کلمه کلیدی چیست؟

۱۲ بازديد
هر وب سایتی باید یک صفحه تماس داشته باشد. مهم نیست که یک سایت در مورد چیست. صفحه تماس با ما تنها وسیله ارتباط مشتری با سایت است. او می تواند از طریق صفحه تماس با مشتری با شما ارتباط برقرار کند و اگر انتقاد سازنده ای داشت از طریق صفحه تماس به شما نمونه صفحه تماس با ما اطلاع می دهد. اما طراحی این صفحه چگونه باید باشد؟ اهمیت صفحه تماس با ما هنوز برای بسیاری از سایت ها نامشخص است و آنها با آن به عنوان یک صفحه عادی برخورد می کنند.

کیورد ریسرچ چیست ؟ تحقیق کلمات کلیدی چگونه انجام می شود؟ اگر وب سایتی دارید که می خواهید ترافیک را به سمت آن هدایت کنید، مطمئناً می دانید که تحقیق در مورد کلمات کلیدی چیست؟ اما دانستن کافی نیست. شما باید به درستی فهرست و تحقیقات کلمات کلیدی را در محتوای وب سایت خود اعمال کنید. بنابراین، قبل از اینکه امروز در مورد نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی در سئو صحبت کنیم، اجازه دهید به طور خلاصه در مورد اینکه تحقیق کلمات کلیدی چیست و چرا باید به آن اهمیت دهید صحبت کنیم.

مکان صفحه تماس: اول از همه، مکان صفحه تماس مهمترین اصل است. معمولا اطلاعات شما باید در دو جای سایت قرار گیرد. در اکثر سایت‌ها دیده‌ایم که اطلاعات تماس مانند آدرس و شماره تماس و لینک‌های شبکه‌های اجتماعی در پایین صفحه یعنی در فوتر صفحه یافت می‌شوند. صفحه همچنین لازم است صفحه تماس با ما را در منوی اصلی سایت قرار دهید، البته به یاد داشته باشید که صفحه شما باید در منوی کشویی قرار گیرد. اکثر کاربران برای دیدن اطلاعات تماس شما به صفحه فوتر یا تماس با ما در منو حرکت می کنند. پس حتما اطلاعات خود را در هر دو مکان قرار دهید.

محتوای صفحه تماس با ما: بهتر است فرمی را در صفحه تماس با ما قرار دهید تا کاربر بتواند برای شما ایمیل ارسال کند. می توانید اطلاعات خاصی را برای وارد کردن به این فرم درخواست کنید. وقتی کاربری برای شما ایمیل می‌فرستد، با ایمیل او می‌توانید اخبار مربوط به کسب‌وکارتان را برای او ارسال کنید.

نکته بعدی آدرس شرکت و کسب و کار شما است. اگر امکان بازدید حضوری از کسب و کار شما وجود ندارد. فقط نام شهر و منطقه را وارد کنید. همچنین در صورت داشتن چندین شعبه و آدرس می توانید فقط آدرس شعب مرکزی را وارد کرده و برای هر یک از شعب دیگر صفحات جداگانه قرار داده و آدرس و شماره تماس مربوطه را ذکر نمایید.

همچنین می توانید در صفحه تماس با ما مکان و آدرس را در گوگل قرار دهید، البته محل کسب و کار شما باید در نقشه گوگل ثبت شود. در نهایت یاد می گیریم که چگونه آدرس را در نقشه گوگل ذخیره کنیم. کارت را می توان در فوتر یا در صفحه تماس با ما قرار داد. به یاد داشته باشید که قرار دادن نقشه گوگل در سایت یکی از اصول سئو است.

نوبت به شماره تماس می رسد که وجود آن در هر سایتی حیاتی است. درج شماره تماس باید با کد شهر همراه باشد. همچنین لازم است شماره تماس در بالای سایت در سمت راست یا چپ و همچنین در فوتر قرار داده شود. جدا از این موارد، مطمئن شوید که آنها را در صفحه تماس قرار دهید.

پیوندهای رسانه های اجتماعی؛ امروزه تعداد کاربران شبکه های اجتماعی افزایش یافته است و این شبکه ها افراد مختلف را به هم متصل کرده اند تا جایی که کمتر از پیامک و تماس تلفنی استفاده می کنند. با استفاده از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی می توان فایل های رسانه ای را نیز ارسال کرد. قرار دادن پیوندهای رسانه های اجتماعی در سایت به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مشتری می تواند منجر به تعامل بیشتر با مشتری شود زیرا بسیار آسان تر است. بنابراین می توانید لینک شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام را در صفحه تماس قرار دهید.

یکی دیگر از مواردی که می توانید در صفحه تماس با ما قرار دهید ساعات کاری شرکت است. بسته به نوع سایت خود می توانید اطلاعاتی را در صفحه تماس با ما قرار دهید.

برای درج تمامی عناصر بهتر است از تگ های HTML استفاده کنید زیرا صفحات شما زودتر توسط گوگل شناسایی می شوند. یکی از راه‌های شناسایی سریع‌تر صفحه توسط گوگل، ثبت آدرس در گوگل است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.