“رنگ ترافیکی” و انواع آن

۱۲ بازديد
ورود خودرو به جوامع بشری نیاز به شبکه ای مناسب برای گردش این وسیله نقلیه را احساس کرده است. یکی از مهمترین ابزارهای برقراری ایمنی در جاده ها استفاده از رنگ های سیگنال است. رنگ های ترافیکی برای تعیین محدودیت های ترافیکی خاص برای کاربران جاده استفاده می شود و همچنین کاهش خطرات ناشی از تصادفات رانندگی جایگاه ویژه ای در بین انواع رنگ ها پیدا کرده است. این خطوط زمانی موثر هستند که:
به راحتی قابل مشاهده باشد

رنگ و درخشش آنها در طول روز تغییر نمی کند و به وضوح محدوده جاده را مشخص می کند.
فکر خوب در شب
برای خرید رنگ ترافیکی به لینک زیر مراجعه کنید.
https://jamilpaint.com/all-traffic-paints


عوامل موثر بر عملکرد و دوام رنگ سیگنال
کیفیت رنگ (دارای تاییدیه و استاندارد):
برای اینکه رنگ ها خوب بمانند باید کیفیت خوبی داشته باشند.
کیفیت مهره های شیشه ای (دانه های شیشه ای):
مهره های شیشه ای باعث می شوند که نور بازتاب شده به داخل رنگ بازتاب پیدا کند، بنابراین باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا نور منعکس شده به مرور زمان از بین نرود.

خط کشی جاده روی لینک کلیک کنید.
https://jamilpaint.com/post-detail/83/%D8%AE%D8%B7-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%7C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B6%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%B7-%DA%A9%D8%B4%DB%8C


وضعیت ترافیک:
گاهی اوقات وضعیت ترافیک سنگین خواهد بود. هرچه ترافیک بیشتر باشد، رنگ ماندگاری بیشتری خواهد داشت.
ویژگی های رنگ ترافیک
داشتن مقاومت سایشی بالا
مقاومت خوبی در برابر آب و هوا داشته باشد
دانه بندی رنگ مناسبی داشته باشد
چسبندگی عالی به آسفالت و بتن
بدون تغییر رنگ با نور خورشید
سرعت خشک شدن بالا

انواع رنگ سیگنال
به طور کلی رنگ های سیگنال به دو دسته تقسیم می شوند:
رنگ ترافیک سرد
اهمیت رنگ با گردش سرد در این است که برای مخلوط کردن اجزای رنگ و اعمال آن بر روی بستر به دمای بالا نیاز نیست.

رنگ ترافیک گرم
در رنگ گردشی گرم برای مخلوط شدن و تشکیل فیلم رنگ ابتدا باید دمای آن را به مقدار معینی بالا برد و سپس روی آسفالت اعمال کرد.

روش های پیاده سازی رنگ خط کشی پارکینگ

کتابچه راهنمای
یکی از روش های سنتی و مرسوم استفاده از رنگ های ترافیکی، روش دستی است. معمولاً برای استفاده دستی رنگ های اکریلیک چند جزئی از غلتک یا ماله استفاده می شود.
افشانه
یکی از پرکاربردترین روش های اعمال رنگ سیگنال، روش اسپری است. در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوص رنگ بر روی سطح پاشیده می شود. ضخامت رنگ اعمال شده در این روش خیلی زیاد نیست.
کف کشی
در این روش رنگ مخلوط ذوب شده به طور یکنواخت روی سطح اعمال می شود. زمان خشک شدن در این روش کوتاه است و علاوه بر چسبندگی خوب به بستر، با ضخامت های بالا نیز قابل اجراست.
اکستروژن
در این روش رنگ مخلوط شده در پیش گرم کن ها حرارت داده می شود تا به دمای ذوب برسد. سپس توسط ماشین آلات مخصوص بر روی بستر آماده شده برای خطوط شکسته در کنار جاده اعمال می شود.

انواع رنگ های ترافیکی سرد

رنگ سرد اکریلیک ترموپلاستیک
این رنگ بر پایه رزین های اکریلیک ترموپلاستیک پایه حلال و آب پایه بوده و از خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی برخوردار است.
از این رنگ برای تراز کردن جاده های داخل و خارج شهر و خطوط پیوسته و شکسته استفاده می شود.

رنگ سرد کلروکوچو
این رنگ بر پایه رزین های آلکیدی (روغن کوتاه) اصلاح شده با لاستیک کلرو ساخته شده است و دارای خواص جستجویی است. این نوع رنگ در خطوط پیوسته و متناوب داخل و خارج شهرها کاربرد دارد.

رنگ ترافیک چند جزئی
این رنگ بر پایه رزین های اکریلیک ترموست ساخته شده و توسط سخت کننده های پراکسید سخت می شود. هنگام مخلوط کردن اجزاء در زمان کاربرد، دما در اثر واکنش های شیمیایی افزایش می یابد. از این نوع رنگ برای خط کشی خطوط عابر پیاده و کانال های ترافیکی، خطوط فرعی آزادراه و همچنین علائم هشدار دهنده برای ریل های سرعت با ضخامت تقریبی 2 میل استفاده می شود.

رنگ ترافیک گرم
این رنگ بر پایه رزین های هیدروکربنی (پترورزین نوع C5) و آلکیدهایی است که به صورت پودر می باشند. رنگ ترافیکی گرم برای بزرگراه ها و جاده های پر ترافیک مناسب است، زیرا سرعت خشک شدن این نوع رنگ بالاست. این رنگ خاصیت چسبندگی عالی و خواص مکانیکی – فیزیکی دارد. خوب است و در ضخامت های نسبتاً بالا (500 تا 3000 میکرون) قابل اجراست.
۰ ۰

بهترین رنگ استخری

۱۲ بازديد

 برای اینکه بتوانید بهترین رنگ استخری را بشناسید ابتدا باید از ویژگی های رنگ های استخری اطلاعاتی کسب کنید. در واقع، مشخصات صحیح رنگ استخر بیشتر به نوع رنگ استفاده شده بستگی دارد. در بازار می توانید انواع رنگ های استخری را ببینید و هر کدام را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. علاوه بر این، شما باید رنگ مناسب استخر را بر اساس مواد استفاده شده و آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین رنگ استخری و قیمت رنگ استخری با توجه به متریال و اقلیم منطقه آشنا کنیم تا رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید رنگ استخری روی لینک کلیک کنید.

https://jamilpaint.com/post-detail/13/%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-

رنگ استخر چیست؟
رنگ عایق مورد استفاده در استخرها برای عایق کاری و رنگ آمیزی کف و دیواره استخرها، مخازن پرورش آبزیان و مخازن آب استفاده می شود. رنگ های استخری معمولا به رنگ آبی تولید می شوند. هر رنگ استخر برای شرایط خاصی ساخته شده است. رنگ های استخری در دو نوع حلال و پایه آب تولید می شوند. در ادامه به معرفی این دو نوع می پردازیم.

خرید ضد زنگ روی لینک کلیک کنید.

انواع رنگ های پایه آب استخر
در ساخت این نوع رنگ از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود. بنابراین می توان این نوع رنگ را بهترین رنگ استخری برای مخازن آب دانست.

رنگ استخری بر پایه حلال
رنگ استخری بر پایه حلال بهترین رنگ استخری و انتخابی مناسب برای استخرهای سطح سیمانی و فلزی است. رنگ های حلال نیز تمامی ترک ها را می پوشانند و عایق خوبی در برابر آب هستند و به رنگ های ضد جلبک نیز معروف هستند. یکی دیگر از دلایل در نظر گرفتن رنگ پایه حلال به عنوان بهترین رنگ استخری این است که این رنگ در برابر انواع فشار آب مقاومت بالایی خواهد داشت.

رنگ استخری اکریلیک
رنگ استخری اکریلیک یکی دیگر از انواع رنگ های استخری است که در دو نوع پایه آب و حلال تولید می شود. رنگ اکریلیک به عنوان بهترین رنگ استخری برای استفاده کم هزینه شناخته می شود، اما باید توجه داشته باشید که از این نوع رنگ در استخرهای عمیق استفاده نکنید. رنگ اکریلیک در استخرهای شنا با مصالح بتن و سیمان استفاده می شود.
برای استفاده از رنگ اکریلیک در استخر خود ابتدا باید سطح استخر خود را از تمامی ترک ها و آسیب ها تمیز کرده و با سیمان آن را تعمیر کنید. پس از تعمیر سطوح استخر، نوبت به تمیز کردن سطح استخر از هرگونه آلودگی و گرد و غبار می رسد. باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این نوع رنگ استخری باید سطح استخر خود را کاملا خشک کنید تا سطح استخر شما عاری از رطوبت باشد.
به طور کلی رنگ استخری اکریلیک فقط روی سطوح خشک قابل استفاده است و چسبندگی بسیار قوی دارد. رنگ اکریلیک دارای قابلیت ترمیم سریع، ضد جلبک و ضد باکتری، قیمت مناسب و تحمل دمای منفی 30 تا مثبت 300 درجه سانتیگراد می باشد.

رنگ استخر پلیمری
نوع دیگری از بهترین رنگ استخری که کارخانه تولید رنگ تولید میکند را می توان رنگ پلیمری در نظر گرفت. رنگ پلیمری از ترکیبی از پلیمرهای سخت، سیمان پلیمری و پودر سیلیس ساخته شده است. رنگ پلیمری بهترین رنگ استخری برای پوشش و عایق کاری سطح استخر می باشد. رنگ پلیمری برای استخرهایی با سطوح سیمانی، بتنی و فلزی مناسب خواهد بود.

از ویژگی های رنگ پلیمری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت نقاشی روی سطح مرطوب
ضخامت بالا
مقاومت در برابر رطوبت بالا
آنتی باکتریال و ضد جلبک
تحمل حرارتی بین منفی 40 تا مثبت 300 درجه سانتیگراد
تعمیر آسان

رنگ اپوکسی استخر
همانطور که از نام آن پیداست، این رنگ از یک ترکیب اپوکسی با کاتالیزورهای رنگی ساخته شده است. زمانی که زمان کافی برای رنگ آمیزی سطح استخر خود ندارید رنگ اپوکسی بهترین رنگ استخری است. در کمترین زمان نسبت به رنگ های دیگر خشک می شود و در برابر فشار و نفوذ آب مقاومت بالایی دارد.
ویژگی های رنگ اپوکسی استخری:
پرداخت سطح بعد از رنگ آمیزی
ضد جلبک
طیف رنگی متفاوت
مقاوم در برابر سرما و گرما
قابل شستشو
قابل تعمیر
همچنین رنگ استخری اپوکسی را می توان در سوله ها، استخرها، انواع مخازن آب، حوضچه های پرورش آبزیان، عایق لوله های فلزی و عایق های فلزی منبع آب استفاده کرد.

۰ ۰

شماره نمایندگی سونی در تهران

۱۱ بازديد

 خرسندیم به اطلاع شما برسانیم که تیم فنی متخصص و مهندسین ما در فروشگاه سونی شهراد نمایندگی سونی قادر به ارائه کلیه خدمات در زمینه فروش، تعمیر و ترمیم محصولات سونی می باشد. در این مجموعه تمامی خدمات ذکر شده توسط مهندسین مجرب و متعهد در کمترین زمان و با کمترین هزینه به مصرف کنندگان محصولات سونی ارائه می گردد. مهندسان فروشگاه های سونی در شهراد دارای آخرین تکنولوژی و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر، بازیابی و بازیابی محصولات سونی هستند.

در پاسخ به سوالات مکرر هموطنان عزیز وب سایت فروشگاه سونی شهراد جهت ارتباط هر چه بیشتر و بهتر کادر فنی و کارشناسان مرکز رسمی سونی با مشتریان عزیز راه اندازی گردید. هموطنان گرامی می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده شماره نمایندگی سونی در تهران در سایت با ما در ارتباط باشند. مطمئن باشید مهندسان نمایندگی سونی در کرج، تهران و شهرستان ها مانند همیشه با صبر و حوصله پاسخگوی درخواست ها و سوالات شما خواهند بود. 

بهترین تلویزیون سونی 50 اینچ | از نظر قیمت و کیفیت روی لینک کلیک کنید.

https://sony-co.com/showpost/37/--%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2020

 

هموطنان گرامی می توانند سوالات، سوالات و مشاوره های خود را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت فروشگاه سونی شهراد برای ما ارسال کنند. تمامی سوالات شما در زمینه پذیرش، ارزیابی دستگاه و مراحل عیب یابی، روش های تعمیر، زمان مورد نیاز برای تعمیر و هزینه های مربوطه از طریق راه های ارتباطی پاسخ داده خواهد شد.
نمایندگی سونی در تهران یکی از معدود نمایندگی هایی است که همواره برای ارائه خدمات با کاربران در تعامل است. به این ترتیب می تواند مجموعه ای از بهترین و ارزشمندترین خدمات را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش، تعمیر و ترمیم به کاربران خود ارائه دهد. ما در شعبه تهران سونی امکانات اضافی زیادی را برای کاربران آماده کرده ایم.

با استفاده از هر یک از این امکانات و امکانات، خرید کاربر از صفر تا صد تضمین می شود و این اطمینان حاصل می شود که در صورت بروز مشکل می تواند مستقیماً به این نمایندگی مراجعه کند و هر سرویسی که برای رفع مشکل لازم باشد، دریافت The نمایندگی سونی در تهران در زمینه فروش کلیه محصولات سونی اعم از تجهیزات صوتی و تصویری، کنسول بازی و ایکس باکس، لپ تاپ، موبایل و ... فعال بوده و کلیه محصولات سونی را با گارانتی اصلی و شرکتی به فروش می رساند.
تعمیر تلویزیون سونی در تهران
تلویزیون های سونی از دیگر محصولات محبوب کمپانی معروف سونی هستند. این تلویزیون ها مدت هاست که با تغییرات فراوان و پیشرفته تر از قبل در بازار معرفی شده اند. این محصولات به صورت LED و LCD در اینچ های مختلف طراحی و روانه بازار شدند. این تجهیزات مانند هر محصول الکترونیکی در دنیا با ایرادات رایجی مواجه است. به گفته کارشناسان نمایندگی سونی در تهران، مشکلاتی مانند خاموش و روشن شدن مکرر تلویزیون سونی، قطع شدن تصویر، نداشتن تصویر در حالت HDMI و خرابی پنل بخشی از مواردی است که بسیاری از کاربران را مجبور به تعمیر دستگاه خود می کند. به نمایندگی سونی در تهران می آورند.

لازم به ذکر است که این اشکالات را می توان در دسته خرابی های نرم افزاری و سخت افزاری طبقه بندی کرد. رسیدگی به هر یک از این مسائل نیاز به تخصص بالایی دارد که همه تعمیرکاران از آن برخوردار نیستند. نمایندگی سونی در تهران یکی از بخش های اصلی فعالیت خود را به رسیدگی و تعمیر تلویزیون های آسیب دیده این شرکت اختصاص داد. شما عزیزان نیز می توانید به روش های مختلف مانند تعمیر در محل از این خدمات بهره مند شوید.

۰ ۰

نمایندگی سونی در تهران

۸ بازديد
بدون صحبت در مورد سونی نمی توان در مورد بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات صوتی و تصویری دنیا صحبت کرد. برندی که امروزه می توان آن را بهترین تولید کننده تجهیزات سمعی و بصری در جهان دانست. کیفیت تولید صوتی و تصویری این برند خوشنام ژاپنی در بالاترین سطح دنیا قرار دارد و محصولات آن از بادوام ترین و بهترین ها هستند. موضوعی که وی را به عنوان نمایندگی سونی در تهران به ویژه نماینده رسمی تلویزیون سونی اورجینال ژاپن در تهران برانگیخت این است که از کیفیت محصولات خود به مشتریان خود اطمینان داشته باشد و نگران کارآمدی، کیفیت و اصالت آنها نباشد.
مرکز خرید تلویزیون در جمهوری تهران | فروش اقساطی روی لینک کلیک کنید.
https://sony-co.com/showpost/66/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%7C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C

با هدف ارائه محصولات صوتی و تصویری برند سونی، فعالیت خود را به عنوان نماینده محصولات صوتی و تصویری سونی در تهران و ایران آغاز کرد و امیدوار است بتواند توجه و وفاداری مشتریان علاقمند به این برند را جلب کند. سونی با ارائه محصولات با کیفیت و بادوام سونی.
محصولات ارائه شده در سایت که به عنوان نماینده رسمی سونی در ایران فعالیت می کند در محصولات صوتی و تصویری خلاصه شده است. محصولات صوتی سونی شامل موارد زیر است:

محصولات صوتی: نوارهای صوتی و سینمای خانگی سونی، پخش کننده های خانگی هوشمند سونی
محصولات ویدئویی: انواع تلویزیون های سونی در مدل های تلویزیون ال ای دی سونی مانند تلویزیون های سونی X85J، تلویزیون های OLED سونی و تلویزیون های فول اچ دی سونی، دی وی دی پلیر سونی
همه این محصولات سونی با بهترین و بالاترین استانداردهای طراحی و فناوری مطابقت دارند و زندگی را برای اعضای خانواده لذت بخش تر و جذاب تر می کنند. محصولات اورجینال ژاپنی سونی از جدیدترین و بهترین محصولات و سری های موجود در بازار ایران محسوب می شود و ضمن ضمانت کارکرد صحیح محصول به شما مشتریان گرامی ارائه می گردد.

خرید آنلاین و حضوری از
برای خرید محصولات سونی دو روش وجود دارد، یا می توانید محصولات این برند خوش نام ژاپنی را به صورت آنلاین سفارش دهید و یا با مراجعه حضوری به فروشگاه خرید خود را انجام دهید.
در هر دو صورت مشاوران و کارشناسان بازرگانی شما را راهنمایی و در تمامی مراحل خرید همراهی کرده و در تمامی زمینه ها به شما مشاوره می دهند. توصیه می کنیم پس از مشورت با این کارشناسان خرید خود را انجام دهید زیرا در این صورت با اطمینان و آسودگی خاطر بهترین انتخاب را خواهید داشت.
کارشناسان نمایندگی رسمی سونی در تهران و ایران به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند و ابهامات شما را در زمان خرید کاملا برطرف می کنند.

خدمات ویژه
علاوه بر مشاوره خرید، برای افزایش رضایت و آسایش مشتریان خود، خدمات خاصی را در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به:
تست پیکسل، تست تصویر و تست زمان: هنگام خرید تلویزیون های سونی، سه تست پیکسل، تصویر و زمان برای محصول خریداری شده شما انجام می شود تا بتوانید تلویزیون خود را با خود به خانه ببرید. کاملا امن
بیمه محصول رایگان تا درب محل: هر کالایی که خریداری می کنید از لحظه خرید تا رسیدن به محل مورد نظر شما در برابر هر نوع حادثه احتمالی بیمه می شود.

گارانتی 18 ماهه: تمامی محصولات صوتی و تصویری سونی و کنسول های بازی با 18 ماه گارانتی به فروش می رسد.
23 ماه خدمات پس از فروش: با خرید محصولات سونی می توانید از 23 ماه خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوید.
نصب رایگان: محصولات خریداری شده از آنها به صورت رایگان در محل مورد نظر شما نصب می شوند.
ضمانت تعویض 48 ساعته: در صورت بروز مشکل در این محصولات در 48 ساعت اول پس از نصب محصولات در منزل یا هر کجا که مایل باشید، امکان تعویض کالا وجود دارد.
امکان پرداخت در محل: این امکان را برای شما فراهم کرده است که پس از دریافت کالا و اطمینان از صحت آنها، پرداخت خود را انجام دهید.

گارانتی اصالت کالا: تمامی محصولات موجود در نمایندگی رسمی سونی در تهران و ایران با گارانتی اصالت محصول به فروش می رسد. کد همه این محصولات را می توانید در وب سایت رسمی برند سونی پیدا کنید و اصالت آنها را تایید می کند.

محصولات سونی کجا هستند؟
سونی که دفتر مرکزی آن در ژاپن قرار دارد، تصمیم گرفته است به منظور کاهش هزینه ها، فرآیند تولید برخی از محصولات خود را به کشورهای صنعتی دیگر منتقل کند. به همین دلیل امروزه برخی از محصولات سونی با قطعات ژاپنی ساخته و در مالزی مونتاژ می شوند. این مونتاژ زیر نظر شرکت اصلی سونی انجام می شود و محصولات آن از همان کیفیت و تکنولوژی های سطح بالای ژاپنی برخوردار است. تمامی محصولات نیز با قطعات ساخته شده تولید می شوند. ساخت ژاپن و مونتاژ در مالزی و دارای تاییدیه شرکت اصلی ژاپنی می باشد.
۰ ۰

راهنمای خرید ساندبار سونی مناسب

۱۰ بازديد
نوار صوتی یک نوار مستطیلی باریک و بلند است که با بلندگوها و جزئیات فنی زیادی پر شده است. یک نوار صوتی خوب برای کلمات گفتاری همان کاری را که یک عینک خوب انجام می دهد تا همه چیز را روشن کند. صداها به وضوح و مشخص دریافت می شوند، بنابراین حتی دیالوگ های زمزمه شده را می توان به وضوح شنید. برای خرید ساندبار سونی در تهران به فروشگاه سونی شهراد مراجعه کنید.


(برای شنیدن آنچه گفته می شود نیازی نیست زیرنویس ها را روشن کنید یا صدا را زیاد کنید.) و از آنجایی که نوارهای صوتی عریض تر از پایه های صوتی هستند، صدا را دورتر (چپ و راست). راست) و کمی (اگرچه تا حد بسیار زیاد) پخش می کنند. درجه کوچک) نزدیکتر. خیس می شوند.
در مورد محل قرارگیری آنها، نوارهای صوتی یا الف) روی دیوار زیر تلویزیون شما نصب می شوند، ب) اگر تلویزیون شما روی میز قرار دارد، در مقابل تلویزیون شما قرار می گیرند، یا اگر تلویزیون شما روی یک قفسه است، در زیر یا بالای تلویزیون شما قرار می گیرند. بسیاری از ساندبارها این روزها با یک ساب ووفر بی‌سیم مجزا عرضه می‌شوند و این پانچ اضافی را برای تجربه یک فیلم اکشن فراگیر می‌افزایند.
نمایندگی سونی در تهران روی لینک کلیک کنید.

https://www.sony-co.com/showpost/51/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%7C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


Sunbase چیست؟
هدف از پایه صدا دقیقاً مشابه نوار صوتی (برای اینکه تلویزیون شما صدایی شگفت انگیز داشته باشد) است، اما آنها از نظر اندازه و قدرت متفاوت هستند. پایه‌های صدا عمیق‌تر از نوارهای صوتی هستند، اما معمولاً عرض آن‌ها کوتاه‌تر است و معمولاً طوری طراحی می‌شوند که زیر تلویزیون یا روی قفسه‌ای درست زیر تلویزیون قرار بگیرند. پایه‌های صدا معمولاً فضای بیشتری نسبت به نوار صوتی دارند، که منجر به تقویت داخلی بهتر و ووفرهای بزرگ‌تر می‌شود و نیاز به ساب ووفر را کاهش می‌دهد، اگرچه شکست دادن یک ساب ووفر مستقل خوب دشوار است.
وقتی صحبت از هر صدایی باشد بزرگتر بهتر است. این روزها یافتن پایه‌های صوتی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، و پیشرفت‌ها در فناوری نوار صوتی، تطبیق‌پذیری آن‌ها و این واقعیت که توسط برخی از بهترین مارک‌های موجود در بازار به خوبی معرفی می‌شوند، ما را به طور کلی به جای پایه‌های صوتی، نوارهای صوتی را توصیه می‌کند. .

6 نکته بسیار مهم هنگام خرید شن
کجا قرار خواهد گرفت؟
جایی که تلویزیون خود را قرار می دهید و فضایی که در اطراف تلویزیون دارید می تواند تعیین کند که کدام نوع (Soundbar یا soundbase) برای شما مناسب است و نوع آن بر قرارگیری آن تأثیر می گذارد. ساندبارها در هنگام نصب تطبیق پذیرتر هستند. آنها طوری طراحی شده اند که روی دیوار آویزان شوند یا زیر (و جلوی) تلویزیون شما قرار گیرند. این همچنین برای همه ساندبارهای آسان برای راه اندازی صدق می کند.
اگر تلویزیون شما روی میز است، به سادگی نوار صوتی را روی همان میز، درست زیر صفحه نمایش قرار دهید. (فقط مطمئن شوید که فضای کافی بین پایین تلویزیون و میز دارید. مشخصات نوار صوتی را بررسی کنید و قبل از خرید مساحت آن را اندازه بگیرید.) اگر تلویزیون شما دیواری است، نوار صدای خود را مستقیماً در زیر دیوار نصب کنید. برخی از ساندبارها حتی با کیت های نصب ارائه می شوند تا نصب DIY را آسان تر کنند.
از طرف دیگر، پایه های صوتی طوری طراحی شده اند که زیر تلویزیون شما (به همین دلیل سنگین هستند)، روی میز یا قفسه قرار می گیرند.

ساندبار چه اندازه ای باید بخرید؟
از نظر زیبایی شناختی، نوار صوتی جدید شما نباید عریض تر از تلویزیون شما باشد و در حالت ایده آل هر دو باید یک عرض داشته باشند تا ظاهری منسجم داشته باشند. با این حال، از نظر فنی می‌توانید یک نوار صوتی را تقریباً با هر اندازه تلویزیونی جفت کنید. بنابراین در مورد اندازه گیری از صلاحدید خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که تلویزیون شما فضای کافی برای اتصال نوار صوتی جدید شما را دارد، به خصوص اگر تلویزیون شما 8 سال یا بیشتر سن دارد.

نوار صوتی غیرفعال یا فعال چیست و چرا مهم است؟
Passive به این معنی است که نوار صوتی فاقد تقویت کننده توان داخلی است و بنابراین برای کار کردن به گیرنده یا تقویت کننده نیاز دارد. با این حال، آنها بلندگوهای بهتری دارند و بلندگوهای بهتر به معنای صدای بهتر است. بنابراین ساندبار غیرفعال هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و باید قطعات بیشتری را به هم متصل کنید. اگر باس اضافی می خواهید، به یک اتصال ساب ووفر سنتی نیز نیاز دارید.

Active به این معنی است که نوار صوتی دارای تقویت‌کننده‌های داخلی است که همه چیز را تامین می‌کند، به علاوه پردازنده‌های کانالی که بلندگوهای چپ، راست و مرکزی نوار صوتی را از هم جدا می‌کنند. بنابراین هیچ گیرنده اضافی برای اتصال (یا خرید) مورد نیاز نیست و سیم های کمتری با دستگاه همه کاره وجود دارد.

توصیه ما: اگر فقط می خواهید صدای تلویزیون خود را بهبود ببخشید، از نوار صوتی فعال استفاده کنید. نوارهای صوتی غیرفعال برای نصب سفارشی مناسب تر هستند (به عنوان مثال، اگر می خواهید نوار صوتی شما در قاب تلویزیون ناپدید شود، یا اگر می خواهید یک سیستم کامل Dolby Atmos داشته باشید).
۰ ۰

فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری

۹ بازديد

 

مزایای خرید تلویزیون به صورت اقساطی دیگر بر هیچکس پوشیده نیست، همه ما دقیقا می دانیم که از خرید اقساطی تلویزیون چه سودی به دست می آوریم.

چرا مردم ترجیح می دهند تلویزیون را به صورت حضوری بخرند تا آنلاین؟
با توجه به اینکه تلویزیون به عنوان یکی از لوازم ضروری خانه محسوب می شود، خانواده ها معمولا در تهیه این محصول توجه زیادی می کنند تا بتوانند کالای مورد علاقه خود را انتخاب کنند، به همین منظور خانواده های زیادی در تهران اقدام به خرید تلویزیون می کنند. آنها به مبادله این محصول یعنی خیابان جموری اشاره می کنند زیرا معتقدند بدون تست و بررسی حضوری این کالا امکان خرید وجود ندارد.

به طور کلی می توان نتیجه گرفت که مردم خرید حضوری تلویزیون را به خرید اینترنتی ترجیح می دهند. به همین دلیل قبل از تصمیم گیری برای خرید چندین بار از بازار لوازم صوتی و تصویری بازدید و بررسی می کنند.

مرکز فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری
خیابان جمهوری بزرگترین بازار تجهیزات AV در کشور است، افراد زیادی قبل از تصمیم نهایی برای خرید تلویزیون از این بازار دیدن می کنند. یکی از معروف ترین و قدیمی ترین مراکز جمهوری بین خیابان ولیعصر و خیابان حافظ است. 

چرا تلویزیون جمهوری اقساط بخریم؟
نکته اینجاست که شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و مزیت های خرید اقساطی تلویزیون باعث شده است که بسیاری از مردم به خرید اقساطی تلویزیون ترجیح دهند.

روش های مختلفی برای خرید اقساطی تلویزیون وجود دارد، از خرید اینترنتی تا مراجعه به مراکز ویژه فروش اقساطی تلویزیون.

شماره نمایندگی سونی در تهران اینجا کلیک کنید.

 

از بزرگترین مزیت های خیابان جمهوری می توان به قرار گرفتن آن در مرکز شهر، دسترسی آسان به کل شهر تهران و تنوع کالاهای موجود در این خیابان اشاره کرد.

در خیابان جمهوری نیز فروشگاه های مختلفی وجود دارد که می توانید به صورت حضوری از آنها دیدن کنید و خرید اقساطی تلویزیون جمهوری را تجربه کنید.

قیمت تلویزیون در خیابان جمهوری
قیمت تلویزیون در بازار به دلیل رقابت پذیری که دارد معمولا فروشگاه های مختلف و فروشگاه های اینترنتی قیمت هایی نزدیک به هم دارند و با یک جستجوی ساده می توانید قیمت تلویزیون های مختلف را پیدا کنید.

قیمت تلویزیون در خیابان جمهوری از آنجایی که مبادله تجهیزات صوتی از ایران است و بسیار رقابتی است نسبت به جاهای دیگر نسبتاً کمتر است.

۰ ۰

پکینگ گرافیتی نسوز چیست؟

۱۳ بازديد

پکینگ گرافیتی نسوز که برخی آن را به عنوان سیم نسوز گرافیت خالص می شناسند از با کیفیت ترین الیاف نسوز گرافیت خالص ساخته شده است.

این واشر مقاوم در برابر شعله مقاومت حرارتی بسیار خوبی دارد زیرا کارشناسان دمای قابل تحمل توسط آن را تا 860 درجه سانتیگراد اعلام کرده اند. اما دمای محیط کار ایمن آن 550 درجه سانتیگراد تنظیم شده است
این تریم در دمای منفی 200 درجه به خوبی پایداری خود را حفظ می کند. این محصول به لطف استفاده از الیاف گرافیت منبسط شده بسیار انعطاف پذیر است.
این واشر برای آب بندی در محیط های روغن داغ، آب داغ، بخار با دمای و فشار بالا، سیالات به ویژه گاز هیدروژن استفاده می شود. البته نباید فراموش کرد که این آب بند ضد شعله را می توان به راحتی در شفت هایی تا 20 دور در ثانیه استفاده کرد.
این محصول در دو نوع با سیم و بی سیم به شما مشتریان گرامی ارائه می شود. نوع سیمی آن با سیم اینکونل و سیم فولادی ضد زنگ تقویت شده است که قدرت این محصول را در برابر فشار افزایش می دهد.
از جمله موارد استفاده این واشر ضد شعله:
- مناسب برای استفاده به عنوان آب بند پمپ در بسیاری از صنایع از جمله شیمیایی، گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها و پالایشگاه ها.
- قابل استفاده در دستگاه های تولید برق، تجهیزات نفت، صنایع داروسازی، صنایع شیمیایی و غیره.

ساختار پوشش نسوز گرافیتی خالص:
همانطور که از نام این محصول پیداست، مواد اصلی تشکیل دهنده ساختار این بسته بندی است. گرافیت خالص است. البته افراد کمی می دانند که از الیاف کربن در ساختار بسته بندی گرافیت خالص استفاده می شود. این الیاف باعث افزایش استحکام محصول و همچنین استحکام منحصر به فرد آن می شود.
برای ساخت بسته بندی ضد شعله گرافیت خالص، فرآیند بسیار پیچیده ای مورد نیاز است زیرا گرافیت یکی از شکننده ترین مواد در دسته مواد نسوز است. به همین دلیل برای بافت این تریم از لایه هایی از نوار گرافیتی خالص با خلوص 98 درصد استفاده شده است.


2 درصد باقیمانده متعلق به الیاف کربنی است که در برخی از این نوارها استفاده شده است. ابتدا نوارهای گرافیت خالص در دسته های 10 تایی تهیه می شود (40 درصد این نوارها دارای الیاف کربن هستند). الیت این تریم در دو نوع سیمی و شارژی تولید می شود.
در نسخه وایرلس این محصول; پس از مرتب‌سازی و انتخاب، نوارهای گرافیت خالص به دستگاه‌های مخصوصی برای بافت پرکننده‌های حساس می‌روند، سپس برای حفظ چگالی و همچنین پایداری در سراسر ساختار آن. این بسته بندی زیر پرس می رود و با اعمال فشار بسیار کم و افزودن گرد و غبار گرافیت به برش هایی از 4*4 تا 25*25 میلی متر تبدیل می شود.

اما در نوع طناب دار این تریم، رشته های سیم فولادی ایننل 316 یا 304 درون لایه های نوار گرافیتی خالص قرار می گیرد و کلیه فرآیندهای بعدی. به عنوان نوع گرافیت خالص بدون نخ اجرا خواهد شد. وجود نخ باعث تقویت استحکام این محصول می شود.
البته در مورد شکل دهی مقطعی این محصول باید گفت که مربع شکل این واشر باعث انعطاف بهتر و آب بندی کامل تری خواهد شد.

۰ ۰

ورق نسوز چیست؟

۱۵ بازديد


شاید برایتان جالب باشد که بدانید ویژگی این برگ ها در نام آن ها دیده می شود. ورق نسوز در واقع ورقی است با نقطه ذوب فوق العاده بالا و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر سایش، تغییر شکل یا حتی خوردگی دارد. این ویژگی کاربردی در ورق نسوز، این ورق را به یکی از پرکاربردترین مواد در پروژه های مختلف تبدیل کرده است.


انواع ورق های ضد اشتعال
همانطور که در ابتدا ذکر شد، انواع مختلفی از ورق های ضد آتش وجود دارد که عبارتند از:


ورق نسوز آزبست: از این ورق بیشتر در صنایع مسکونی، صنعتی و تجاری استفاده می شود. به عنوان مثال می توان گفت که از این ورق در ساخت ساختمان های نسوز، کوره های بخار، ماشین آلات و ... استفاده می شود.


ورق فیبر: این ورق معمولاً در عایق های مکانیکی، الکتریکی و الکترونیکی کاربرد دارد و در سه نوع استخوانی، سیمی و الیافی تولید و به بازار عرضه می شود.


ورق میکا: این ورق نسوز در صنایعی مانند کاغذسازی، هوا و فضا، ساخت مواد بهداشتی، صنایع نفت، ساخت قطعات الکترونیکی و ... کاربرد فراوانی دارد.


ورق Killingirite: این ورق در دو نوع شارژی و شارژی در بازار موجود است و در ساخت یا تولید واشر، آب سرد و گرم، بخار، گاز، روغن د، اسید، مواد نفتی و ... کاربرد دارد.


کاربرد و عمر مفید صفحات نسوز
اگر بخواهیم در مورد استفاده از ورق ضد اشتعال صحبت کنیم، باید مواردی مانند عایق حرارتی، استفاده به عنوان واشر و کاربردهای صنعتی را ذکر کنیم. جالب است بدانید که این ورق ها دمای 300 تا 1400 درجه سانتیگراد را تحمل می کنند و به همین دلیل از این ماده نسوز در پالایشگاه ها، پمپ بنزین ها، پتروشیمی ها، نیروگاه ها و ... استفاده می شود.
در ضمن همانطور که گفته شد استفاده از این ورق ضد اشتعال در مصارف خانگی نیز بسیار متداول است. در واقع ورق های مقاوم در برابر شعله مقاومت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل در زندگی مدرن ما به نوعی از آنها استفاده می شود.

لازم به ذکر است که در گذشته برای تولید ورق های نسوز از ماده ای به نام آزبست استفاده می شد که از گذشته به عنوان یکی از مواد نسوز موجود در بازار شناخته می شد. ذکر این نکته ضروری است که آزبست یک ماده مضر با اثرات منفی است، به همین دلیل امروزه به جای آزبست از موادی مانند کربن، فایبرگلاس، سرامیک و ... استفاده می شود. در تولید ورق های مقاوم در برابر شعله استفاده می شود. با توجه به اینکه ورق های نسوز دارای نقطه ذوب بسیار بالایی هستند، عمر مفید آنها طولانی بوده و به هیچ وجه دچار خوردگی، تغییر شکل و سایش نمی شوند.

کاربرد کلی این ورق ها عبارتند از:
دیگ های بخار - لوله های فولادی بخار - لوله های گاز - صنایع پتروشیمی - مبدل های حرارتی - تجهیزات نیروگاهی - قطعاتی که در راکت و هواپیما هستند و در معرض دمای بسیار بالا قرار دارند.
خواص ورق های مقاوم در برابر شعله
آنها به خصوص در دماهای بالا دچار سایش و خوردگی نمی شوند.
در محدوده دمایی ذکر شده مقاومت لغزشی بالایی دارند.
این ورقه ها با ایجاد یک لایه اکسید در برابر لایه برداری مقاومت می کنند.
ورق فولادی نسوز دارای خواص مکانیکی بسیار خوبی است.
ریز ساختار و بسیار پایدار هستند

انواع ورق آهن نسوز
اتوهای نسوز نیز با نام های مختلفی در بازار موجود می باشند که در این قسمت به معرفی آن ها می پردازیم.


ورق استیل 309: اگر از خواص این ورق استیل اطلاع دارید باید بدانید که این ورق استیل جزء خانواده ورق های نسوز می باشد. به عبارت دیگر ورق استیل 309 دمای حدود 1000 درجه سانتیگراد را تحمل می کند و به هیچ وجه تغییر شکل نمی دهد. همچنین باید بدانید که این ورق استیل می تواند به راحتی در برابر زنگ زدگی مقاومت کند و استحکام زیادی از خود نشان دهد.


ورق فولادی 321 : این ورق فولادی نیز به عنوان ورق فولادی 309 در گروه صفحات نسوز قرار می گیرد اما استحکام آن کمی کمتر از ورق فولادی 309 است و ورق استیل 321 تا 800 درجه سانتیگراد را تحمل می کند و همچنین دارای مقاومت بالایی می باشد. مقاوم در برابر اکسیداسیون


ورق استیل 310: اگر مشخصات این ورق استیل را می دانید باید بدانید که این ورق می تواند دمایی در حدود 1200 درجه سانتیگراد را تحمل کند که نشان دهنده استحکام منحصر به فرد ورق استیل 310 است.


ورق استیل S310 : این ورق استیل همان ورق استیل 310 است اما این مقاومت دما کمتر است در واقع، این ورق نسوز می تواند دمای حدود 1100 درجه سانتیگراد را تحمل کند.

 

۰ ۰

سمپاشی سوسک ریز در تهران

۱۲ بازديد

خدمات سمپاشی و سمپاشی سوسک ریز در تهران یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای کنترل سوسک های کوچک است. با این روش می توان از ورود این حشرات کثیف که خود منبع انتقال میکروب های بیماری زا از سطحی به سطح دیگر هستند جلوگیری کرد و از تکثیر و انتشار آنها جلوگیری کرد.


اگرچه برخی افراد برای خلاص شدن از شر این سوسک ها قاتل یا سم می خرند
و به اصطلاح محل را پودر می کنند، اما بهتر است بدانید که با این روش ها فقط برای مدت کوتاهی این موجودات را در اطراف خود نخواهید دید.
بعد از مدتی دوباره در جاهایی مانند داخل یا زیر کابینت، اطراف گل و گیاه یا تخت شما، پشت یخچال، در درزها و شکاف های دیوارهای خانه دیده می شوند.
اسپری کردن سوسک های کوچک به صورت منطقی و با دقت بسیار می تواند به شما کمک کند این موجودات مزاحم را از محل زندگی خود حذف کنید.
شرکت سمپاشی ماداکتو یکی از مراکز کوچک سمپاشی سوسک در تهران می باشد
در صورت نیاز به سمپاشی پشه تهران می توانید با اطمینان از کیفیت کار منزل یا محل کار خود را به کادر مجرب این شرکت بسپارید.


روش کوچک سمپاشی سوسک ها
با سمپاشی سوسک های کوچک در محل زندگی خود با روش ها و سموم جدید موجود در بازار می توانید خیال خود را از نبود این حشرات راحت کنید.
با این حال، راه های زیادی برای خلاص شدن از شر سوسک های آلمانی وجود دارد.
از آن جمله می توان به استفاده از اسپری سوسک ها یا تله های چسبنده موجود در بازار برای به دام انداختن این آفات اشاره کرد.
بهتر است مواد مورد استفاده را در نظر داشته باشید
در انواع اسپری سوسکی به هیچ عنوان برای استفاده در محیط خانگی مناسب نیست و امکان پذیر است.
در درازمدت به دلیل اسپری قوی در محیط می تواند مشکلات تنفسی را برای ساکنین خانه ایجاد کند.
از طرفی تله های چسبنده نمی توانند باعث نابودی دائمی سوسک ها شوند.
بهترین راه برای از بین بردن دائمی انواع حشرات مزاحم، استفاده از روش اسپری برای سوسک های کوچک در آشپزخانه است.
سوسک کابینتی کوچک با نام علمی Blattella germanica یکی از انواع این حشرات است که با نام های دیگری مانند سوسک آلمانی و سوسک آشپزخانه نیز شناخته می شود. قدرت تولید مثل این سوسک ها بالاست و در کمتر از 3 ماه می توانند بیش از هزار سوسک بالغ تولید کنند.

آنها به دلیل جثه کوچکشان می توانند در شکاف ها و شکاف ها، پشت یخچال، داخل مجرای برق زندگی کنند و مکان های گرم و مرطوب را برای زندگی انتخاب می کنند. گاهی اوقات افراد به دلیل استفاده از سموم نادرست و روش های غیر استاندارد سمپاشی سوسک های کوچک باعث افزایش مقاومت سوسک های کوچک و بدتر شدن شرایط می شوند. خدمات سمپاشی برای سوسک های آلمانی یکی از مطمئن ترین و مطمئن ترین راه ها برای خلاص شدن از شر آنها و جلوگیری از ورود مجدد آنها است.

اگر هیچ اقدامی برای از بین بردن این حشرات انجام ندهید، واقعاً سلامت خود و عزیزانتان را به خطر می اندازید، زیرا کمدهای کوچک یا سوسک های آشپزخانه عمدتاً به لوازم خانگی و احتمالاً مواد غذایی مرتبط هستند که در قسمت های مختلف ذخیره می شوند. از آشپزخانه

اگر سوسک های کوچک را سمپاشی نکنید، به دلیل اشیاء و غذاهایی که این حشرات با آنها تماس دارند، در خطر ابتلا به بیماری های باکتریایی مختلف مانند وبا و اسهال، بیماری های ویروسی مانند فلج اطفال یا بیماری های انگلی و همچنین بیماری های انگلی هستید. واکنش های مختلف واکنش های آلرژیک مانند خارش یا مشکلات پوستی.

توصیه می کنیم به محض مشاهده انواع سوسک های کوچک به یکی از مراکز سوسک پاشی آلمانی در شمال تهران یا هر نقطه از تهران که زندگی می کنید مراجعه کنید و محل سکونت، محل کار یا مغازه خود را در اسرع وقت سمپاشی کنید. تا جایی که ممکن است. مال خودت را بساز.

 

۰ ۰

سمپاشی موش در شرق تهران

۱۳ بازديد

غذایی که موش ها هر سال از بین می برند معادل غذای 130 میلیون نفر است. علاوه بر این به دلیل رشد شدید دندان ها، موش ها مجبور به جویدن می شوند که باعث از بین رفتن تجهیزات انبار و تاسیسات کارخانه، کابل های برق و مخابرات و خاموش شدن ناگهانی دستگاه ها می شود. مشکل در بیمارستان ها بسیار خطرناک است. در صورت سمپاشی موش در تهران با مشاورین شرکت سمپاشی شرق تهران ماداکتو تماس بگیرید.


چگونه موش ها را بیرون نگه می دارید؟
چگونه موش ها را از بین ببریم تا موش های بزرگ پس از مرگ در کانال ها و سقف های کاذب نماند و باعث پوسیدگی لاشه و بوی بد و آلودگی ثانویه شوند؟
در صورت ابتلا موش ها با مشاورین شرکت اسپری ماداکتو تماس بگیرید. ارائه بهترین راه حل برای جلوگیری، از بین بردن و از بین بردن موش ها.

برای شرکت سمپاشی غرب تهران روی لینک کلیک کنید.

https://madaktoservice.com/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/


 

شناسایی موش در خانه:
موش های خانگی: این موش ها بسیار کوچک و کشیده و باریک هستند و 3-5 سانتی متر طول دارند (بدون دم)، گوش های بسیار بزرگ، بینی کوچک و چشم های بسیار کوچک دارند. دم آنها به اندازه سر و گردنشان بلند است. آنها به رنگ خاکستری یا قهوه ای دیده می شوند.
موش های سقفی: این موش ها کمی بزرگتر از موش های خانگی هستند و مهم ترین راه برای شناسایی این دو گونه، تفاوت اندازه چشم ها و گوش های موش سقفی است که آنها را از یکدیگر متمایز می کند.

علائمی که وجود موش را به شما می گوید:
موش ها عمدتاً در شب فعال هستند، وجود یک سری علائم خاص به وضوح نشان دهنده حضور موش خواهد بود. یکی از نشانه ها بو است. موش‌ها بویی را در اطراف قلمرو خود تولید می‌کنند که می‌توانید از تجربه آن را استشمام کنید و از طریق مدفوع (لکه‌های تیره رنگ) که از خود به جا می‌گذارند و آشفتگی که روی بسته‌بندی غذا یا چوب شما ایجاد می‌کنند. تولید هر 24 ساعت 70 است که نشان دهنده قلمرو این موجودات است. یکی دیگر از نشانه های تولید صدا توسط این موجودات بیشتر در شب صداهایی مانند جویدن چوب، لوله، کابل و سیم و ... است که در سکوت شب به راحتی می توانید آن ها را بشنوید.


چگونه تعداد موش ها افزایش می یابد:
بین 8 تا 10 هفته طول می کشد تا موش ها بالغ شوند و هر جفت حداقل 8 تا 16 موش تولید می کند و تعداد آنها به سرعت افزایش می یابد. آسیب های موش ها و تهدیداتی که برای انسان ایجاد می کنند؟ موش ها به لوله های آب و گاز، بسته بندی مواد غذایی و غلات، چوب آسیب جدی می زنند. نمونه ای از این آسیب ها کابل های برق و آتش سوزی است که از جمله به جای باقی ماندن ضایعات موش به خصوص در محل نگهداری مواد غذایی باعث ایجاد مسمومیت هایی مانند سالمونلا می شود.
موش ها بر خلاف سایر آفات پرنده و خزنده در زمستان بیدار و فعال هستند. به جاهای گرم پناه می برند، تولید مثل می کنند، یعنی در زمستان مشکل موش ها در خانه ها، کارخانه ها و ادارات بیشتر است.

شرکت اسپری ماداکتو با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی هر منطقه و نوع موش های منطقه از طعمه های سمی ضد انعقاد با کیفیت عالی برای از بین بردن انواع موش ها استفاده می کند که از ویژگی های این طعمه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- از ایجاد بوی بد در لاشه خودداری کنید
2- به دلیل بو و طعم طعمه که عمدتا ایتالیایی و آلمانی است، موش را دفع نمی کند و اینکه موش پس از خوردن طعمه دچار کمبود آب و اکسیژن می شود، بنابراین سعی می کند از محیط بسته فرار کنید و به محیط باز بروید. تشنگی رفع شده باید وارد مسیر فاضلاب شود، بنابراین لاشه موش در محیط خارج از منزل یا محل کار و کارخانه قرار می گیرد و باعث انتشار آلودگی ثانویه نمی شود. به این ترتیب شرکت های مواد غذایی که عمدتاً نگران آلودگی موش ها به دلیل وجود مواد غذایی هستند، پس از استفاده از طعمه های ضد انعقاد ماداکتو رضایت 100 درصدی داشته و هر ساله قرارداد خود را تمدید می کنند.
برای جلوگیری از جویدن سیم ها توسط موش ها از شرکت اسپری ماداکتو مشاوره رایگان بگیرید.

۰ ۰