات دوباره از واحدهای مجاور و مکان های دیگر به خانه شما نفوذ می کنند.

نکات ایمنی مهم قبل از سمپاشی حشرات

سمپاشی حشرات کار سختی است که باید از قبل برای آن آمادگی داشته باشید تا نتیجه معکوس نداشته باشد و شما را مسموم نکند.

1- سم مناسب را با توجه به توصیه های متخصص انتخاب کنید
2- برچسب سم و نحوه مصرف آن را مطالعه کنید
3- محیط را آماده کنید و افراد به خصوص کودکان و سالمندان را از خود دور کنید
4- به جای اسپری حشرات غذا و نوشیدنی را حذف کنید
5- بهترین زمان سمپاشی را بر اساس نوع حشرات تعیین کنید
نکات ایمنی مهم هنگام سمپاشی حشرات

1- برای سمپاشی از لباس های روکش، کفش و ماسک استفاده کنید.
2- سم نبوید و تا پایان کار از خوردن و آشامیدن و سیگار خودداری کنید.
3- هنگام سمپاشی منزل و هر محیط بسته، پنجره ها را باز نگه دارید.
4- حداقل زمان لازم روی برچسب سم را برای ورود مجدد به محیط سمپاشی حتما رعایت کنید.
5- هنگام تهیه محلول برای سمپاشی در جهت جریان هوا و وزش باد بایستید.
6- در صورت مجاز، خانه را در مکان ها و مکان ها سمپاشی کنید، نه به طور کلی، تا آلودگی سطوح به سم به حداقل برسد.
7- در صورت امکان از سمومی استفاده کنید که فقط روی درزها و ترک ها پاشیده شوند.
9- مراقب باشید از غلظت توصیه شده روی برچسب تجاوز نکنید.

نکات ایمنی مهم پس از سمپاشی حشرات
1- دست های خود را با آب و صابون بشویید و بلافاصله دوش بگیرید.
2- لباس های آلوده به سم را با مواد شوینده مناسب بشویید و در معرض نور خورشید قرار دهید.
3- سم را در ظرف اصلی و دور از دسترس کودکان قرار دهید.
4- ظروف آلوده به سم را طبق دستورالعمل روی برچسب سم بشویید.

راه حل های موثر برای مبارزه با سوسک ها را یاد خواهید گرفت:
روش اول یک محلول غیر سمی و خانگی با استفاده از طعمه های سوسک کش و روش دوم سمپاشی سوسک ها با کمک سموم مناسب است.

1- طعمه‌گیری سوسک‌ها:

این طعمه که پایه تمام ژل ها و خمیرهای ضد سوسک است، چند سالی است که به عنوان یک محلول غیر سمی و ارزان توانسته به بسیاری از خانواده ها در ایران کمک کند و همچنان با برندهای مختلف در بازار به فروش می رسد.
۰ ۰

سمپاشی منزل شمال تهران

۱۱ بازديد
در حال حاضر یکی از اقدامات اصلی برای مقابله با حشرات و جانوران موذی استفاده از سموم شیمیایی است. در عین حال افرادی هستند که خودشان سموم را از داروخانه ها می خرند و بدون رعایت دوز مصرفی یا رعایت دستورات نادرست از آن استفاده می کنند و با این کار علاوه بر آسیب رساندن به سلامتی افراد خانه، حشرات آنها را در برابر این سموم مقاوم می کنند.شرکت سمپاشی شمال تهران به شرکت خدماتی ماداکتو مراجعه کنید.

گاهی ریختن این سموم در چاه فاضلاب باعث بیماری و از بین رفتن میکروارگانیسم های موجود در چاه می شود و به محیط زیست آسیب می رساند. بسیاری از سموم موجود در عطاری ها و سم فروشی های نامعتبر سموم گیاهی پایین و دارای مواد دکلره هستند که تا 40 سال در محل باقی می مانند و از خانواده D.D.T محسوب می شوند که بسیار خطرناک است.


سمپاشی منزل در تهران روی لینک کلیک کنید
https://madaktoservice.com/spraying-west-of-tehran/


تا چند سال پیش مسئولیت صدور مجوز فعالیت شرکت های سموم دفع آفات بر عهده وزارت جهاد کشاورزی بود که این امر به وزارت بهداشت محول شد و در حال حاضر این مجوز از سوی معاونت بهداشتی علوم پزشکی صادر می شود. دانشگاهها. این مجوز از سوی وزارت بهداشت تنها برای 4 رشته حشره شناسی و مبارزه با حشرات ناقل، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و گیاه شناسی که اقدام به تاسیس کار سمپاشی می کنند و برای بازرسان بهداشتی پس از انجام آزمایش، بازدید از تجهیزات و محل و پس از تایید سم مورد استفاده، مجوز 2 ساله برای مدیر فنی شرکت صادر می شود که باید پس از 2 سال تمدید شود.

لازم به یادآوری است که برای این کار باید از شرکت های سم پاشی مورد تایید وزارت بهداشت کمک گرفت و بعد از سمپاشی چند ساعت خانه خالی باشد تا بخارات و ذرات موجود در سوسپانسیون سم از بین برود.

سم تا زمانی که خیس باشد می تواند باعث مسمومیت شود. به همین دلیل توصیه می شود کودکان زیر 6 سال، زنان باردار، افراد مبتلا به بیماری های ریوی، قلبی، کلیوی، آلرژی و پوستی هنگام سمپاشی و تا 48 ساعت پس از آن در منزل حضور نداشته باشند.

همچنین نیازی به جمع آوری وسایل منزل نیست. تخت ها را در معرض آفتاب و هوای آزاد قرار دهید. پس از سمپاشی و بازگشت به منزل، در و پنجره ها باید باز شوند تا احتمال بروز مشکلات تنفسی از بین برود.

نکات مهم در سمپاشی حشرات
سمپاشی حشرات کاری است که باید انجام شود تا از شر این موجودات مزاحم در امان بمانید. به خصوص با شروع فصل تابستان همه ما متوجه وجود حشرات مضر مانند سوسک، پشه، مورچه و مگس در داخل خانه یا در حیاط و آپارتمان می شویم و مطمئنا این موجودات به داخل خانه راه پیدا می کنند.

این موجودات مزاحم حتی از طریق فاضلاب وارد خانه می شوند و علاوه بر ظاهر نامناسب، حاوی آلاینده ها و مواد حساسیت زا هستند که به ویژه برای کودکان، سالمندان، زنان باردار و بیماران ریوی خطرناک است. تحقیقات نشان داده است که سوسک ها باکتری های ناشی از اسهال، وبا و حتی حصبه را حمل می کنند و آنها را از فاضلاب به خانه ها می برند. علاوه بر این، سوسک‌ها حامل تخم‌های کرم‌های انگلی هستند که ورود آن‌ها به خانه مشکلات جدی برای سلامت انسان به همراه خواهد داشت.

برای از بین بردن این آفات و بیماری هایی که ایجاد می کنند، سم پاشی علیه آنها اجتناب ناپذیر است، اما موارد مهمی در سمپاشی حشرات وجود دارد که همه ما باید مراقب آنها باشیم زیرا خود سموم می تواند به حشرات آسیب برساند. به درستی استفاده نمی شود و خانواده مضر است و حتی باعث مسمومیت می شود.

اولین کاری که باید هنگام سمپاشی حشرات انجام دهید این است که در مورد اشکالاتی که شما را آزار می دهد با یک متخصص سمپاش مشورت کنید. سپس از او نکات ایمنی سمپاشی را بخواهید تا بتوانید با خیال راحت محل را اسپری کنید و از شر حشرات مزاحم خلاص شوید. همچنین در نظر بگیرید که سم چقدر در محل مورد نظر باقی می ماند تا خود را مسموم نکنید.
۰ ۰

سرامیک سوپر پولیش و سرامیک نانو چه نوع سرامیک هایی هستند؟

۷ بازديد
سرامیک سوپر پولیش و سرامیک نانو لعاب از انواع سرامیک های تخصصی هستند که امروزه در صنعت ساختمان به ویژه پوشش های ساختمانی شناخته شده اند.
اما سرامیک های سوپر پولیش و سرامیک های لعاب نانو چه نوع سرامیکی هستند و چه مزایایی دارند؟
به طور کلی سرامیک هایی که دارای ویژگی های نانو و پولیش هستند به نام های نانو سرامیک، سرامیک پولیش و پرسلن پولیش شناخته می شوند و در سال های اخیر به دلیل مزایای فراوانی که دارند با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند.

قیمت سرامیک نانو پولیش
سرامیک های بدنه چینی پس از پخت دارای بافت فشرده و متراکم و سطحی ناهموار می باشند. زبری برای سرامیک های تولید شده در فضای باز مزیت محسوب می شود، اما برای نصب در فضاهای داخلی، به ویژه برای فضاهای داخلی برای مصارف مسکونی، اکثر مصرف کنندگان به دنبال نوعی پوشش سرامیکی هستند که بسیار براق و براق باشد. و جایگزین مناسبی برای پوشش سنگ طبیعی باشد. برای پاسخگویی به این تقاضا، تولیدکنندگان باید سرامیک کف سطحی شفاف و براق را در سبد محصولات خود داشته باشند.
اما همانطور که گفته شد، سرامیک چینی دارای بافتی خشن و غیر شفاف است. برای اصلاح این زبری و به دست آوردن سطحی صاف و براق، دو راه حل وجود دارد:


قیمت سرامیک کف روی لینک کلیک کنید
https://soperceram.ir/product-category/ceramic/ceramic-floor/


استفاده از پوشش لعاب
با استفاده از پوشش لعاب براق روی سطح سرامیک، سرامیک به سرامیک لعابدار معروف است و در این مقاله به آن پرداخته نشده است. سرامیک لعاب دار یکی از محصولات قدیمی سرامیک است و معمولا با قیمت کمتری در بازار به فروش می رسد.

پرداخت و پرداخت سطح سرامیک
با استفاده از این روش، سطح محصول بر روی سرامیک چینی (خام یا لعاب دار) بسیار ریز پرداخت می شود و سرامیک به شفافیت سطوحی مانند سطوح شیشه ای دست می یابد. این پرداخت و پرداخت توسط خطی از ماشین آلات با برس های مختلف و در فرآیندی جداگانه پس از تولید سرامیک انجام می شود.
اصطلاح سرامیک فوق پولیش به سطح صیقلی و بسیار صیقلی مشخصه سرامیک اطلاق می شود که خود باعث درخشندگی و براقیت زیادی در این دسته از محصولات می شود. اما انجام این عمل بر روی سرامیک باعث ایجاد منافذ بسیار ریز در سطح سرامیک می شود. برای حل این مشکل به یک پوشش نانو نیاز داریم.

هنگام انتخاب کاشی و سرامیک در یک ساختمان، بسته به نوع ساختمان و کاربری های آن ساختمان، پارامترهای زیادی را می توان تغییر داد. و زیبایی فضا چند برابر خواهد شد البته باید در نظر داشت که براق بودن کف سرامیک علاوه بر زیبایی و ظاهر باعث لغزش بیشتر می شود و امکان سر خوردن روی این نوع سرامیک بسیار بیشتر است. نسبت به سایر سرامیک ها، علاوه بر تمام ویژگی های این محصول بسیار زیبا و موثر است، این نوع سرامیک به دلیل براق بودن، هر نوع کثیفی و لکه ای را به راحتی قابل مشاهده می کند و در مقایسه با سایر سرامیک ها نیاز به تمیزکاری بیشتری دارد، البته برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تمیز کردن اگر انواع سرامیک دارید، می توانید روی عکس زیر کلیک کنید.
البته استفاده از انواع سرامیک کف برای ساختمان، استفاده از سرامیک لعاب مات ضروری است که بسته به سبک معماری می تواند متفاوت باشد. سرامیک چینی با لعاب براق می تواند یکی از گزینه های جالب باشد. که براق بودن سطح آن فضا را بزرگتر و زیباتر نشان می دهد.

سرامیک با لعاب صیقلی
سرامیک با لعاب صیقلی و نانو پولیش حدود دو سال است که وارد بازار شده و مورد توجه معماران و همکاران بسیاری قرار گرفته است.
در ابتدای کلمه پولیش بهتر است این کلمه را تعریف کنید. پولیش در لغت به معنای صیقل دادن، سفت کردن، سفت کردن، صیقل دادن و غیره است. با استفاده از روش پرداخت کاشی و سرامیک بر روی چینی خام یا لعاب دار، سطح سرامیک پرداخت می شود. ممکن است این پرداخت بسیار کم باشد که این پرداخت کم به کار شفافیت می بخشد و در مراحل بعدی پرداخت، مرتب تر از قبل می شود.
واژه پولیش و نانو پولیش برای سرامیک ها و کاشی ها به ویژگی های سطح آن از جمله سطح صاف و صیقلی اشاره دارد که سطح آن را براق و براق می کند. پرداخت در صنعت کاشی و سرامیک می تواند مانند سمباده زدن سنگ های ساختمانی باشد. او می دانست که پس از آن از رزین استفاده می شود و دوباره سمباده می زند تا سطح سنگ یکدست و صاف شود. پرداخت بر روی سرامیک باعث ایجاد سوراخ های ریز روی سرامیک و برای از بین بردن این سوراخ ها باید سطح سرامیک را نانو کرد.
۰ ۰

سرامیک کف 80*80 درجه یک

۹ بازديد
اگر کمی به گذشته فکر کنید، کاشی های قدیمی با الگوهای سایه درخشان و گل های تکراری و فرمت 30x30 یا کاشی های آجری کوچک را به یاد می آورید. محدودیت های تولید اجازه نوآوری بیشتری را نمی داد. چاپ روتاری وجود نداشت و امکان ایجاد طرح های منحصر به فرد و زیبا وجود نداشت، اما اکنون هر طرحی که بخواهید در اندازه های مختلف در کاشی فروشی ها و سرامیک عمده  پیدا می شود.

یکی از دستاوردهای بزرگ صنعت کاشی تولید قالب های بزرگ بوده است. در بین این فرمت ها، فرمت محبوب برای کف اتاق 80*80 است که با استقبال خوبی مواجه شده و فضا را تداعی می کند.
این برش در انواع سنگ های طبیعی مانند کلکته، دهبید و تراورتن ارائه می شود که ضمن حفظ طرح زیبای سنگ، به ایرادات سنگی معمولی مانند سنگینی و تغییر رنگ و همچنین ضایعات و رگه های غیر معمول اشاره ای نمی شود. علاوه بر این، بسیار ارزان تر است. .

یکی از زیباترین فرمت های بزرگ برای کف اتاق نشیمن، فرمت 80*80 است. این فرمت زمانی که با طرح سنگ ارائه می شود، یادآور دال های سنگی است، اما با این تفاوت که دو رنگ و راه راه غیر معمول سنگ ها را ندارد. از طرفی سنگینی سنگ را بر بنا تحمیل نمی کند.

یکی دیگر از طرح های پرطرفدار در این سایز طرح بتنی است که برای ادارات و فضاهای تجاری بسیار مناسب است و کف را با مشخصات فنی بهتر و کمی زیباتر می پوشاند. توصیه می شود کاشی های زمینی به صورت پیوسته در سطح بتنی کار شود تا سطح کار بدون نوار باشد. روش دیگر نصب این نوع کاشی ها استفاده از نوارهای رنگی با ضخامت های مختلف است.

قیمت سرامیک کف 80 * 80
سرامیک کف 80*80 یکی از اجزای مکمل سرامیک های مشکی و طلایی در ساخت پروژه های عمرانی و منازل می باشد که برای پوشش بخشی از کف ساختمان استفاده می شود که مزایای بی شماری دارد.
سرامیک در انواع مختلفی مانند سرامیک پولیش، چینی پولیش و نانو تولید می شود که در سال های اخیر بسیار مورد استفاده مردم قرار گرفته و با استقبال گسترده ای مواجه شده است.
قسمت کف ساختمان و سایر محیط ها برای نصب کاشی و سرامیک نیاز به استفاده از سرامیک با زیباترین رنگ مناسب برای کاربری محیط و دوام خوب و درجه یک دارد زیرا باید عایق خوبی در برابر رطوبت باشد.
یکی از دلایل اصلی استفاده از سرامیک ایجاد سطحی صاف در کف هر سالن است.

مشخصات کف سرامیک 80*80 درجه یک
سرامیک عیار 80*80 از کف سفید تولید می شود زیرا کف سفید نسبت به سایر انواع کف در تولید کاشی و سرامیک استحکام بیشتری دارد.
سطحی با تراکم قابل قبولی دارد که منجر به تولید محصولات باکیفیت و پرمصرف می شود.

سرامیک های با کیفیت 80*80 در رنگ های سفید، کرم، صورتی و مشکی با طرح های ساده و طرح دار پاسخگوی تمامی سلیقه ها هستند.
در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است و از بهترین لعاب سرامیکی در تولید سرامیک های ممتاز 80*80 استفاده می شود.

در برابر رطوبت و همچنین دمای بسیار پایین هوا در مناطق سردسیر بسیار مقاوم است.
بهترین نوع سرامیک برای استفاده در کف اتاق، سرامیک با فرمت 80*80 است.
جدیدترین نوع سرامیک و بهترین و مناسب ترین جایگزین برای سایر سایزهای موجود در بازار است که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است.

سرامیک اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در کف سالن، اتاق و ... کاربرد فراوانی دارد.
کف سرامیک 80*80 بخرید
خرید کفپوش سرامیکی با کیفیت 80*80 در فروشگاه های آهن آلات و مصالح ساختمانی در دسترس بستگان می باشد.

در خرید کفپوش سرامیکی با کیفیت 80*80 باید به عدم شکستگی و ترک، سلامت و ابعاد مورد نظر توجه کرد.

در هنگام خرید بهتر است به نوع کاربری مورد نظر و محیطی که قصد اجرای سرامیک را دارید توجه کنید، زیرا رنگ و نوع مات و براق بودن طرح می تواند به این سوال بستگی داشته باشد.

طرح و رنگ سرامیک ها در ادارات و اماکن نشیمن بسیار متفاوت است که این مهم تلقی می شود.
۰ ۰

کلمه کلیدی چیست؟

۱۱ بازديد
هر وب سایتی باید یک صفحه تماس داشته باشد. مهم نیست که یک سایت در مورد چیست. صفحه تماس با ما تنها وسیله ارتباط مشتری با سایت است. او می تواند از طریق صفحه تماس با مشتری با شما ارتباط برقرار کند و اگر انتقاد سازنده ای داشت از طریق صفحه تماس به شما نمونه صفحه تماس با ما اطلاع می دهد. اما طراحی این صفحه چگونه باید باشد؟ اهمیت صفحه تماس با ما هنوز برای بسیاری از سایت ها نامشخص است و آنها با آن به عنوان یک صفحه عادی برخورد می کنند.

کیورد ریسرچ چیست ؟ تحقیق کلمات کلیدی چگونه انجام می شود؟ اگر وب سایتی دارید که می خواهید ترافیک را به سمت آن هدایت کنید، مطمئناً می دانید که تحقیق در مورد کلمات کلیدی چیست؟ اما دانستن کافی نیست. شما باید به درستی فهرست و تحقیقات کلمات کلیدی را در محتوای وب سایت خود اعمال کنید. بنابراین، قبل از اینکه امروز در مورد نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی در سئو صحبت کنیم، اجازه دهید به طور خلاصه در مورد اینکه تحقیق کلمات کلیدی چیست و چرا باید به آن اهمیت دهید صحبت کنیم.

مکان صفحه تماس: اول از همه، مکان صفحه تماس مهمترین اصل است. معمولا اطلاعات شما باید در دو جای سایت قرار گیرد. در اکثر سایت‌ها دیده‌ایم که اطلاعات تماس مانند آدرس و شماره تماس و لینک‌های شبکه‌های اجتماعی در پایین صفحه یعنی در فوتر صفحه یافت می‌شوند. صفحه همچنین لازم است صفحه تماس با ما را در منوی اصلی سایت قرار دهید، البته به یاد داشته باشید که صفحه شما باید در منوی کشویی قرار گیرد. اکثر کاربران برای دیدن اطلاعات تماس شما به صفحه فوتر یا تماس با ما در منو حرکت می کنند. پس حتما اطلاعات خود را در هر دو مکان قرار دهید.

محتوای صفحه تماس با ما: بهتر است فرمی را در صفحه تماس با ما قرار دهید تا کاربر بتواند برای شما ایمیل ارسال کند. می توانید اطلاعات خاصی را برای وارد کردن به این فرم درخواست کنید. وقتی کاربری برای شما ایمیل می‌فرستد، با ایمیل او می‌توانید اخبار مربوط به کسب‌وکارتان را برای او ارسال کنید.

نکته بعدی آدرس شرکت و کسب و کار شما است. اگر امکان بازدید حضوری از کسب و کار شما وجود ندارد. فقط نام شهر و منطقه را وارد کنید. همچنین در صورت داشتن چندین شعبه و آدرس می توانید فقط آدرس شعب مرکزی را وارد کرده و برای هر یک از شعب دیگر صفحات جداگانه قرار داده و آدرس و شماره تماس مربوطه را ذکر نمایید.

همچنین می توانید در صفحه تماس با ما مکان و آدرس را در گوگل قرار دهید، البته محل کسب و کار شما باید در نقشه گوگل ثبت شود. در نهایت یاد می گیریم که چگونه آدرس را در نقشه گوگل ذخیره کنیم. کارت را می توان در فوتر یا در صفحه تماس با ما قرار داد. به یاد داشته باشید که قرار دادن نقشه گوگل در سایت یکی از اصول سئو است.

نوبت به شماره تماس می رسد که وجود آن در هر سایتی حیاتی است. درج شماره تماس باید با کد شهر همراه باشد. همچنین لازم است شماره تماس در بالای سایت در سمت راست یا چپ و همچنین در فوتر قرار داده شود. جدا از این موارد، مطمئن شوید که آنها را در صفحه تماس قرار دهید.

پیوندهای رسانه های اجتماعی؛ امروزه تعداد کاربران شبکه های اجتماعی افزایش یافته است و این شبکه ها افراد مختلف را به هم متصل کرده اند تا جایی که کمتر از پیامک و تماس تلفنی استفاده می کنند. با استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی می توان فایل های رسانه ای را نیز ارسال کرد. قرار دادن پیوندهای رسانه های اجتماعی در سایت به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مشتری می تواند منجر به تعامل بیشتر با مشتری شود زیرا بسیار آسان تر است. بنابراین می توانید لینک شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام را در صفحه تماس قرار دهید.

یکی دیگر از مواردی که می توانید در صفحه تماس با ما قرار دهید ساعات کاری شرکت است. بسته به نوع سایت خود می توانید اطلاعاتی را در صفحه تماس با ما قرار دهید.

برای درج تمامی عناصر بهتر است از تگ های HTML استفاده کنید زیرا صفحات شما زودتر توسط گوگل شناسایی می شوند. یکی از راه‌های شناسایی سریع‌تر صفحه توسط گوگل، ثبت آدرس در گوگل است.
۰ ۰

آموزش مقدماتی سئو

۸ بازديد

  سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یکی از مواردی است که امروزه همه می دانند. تسلط اینترنت در عصر تکنولوژی، تمامی فعالیت های بشر را تحت تاثیر قرار داده است. تحول تدریجی اما مستمر حرفه ها را نیز می توان تحت تأثیر مدرنیته و فناوری های جدید مشاهده کرد. همه مشاغل سنتی حداقل بخش کوچکی از تجارت خود را تحت تأثیر محیط اطراف خود و برای تضمین بقای خود به اینترنت هدایت کرده اند.
ضمن اینکه در سایه برتری فضای مجازی در زندگی مردم، مشاغل آنلاین جدیدی نیز ایجاد شده است. برای پیشرفت و موفقیت در این فضا، شناخت مکانیسم اینترنت و موتورهای جستجوگر آن ضروری است. بنابراین شناخت سئو چیست و قوانین موتورهای جستجو از اهمیت خاصی برخوردار است.

چگونه کارشناس سئو شویم
اول از همه باید گفت که سئو در واقع یک مخفف است. معنی لغوی این عبارت بهینه سازی موتور جستجو است. در کشور ما ایران و همچنین در زبان فارسی از همان علامت اختصاری SEO استفاده می شود. زیرا جایگزینی برای آن وجود ندارد. همچنین این کلمه یک اصطلاح محسوب می شود و معنای آن چندان جالب به نظر نمی رسد. این اصطلاح به فرآیندی اشاره دارد که طی آن یک سایت می تواند به رتبه بالاتری دست یابد.
به عبارت ساده، موتورهای جستجو مانند گوگل معیارهایی را برای تعیین موقعیت وب سایت ها در فهرست صفحات خود در نظر می گیرند. دانستن این معیارها و تنظیم جهت صفحه وب و محتوایی که بر اساس آنها تولید می کنیم سئو نام دارد. معنای این اصطلاح بسیار ساده است. اما پاسخ به این سوال که چرا این فرآیند در کسب و کار اینترنتی ما اهمیت ویژه ای دارد هنوز مشخص نیست.

چگونه کارشناس سئو شویم روی لینک کلیک کنید.

https://khanomsin.ir/how-to-work-seo/

 


اهمیت سئو در گوگل و  مراحل یادگیری سئو
ممکن است تعجب کنید که چرا این روند اینقدر مهم است؟ بیایید با ذکر یک مثال واقعی به این سوال پاسخ دهیم. تصور کنید می خواهید یک فروشگاه راه اندازی کنید. بی شک سعی می کنید تمام سرمایه خود را صرف پیدا کردن مکانی مناسب و پر رفت و آمد کنید. از آنجا که می دانید کسب و کار در یک مکان است، باعث می شود فروشگاه شما بهتر دیده شود.
از آنجایی که ویترین فروشگاه ما در معرض دید افراد بیشتری قرار دارد، تعداد افرادی که وارد فروشگاه ما می شوند و خرید می کنند بسیار بیشتر خواهد بود. بدیهی است که مشتریان بیشتر برابر است با سود بیشتر. بنابراین، کسب موقعیت مناسب در هر شرکتی مهم است. با این تشبیه به راحتی متوجه شده اید که یادگیری سئو جایگاه ویژه ای در رشد کسب و کار شما در فضای مجازی دارد. زیرا با آن قادر خواهید بود بهترین موقعیت را در موتورهای جستجو کسب کنید.

 

میانگین تعداد کلمات مقاله روی لینک کلیک کنید

https://khanomsin.ir/number-of-keywords-in-the-article/


محتوا رمز موفقیت در موتورهای جستجو است
اکنون اهمیت سئو را می دانید. بنابراین از امروز دغدغه شما کسب رتبه های برتر موتورهای جستجو خواهد بود. به خصوص گوگل، زیرا پرکاربردترین موتور جستجوی جهان است. بنابراین هر کسی که می خواهد در اینترنت موفق باشد باید بتواند استانداردهای گوگل را برآورده کند. این نرم افزار کامپیوتری عوامل زیادی را در نظر می گیرد تا به وب سایت ها موقعیت خاص خود را بدهد.
اما همیشه مهم ترین و اصلی ترین موضوع تولید محتوای جذاب و مناسب است. حتی اگر همه عوامل فرعی را دنبال کنید اما محتوای بی فایده و نامفهوم تولید کنید، مردم به سرعت صفحه شما را ترک خواهند کرد. این ربات های گوگل را متقاعد می کند که شما شهرت آن را به عنوان بهترین موتور جستجو تضعیف می کنید. از این رو، سایت شما را به رتبه های پایین تر و صفحات آخر منتقل می کند.

چگونه سئو انجام دهیم
موتورهای جستجو در هر بررسی بیش از 200 عامل را در نظر می گیرند. برای موفقیت در این رویکرد باید در تمام قسمت های محتوای خود به این معیارها توجه کنید. به عنوان مثال، در قسمت عنوان نباید از جملات خیلی طولانی استفاده کنید. زیرا گوگل آن را به طور کامل نشان نمی دهد. این می تواند جذابیت ویترین فروشگاه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین جایگاه کلمات کلیدی در نام محتوا بسیار مهم است.
عنوان و توضیحات مختصر زیر باید به گونه ای نوشته شود که کاربر بتواند با یک نگاه به موضوع کلی محتوای شما پی ببرد. علاوه بر این، سرفصل های مناسب در محتوای اصلی و استفاده از تصاویر، جذابیت بصری مقاله را افزایش می دهد. متن جذاب در جذب مخاطب و گوش دادن به صحبت های شما بسیار موثر خواهد بود. تعداد مناسب کلمات متن و استفاده مناسب از کلمات کلیدی از دیگر موارد مهم است.

روش های گوگل برای تایید سایت ها
موتورهای جستجویی که می توان از آنها به عنوان پیشرفته ترین ابزار جستجو یاد کرد گوگل، یاهو و بینگ هستند. این برنامه های کامپیوتری با روش های بسیار پیشرفته و بدون نیاز به نیروی انسانی وب سایت ها را بررسی می کنند تا آنها را در صفحات خود طبقه بندی و سازماندهی کنند. به عبارت ساده، آنها از ربات هایی استفاده می کنند که به صفحات وب دسترسی دارند و فاکتورهای لازم را بررسی می کنند. به این ربات ها خزنده می گویند. با رعایت نکات سئو می توانید به خزنده های Google اطلاع دهید که در آنجا هستید. البته گاهی افراد برای اینکه در حد استانداردها سریعتر دیده شوند، تقلب و اغراق می کنند. این روش که کلاه سیاه نام دارد، ممکن است سریعتر باشد، اما بسیار کوتاه مدت است. زیرا خزندگان دشمن این کلاه سیاه هستند و به محض شناسایی شما را پایین می آورند. از طرفی با روش کلاه سفید و محتوای مناسب جایگاه برتر و ابدی در گوگل پیدا خواهید کرد.



متخصص بهینه سازی موتورهای جستجو
بهینه سازی موتورهای جستجو دنیای بسیار بزرگی است. همانطور که قبلا ذکر کردیم، گوگل بیش از 200 معیار را با خزنده های خود بررسی می کند. به نظر می رسد که احترام به همه این موارد بدون فراموش کردن یک مورد غیرممکن است. همچنین، گاهی اوقات می توانیم با بهینه سازی بیش از حد و از دست دادن شانس دیده شدن برای همیشه، ربات ها را به دشمنان سایت خود تبدیل کنیم.

۰ ۰

در دوره سئو تکنیکال چه می‌آموزیم؟

۸ بازديد
ابزار فنی SEO آموزش سئو تکنیکال; این فرآیند آماده سازی و بهینه سازی سایت برای درک گوگل از محتوا و ارتباط بین صفحات است.

تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیقات کلمات کلیدی، تولید محتوای ارزشمند و فعالیت های موثر در لینک بیلدینگ خارجی نقش بسیار مهمی در موفقیت یک پروژه سئو دارند، اما همه این عوامل تنها زمانی مفید نخواهند بود که سایت ما بستر مناسبی را برای ارائه محتوا فراهم کند. کاربر و گوگل

چگونه سئو انجام دهیم روی لینک کلیک کنید
https://khanomsin.ir/how-to-do-seo/


رعایت استانداردهای سئو در طراحی وب سایت و بهبود تجربه کاربری را نمی توان تنها عامل بهبود رتبه دانست، اما شناخت و اجرای این نکات برای کسب جایگاه در نتایج ضروری است.

کارگاه فنی سئو برگرفته از سال ها تجربه ما در ساخت وب سایت ها و پروژه های سئو موفق است و با رویکرد "دستی" طراحی شده است. برای درک مفاهیم ارائه شده در این کارگاه و پیاده سازی آن ها در پروژه خود نیازی به دانش کدنویسی یا تجربه طراحی وب ندارید!
محدودیت یادگیری؛ یک متخصص سئو به چه میزان دانش فنی و تجربه نیاز دارد؟
ساختار URL ها؛ معماری و ساختار آدرس دهی صفحات سایت
کاوش و نمایه سازی؛ مدیریت خزش بودجه و درک مفاهیم مرتبط
تگ های HTML؛ برچسب های HTML را به درستی بشناسید و استفاده کنید
داده های ساخت یافته؛ نشانه گذاری استاندارد و استفاده از طرحواره
UX و سرعت صفحه؛ بهبود سرعت سایت و تجربه کاربری
ابزار تجزیه و تحلیل؛ دانش اولیه ابزارهای جانبی و کاربردی

چگونه سایت خود را سئو کنیم روی لینک کلیک کنید

https://khanomsin.ir/how-to-do-seo-myself/


اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است: برای یادگیری سئو فنی به چه میزان دانش فنی و تجربه کدنویسی نیاز داریم؟ حقیقت این است که شما نیازی به "تجربه کدنویسی" ندارید، اما داشتن دانش کافی برای درک کدهای HTML و مهارت های عملی برای ارائه آن به تیم فنی و نظارت بر اجرای صحیح الزامی است.

به عنوان یک متخصص سئو، علاوه بر دانش تخصصی در زمینه کاری خود، باید مهارت های نرمی را برای برقراری ارتباط با سایر تیم های بازاریابی دیجیتال کسب کنیم. کسب این مهارت ها به ما کمک می کند تا زمان گرانبهای خود را برای یادگیری نحوه کدنویسی و پیاده سازی آن در سایت تلف نکنیم.

در این فصل از کارگاه آموزشی فنی سئو به بررسی مسیر تصمیم گیری و تحلیل برای ایجاد تغییر فنی در سایت می پردازیم و حدود اختیارات یک متخصص سئو را روشن می کنیم. پیروی از این طرز فکر به شما کمک می کند تا زمان و انرژی کمتری را صرف ارجاع درخواست های خود به تیم فنی و دریافت پاسخ از آنها کنید.
هر صفحه در اینترنت به یک آدرس منحصر به فرد نیاز دارد تا شانس ایندکس شدن و نمایش در نتایج جستجو را داشته باشد. URL در واقع مسیری است که کاربران و ربات های گوگل برای دسترسی به محتوای این صفحه در مرورگر خود وارد می کنند.

هر آدرس اینترنتی از 3 قسمت اصلی یعنی پروتکل، دامنه و مسیر تشکیل شده است. دانستن آناتومی و درک قسمت های مختلف یک آدرس به ما کمک می کند تا هنگام ایجاد یک صفحه یا راه اندازی یک سایت جدید، استانداردهای سئو را به خوبی رعایت کنیم.

در این فصل هر یک از این 3 بخش را به تفصیل بررسی خواهیم کرد و به رایج ترین سوالات کاربران در مورد تاثیر آنها بر سئو پاسخ خواهیم داد. برخی از سوالاتی که در این بخش به آنها پاسخ داده شده است عبارتند از:

آیا SSL اجباری است و روی سئو تاثیر می گذارد؟
آیا وجود کلمه کلیدی در نام دامنه به رتبه بندی در این جمله کمک می کند؟
آدرس صفحه ما فارسی بهتر است یا انگلیسی؟
آیا خرید یک دامنه قدیمی به سئو سایت تازه ایجاد شده کمک می کند؟
برای راه اندازی وبلاگ در فروشگاه اینترنتی بهتر است از پوشه استفاده کنیم یا ساب دامین؟
پس از دانستن آناتومی آدرس هر صفحه، نوبت به معماری و ساختار درختی کل سایت می رسد. معماری آدرس های صفحه یک سایت نقش مهمی در درک گوگل از ارتباط معنایی و ارزش هر یک ایفا می کند. در این قسمت ابتدا سه الگوی رایج معماری یعنی Flat، Hierarchy و Holarchy را معرفی می کنیم و مزایا و معایب هر کدام را مورد بحث قرار می دهیم.

در ادامه، معیارهای اصلی تصمیم گیری در مورد معماری سایت و ساختار آدرس دهی را با نگاهی به چندین سایت یاد خواهیم گرفت.
تاکنون ساختار و معماری سایت خود را طراحی کرده‌ایم، اکنون نوبت ربات‌های گوگل است که به این صفحات دسترسی داشته باشند و بودجه خزیدن را مدیریت کنند. در سال‌های اخیر با افزایش نجومی وب‌سایت‌ها و صفحات وب، منابع گوگل برای تأیید و ایندکس کردن آن‌ها با محدودیت‌های جدی مواجه شده و شاهد کاهش سرعت ایندکس یا حتی عدم دسترسی گوگل به سایت‌ها تا چندین سال بوده‌ایم. هفته ها پس از ایجاد صفحه

بودجه خزیدن در واقع منابع و زمانی است که ربات های گوگل برای خزیدن و ایندکس کردن صفحات هر سایت اختصاص می دهند. این بودجه برای همه سایت ها یکسان نیست و بر اساس عوامل متعددی مانند سابقه فعالیت، نرخ انتشار محتوا، تعداد صفحات، لینک های خارجی و ... تعیین می شود.

برای مدیریت صحیح این بودجه، درک رفتار روبات های گوگل برای یافتن و ذخیره یک صفحه جدید ضروری است. ما این فرآیند را به طور کامل در ابتدای این فصل بررسی می کنیم.

در ادامه با ابزارها و تکنیک های موجود برای مدیریت بودجه خزنده آشنا می شویم. اکثر ابزارهایی که برای این کار داریم در پنل کنسول جستجوی گوگل ارائه شده است که در کارگاه کنسول جستجو نحوه استفاده صحیح از آنها را آموزش دادیم.
صرف نظر از زبان برنامه نویسی (به عنوان مثال php) یا سیستم مدیریت محتوا (به عنوان مثال وردپرس) سایت شما در آن نوشته شده است، خروجی صفحه همیشه به عنوان تگ های HTML به کاربر و گوگل نمایش داده می شود. به عنوان یک متخصص سئو که در زمینه فنی فعالیت می کنیم، باید به خوبی با تنوع و کاربرد این تگ ها آشنا باشیم. در واقع یادگیری این مفاهیم ابزارهای بهینه سازی هر سایتی را در اختیار شما قرار می دهد.

پس از آشنایی با ابزارها و عملکرد هرکدام در مدیریت خزش بودجه، با هم 10 سناریو رایج و کاربردی را ارائه می کنیم و به مثال های مختلف برای هر کدام نگاه می کنیم. ماتریس تصمیم گیری ارائه شده در این قسمت روش و تکنیک ابداعی خانوم سین می باشد و در دوره های داخلی و خارجی مشابه آن را نخواهید یافت.

قبل از یادگیری مفاهیم اصلی، تاریخچه HTML و چگونگی شکل گیری اینترنت را مرور می کنیم. این اطلاعات به ما کمک می کند تا ماهیت و اهمیت هر یک از مفاهیم ارائه شده در این فصل را بهتر درک کنیم. به عنوان توسعه ساختار کدنویسی استاندارد در HTML5، ما تگ های معنایی را یاد می گیریم تا محتوا و متا تگ های کاربردی را برای سئو به صورت جامع و کاربردی ارائه دهیم.

دانستن انواع برچسب‌ها برای استفاده در سر و بدن به ما کمک می‌کند تا بدون تغییر ظاهر سایت، درک آن را برای ربات‌های گوگل آسان‌تر کنیم. رعایت این استانداردها علاوه بر کیفیت ارائه، تأثیر مستقیمی بر سرعت و تجربه کاربر خواهد داشت. به عنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، 4 تگ کاربردی شامل prefetch، prefetch، prefetch و dns-prefetch را کشف خواهیم کرد که در فرآیند بهینه سازی سرعت سایت به آنها نیاز خواهیم داشت.

احتمالا با دیدن تصاویر بالا و این حجم از کد جدید، در یادگیری سئوی فنی دچار شک و تردید می شوید! اما نگران نباشید، برای درک بهتر هر یک از این کدها و نحوه استفاده از آنها، چند مثال را با هم مرور می کنیم. نیازی نیست همه این استانداردها را رعایت کنید، هنگام شروع یک پروژه جدید یا بهینه سازی سایت خود، این فایل کارگاهی و PDF را به عنوان راهنمای پیاده سازی پیش روی خود داشته باشید و مرحله به مرحله استانداردها را بررسی کنید.

تجربه سال ها تدریس و انجام پروژه ها به ما نشان داده است که بسیاری از دانش آموزان حتی با داشتن دانش کافی اعتماد به نفس لازم برای ورود به عرصه فنی را ندارند و یا در اولویت بندی کار خود با مشکل مواجه می شوند. برای حل این مشکل شما را با یک روش عملی تصمیم گیری و برنامه ریزی آشنا می کنیم که استفاده از آن می تواند کارایی و نتایج کار شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
۰ ۰

گچبری دیوار و تاثیر آن در معماری داخلی

۸ بازديد

 

حتما در مکان های تاریخی ایران گچ بری های زیبا و بی نظیری دیده اید. یکی از جنبه های معماری که باعث زیبایی خانه و ساختمان می شود گچ بری است. گچبری دیوار ، گچبری سقف و گچبری ستون و سر ستون گچبری دور لوستر و لامپ به طور کلی سه نوع گچ کاری هستند که به گچ کاری قسمت های مختلف خانه مانند گچ کاری دیوار پذیرایی، گچ کاری ستون آشپزخانه و گچ کاری سقف اتاق خواب تقسیم می شوند. اینها گچ پیش ساخته و آماده استفاده یا گچ سنتی و گچ دستی هستند. در متن زیر با انواع گچ کاری و کاربرد آن برای فضاهای مختلف خانه آشنا می شویم:



گچ چیست؟
گچ بری هنر برش، گود کردن و کشیدن روی گچ است که در معماری ایرانی از ارزش بالایی برخوردار است. گچ بری در قسمت های مختلف ساختمان از جمله گچ بری سقف، گچ بری ستون، گچ بری ستون آشپزخانه، گچ بری ستون مرکز پذیرایی، گچ بری ستون وسط سالن، گچ کاری دیواری ستون و گچ آماده به کار دور لوستر مرسوم است.
گچ بری یکی از زیرشاخه های معماری است که در مناطق و دوره های مختلف سبک ها و اشکال مختلفی داشته است. همانطور که از نام گچ بری دیوارها و سقف ها مشخص است، عمده ترین ماده مورد استفاده در این هنر گچ است.

گچبری ستون و سر ستون روی لینک کلیک کنید.

https://gachboripersian.ir/%da%af%da%86%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%86-%d9%88-%d8%b3%d8%b1-%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%86/



هنر گچ بری در ایران و سایر کشورها رایج است. نمونه ای از کاربرد آن در کشورهای دیگر کلیساهای باستانی است که گچ بری سقف و گچ بری ستون ها به شکل چشم نوازی انجام می شود. شکل پذیری و چسبندگی گچ دلیل استفاده از این ماده برای تزئین بنا بوده است.

تاریخچه گچ بری دیوارها و ستون ها
اکتشافات باستان شناسان نشان می دهد که تاریخ ساخت گچ بر تاریخ آجر مقدم است. گچ بری دیوار برای تزئین در شهرهای ایران و عراق رایج است. اولین کسانی که در ایران از گچ بری دیوارها و سقف استفاده کردند هخامنشیان و بعدها ساسانیان بودند و اعراب این هنر را در زمان فتح ایران آموختند.
در دوره ایلخانی هنر گچ بری به کمال رسید. محراب هایی با انواع خطوط به ویژه انواع کوفی، استفاده از انواع گره های هندسی با نقوش سلیمی توماری و سلیمی ماری باعث پیشرفت هنر گچ بری در این زمان شد.
از بهترین نمونه های گچبری می توان به مسجد حیدریه قزوین، مسجد جامع ورامین و محراب مسجد ارومیه اشاره کرد.

دوره تیموری دوره رسمی سازی و قاب بندی گچ بری ها و گچ بری های مقران است. از آثار این دوره می توان به مقرنس های سر مسجد میدان کاشان، گچ بری های مدرسه خرگرد خواف و مقبره شیخ احمد جامی در تربت جام اشاره کرد.
در دوره صفویه هنر گچ بری وارد کاخ شاهان شد و مقرنس ها با عناصر مختلف به ویژه مقرنس های کچل و نیمه کچل با گل و گیاه برای تزیین کاخ شاهان استفاده می شد. از آثار این دوره می توان به کاخ هشت بهشت، میدان بازار قیصریه، اصفهان و تالارهای سلطنتی و موسیقی کاخ عالی قاپو اشاره کرد.

دوره گچ کاری دیوار و ستون در ایران
گچ بری اسلامی
معماری اسلامی یکی از بهترین شاخه های معماری است که نمونه هایی از آن را در مساجد دیده ایم. در معماری اسلامی از گچ بری استفاده می شود و نمونه های ظریفی از گچ بری سقف و ستون گچ بری از این دوره به جا مانده است.
در نمونه‌های گچبری اسلیمی معمولاً از پیکره یا چیزی به شکل انسان استفاده نمی‌شود و گچ‌بری کلاسیک اسلیمی بیشتر بر نقوش گل و گیاه و طرح‌های اسلیمی متمرکز بوده است. مسجد فریومد سبزوار یکی از نمونه های بارز گچ بری سنتی اسلامی است که از قرن سوم هجری به جای مانده است.

گچبری سلجوقی
در دوره سلجوقیان عمدتاً از گچ بری سقف، گچ بری ستون و گچ بری دیوارها برای تزیین نمای داخلی استفاده می شد. در گچ بری های سنتی دوره سلجوقی از خط کوفی و نقوش سلیمی استفاده می شد و یکی از نمونه های ظریف این گچ بری در مسجد اردستان وجود دارد که با خط کوفی انجام می شود. نمونه دیگر مسجد و گنبد علوی در همدان است.

گچ بری دوره ایلخانی
پوشش سنتی در دوره ایلخانی پیشرفت زیادی کرد و حتی می توان گفت که به حد کمال خود رسیده است. در گچ بری های کلاسیک دوره ایلخانی، گره های هندسی با نقش های اسلیمی، گل ها و برگ های توخالی و برجسته و خطوط کوفی، سلطانی، دیوانی و رقعی.
استفاده شده است که معماری این دوره را با شکوه ساخته است.
مسجد حیدریه قزوین، مقبره بایزید بسطامی در بسطام، محراب پیر بکران در اصفهان و مسجد جامع اصفهان نمونه‌هایی از هنر گچ‌کاری بناهای دوره ایلخانی هستند که زیبایی گچ‌کاری در این دوره را به ما نشان می‌دهند.

۰ ۰

مانیتور استوک و دست دوم وارداتی

۱۶ بازديد
با توجه به قیمت بسیار پایین، سلامت و کارایی پایین محصولات موجود در بورس از جمله مانیتور استوک وارداتی اروپایی و آمریکایی، خرید محصولات موجود در بورس در سال های اخیر به سرعت رایج شده است و حتی بسیاری از سازمان ها و سازمان های دولتی و خصوصی تغییر کاربری داده اند. برای خرید محصولات از انبار . .
متأسفانه بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کردند که محصولات استوک آسیب دیده و خراشیده شده است، در حالی که ما در اینجا تعریف کامل و دقیقی از استوک ارائه می دهیم.

برای خرید کیس استوک روی لینک کلیک کنید.

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%86%d8%b3%d9%84-9/


اول، تعریف کاملی از استوک و مانیتورهای دست دوم
مانیتورهای استوک در کشورهای پیشرفته مانند اروپا و آمریکا دارای تعاریف و قوانین خاصی هستند که تفاوت اساسی با مانیتورهای دست دوم دارد.

در این کشورها زمانی که شخصی کالایی مانند مانیتور را از فروشگاه خریداری می کند، می تواند کالای خریداری شده را بدون قید و شرط برای مدت معینی برگرداند و وجه پرداختی را دریافت کند، در حالی که با توجه به اینکه این مانیتور به دلیل بازکردن کارتن یا غیره خریداری شده است. -به نام unpacking، استفاده شده یا حتی استفاده نشده، دیگر به عنوان کالای آکبند پذیرفته نمی شود و به دسته مانیتور استوک اضافه خواهد شد.

اساساً این کالاهای بورسی به کشورهای آسیایی از جمله منطقه خاورمیانه ارسال می شود و با قیمت بسیار پایین نسبت به قیمت آکبند به فروش می رسد. در نتیجه برخی از مانیتورهای موجود در بازار بسیار تمیز و بدون خط و خش هستند.

تفاوت بین مانیتور دست دوم و استوک چیست؟
اگرچه بسیاری از افراد مانیتورهای دست دوم را همانند مانیتورهای اصلی می دانند، اما مانیتورهایی که در ایران به صورت دسته ای تولید می شوند و برای مدتی مورد استفاده قرار می گیرند و سپس به فروش می رسند، مانیتور دست دوم محسوب می شوند. این در حالی است که مانیتورهای استوک عمدتاً از کشورهای اروپایی و آمریکایی یا شرق آسیا مانند چین به ایران وارد می شود.

خرید سهام یا مانیتور دست دوم؟
طبق تجربه، عمدتاً افراد یا سازمان ها به دنبال خرید مانیتورهای سهام اروپا هستند.

یک مانیتور استوک فول اچ دی بخرید
اکثر کاربران عادی و حرفه ای به دنبال خرید مانیتور استوک فول اچ دی هستند و در این مورد به مشتریان توصیه می کنیم مانیتور استوک با پورت HDMI خریداری کنند.
انواع پنل های نمایشگر استوک و کارکرده
پنل IPS
پنل TN
پنل VA
مانیتور استوک LED یا LCD؟
امروزه اکثر کاربران به دلایل زیر به دنبال خرید مانیتورهای LED هستند:

بهترین کیفیت
مصرف انرژی کمتر
تنوع بیشتر مانیتورهای LED

بهترین مارک مانیتور استوک چیست؟
متاسفانه به دلیل تبلیغات زیاد برندهای سامسونگ و ال جی در ایران، اکثر مردم فکر می کنند بهترین برندها ال جی و سامسونگ هستند در حالی که از نظر کیفیت و قیمت بهترین برندها عبارتند از:

مانیتور سهام دل
مانیتور استوک اچ پی
مانیتور استوک ال جی
مانیتور استوک سامسونگ

محبوب ترین اندازه ها هنگام خرید مانیتورهای فول اچ دی موجود در انبار
مانیتور استوک 24 اینچی
مانیتور استوک 27 اینچی
مانیتور استوک 30 اینچی
مانیتور استوک 32 اینچی
خرید مانیتور 4k در انبار
مانیتور سهام Ganav
مانیتورهای سهام وارداتی
مانیتور بازی اصلی
خرید عمده مانیتور سهام
عمده فروشی مانیتورهای دست دوم

خلاصه نهایی خرید مانیتور سهام
واردات مانیتور استوک توسط کیهان بازار از جنوب ایران و گناوه انجام می شود، این مجموعه همواره سعی داشته بهترین و سالم ترین مانیتورهای استوک Full HD را در بازار عرضه کند.
۰ ۰

عصب کشی دندان یا درمان ریشه دندان

۱۲ بازديد
درمان ریشه که به اشتباه عصب کشی در رشت  نیز نامیده می شود، شامل برداشتن ریشه دندان، تمیز کردن و شکل دادن به فضای کانال درمانی و در نهایت پر کردن آن برای جلوگیری از ورود و بازگشت باکتری به این ناحیه است. باکتری های سیستم عصبی دندان. هدف از درمان ریشه این است که دندان بدون وجود اعصاب زنده در دهان باقی بماند و در این روش می توان با جویدن غذا و صحبت در مورد زیبایی ماندن دندان در دهان از دندان درد احتمالی استفاده کرد. لبخند زیبایی داشته باشید انجام داد

چه زمانی فرد نیاز به کشیدن دندان یا متخصص ریشه دندان رشت دارد؟
قبل از شروع این بحث ابتدا شما را با مفهوم پالپ یا پالپ دندان آشنا می کنیم:

پالپ چیست؟
پالپ دندان یا پالپ دندان به وریدها و اعصاب دندان گفته می شود. حفره مرکزی تاج دندان را اتاقک پالپ می نامند. کانال ریشه دندان را کانال دندان نیز می نامند. به طور معمول، پالپ دندان زنده و فعال است، اما پوسیدگی و تحریک وریدها و اعصاب باعث درد و در نهایت مرگ پالپ و از بین رفتن پالپ می شود.

هنگامی که پالپ دندان به هر دلیلی به شدت تحریک می شود، درمان ریشه ضروری می شود. اکنون که با مفهوم پالپ آشنا شدید، بحث اصلی را ادامه می دهیم، یعنی "در چه زمانی درمان ریشه ضروری است؟" درمان ریشه زمانی ضروری است که مشخص شود بافت نرم مرکز دندان یا پالپ عفونی شده است. در این صورت دندانپزشک وضعیت دندان های شما را بررسی می کند و وجود عفونت باکتریایی توسط رادیولوژی مشخص می شود. در رادیوگرافی از اشعه ایکس برای عکسبرداری از دندان آسیب دیده بیمار استفاده می شود. عفونت پالپ معمولاً در نتیجه پوسیدگی دندان رخ می دهد.

علائم عفونت دندان چیست؟
نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد دندان شما عفونی شده و نیاز به درمان ریشه دارد. در اینجا به شایع ترین علائم عفونت دندان برای مراجعه به دندانپزشک اشاره می کنیم. کلینیک دندانپزشکی مبین در تهران یکی از کلینیک های ارائه دهنده خدمات درمان ریشه در تهران می باشد.
- دندان درد خود به خود
- دندان درد در شب
- دندان درد هنگام خوردن غذا یا نوشیدنی سرد و گرم
- تغییر رنگ دندان
درد دندان هنگام جویدن غذا
- دندان های لق یا سیاهی دندان
- خروج چرک از لثه و غدد لنفاوی در ناحیه سر و گردن دردناک می شود
- لثه های متورم

این یکی از علائم عفونت دندان است که نیاز به بررسی بیشتر و مراجعه به دندانپزشک دارد. البته پس از مدتی با گسترش عفونت در دندان، پالپ دندان از بین می رود و دردی احساس نمی کنید و تصور کنید اگر عفونت به کانال شما نفوذ کرده باشد، دندان شما بهبود یافته است. دندان

چه عواملی باعث آسیب به پالپ دندان می شود؟
عوامل زیادی وجود دارد که به پالپ دندان آسیب می رساند، مهم ترین عامل آسیب به پالپ دندان تاخیر در ترمیم پوسیدگی است که باعث نفوذ میکروب ها به پالپ دندان می شود. اگر پوسیدگی دندان در مراحل اولیه درمان نشود، پس از تخریب مینا و عاج به پالپ می رسد و باعث التهاب، آبسه و بیماری پالپ می شود. عوامل دیگری که در آسیب پالپ نقش دارند عبارتند از:
- ضربه ناگهانی به دندان، حتی با قاشق یا شکستن هسته، پسته و بادام
- پرهای عمیق
- شکستگی و شقاق دندان
- پوسیدگی و سایش شدید دندان ها و بیماری پیشرفته لثه

همه این عوامل باعث آسیب به پالپ دندان می شود. مشاهده شده است که برخی از مواد ترمیمی نیز باعث آسیب به پالپ دندان شده است. همچنین بیماری شدید لثه می تواند به پالپ آسیب برساند، در چنین مواردی درمان ریشه همزمان با درمان لثه انجام می شود.
۰ ۰