راهنمای خرید ساندبار سونی مناسب

۱۳ بازديد
نوار صوتی یک نوار مستطیلی باریک و بلند است که با بلندگوها و جزئیات فنی زیادی پر شده است. یک نوار صوتی خوب برای کلمات گفتاری همان کاری را که یک عینک خوب انجام می دهد تا همه چیز را روشن کند. صداها به وضوح و مشخص دریافت می شوند، بنابراین حتی دیالوگ های زمزمه شده را می توان به وضوح شنید. برای خرید ساندبار سونی در تهران به فروشگاه سونی شهراد مراجعه کنید.


(برای شنیدن آنچه گفته می شود نیازی نیست زیرنویس ها را روشن کنید یا صدا را زیاد کنید.) و از آنجایی که نوارهای صوتی عریض تر از پایه های صوتی هستند، صدا را دورتر (چپ و راست). راست) و کمی (اگرچه تا حد بسیار زیاد) پخش می کنند. درجه کوچک) نزدیکتر. خیس می شوند.
در مورد محل قرارگیری آنها، نوارهای صوتی یا الف) روی دیوار زیر تلویزیون شما نصب می شوند، ب) اگر تلویزیون شما روی میز قرار دارد، در مقابل تلویزیون شما قرار می گیرند، یا اگر تلویزیون شما روی یک قفسه است، در زیر یا بالای تلویزیون شما قرار می گیرند. بسیاری از ساندبارها این روزها با یک ساب ووفر بی‌سیم مجزا عرضه می‌شوند و این پانچ اضافی را برای تجربه یک فیلم اکشن فراگیر می‌افزایند.
نمایندگی سونی در تهران روی لینک کلیک کنید.

https://www.sony-co.com/showpost/51/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%7C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


Sunbase چیست؟
هدف از پایه صدا دقیقاً مشابه نوار صوتی (برای اینکه تلویزیون شما صدایی شگفت انگیز داشته باشد) است، اما آنها از نظر اندازه و قدرت متفاوت هستند. پایه‌های صدا عمیق‌تر از نوارهای صوتی هستند، اما معمولاً عرض آن‌ها کوتاه‌تر است و معمولاً طوری طراحی می‌شوند که زیر تلویزیون یا روی قفسه‌ای درست زیر تلویزیون قرار بگیرند. پایه‌های صدا معمولاً فضای بیشتری نسبت به نوار صوتی دارند، که منجر به تقویت داخلی بهتر و ووفرهای بزرگ‌تر می‌شود و نیاز به ساب ووفر را کاهش می‌دهد، اگرچه شکست دادن یک ساب ووفر مستقل خوب دشوار است.
وقتی صحبت از هر صدایی باشد بزرگتر بهتر است. این روزها یافتن پایه‌های صوتی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، و پیشرفت‌ها در فناوری نوار صوتی، تطبیق‌پذیری آن‌ها و این واقعیت که توسط برخی از بهترین مارک‌های موجود در بازار به خوبی معرفی می‌شوند، ما را به طور کلی به جای پایه‌های صوتی، نوارهای صوتی را توصیه می‌کند. .

6 نکته بسیار مهم هنگام خرید شن
کجا قرار خواهد گرفت؟
جایی که تلویزیون خود را قرار می دهید و فضایی که در اطراف تلویزیون دارید می تواند تعیین کند که کدام نوع (Soundbar یا soundbase) برای شما مناسب است و نوع آن بر قرارگیری آن تأثیر می گذارد. ساندبارها در هنگام نصب تطبیق پذیرتر هستند. آنها طوری طراحی شده اند که روی دیوار آویزان شوند یا زیر (و جلوی) تلویزیون شما قرار گیرند. این همچنین برای همه ساندبارهای آسان برای راه اندازی صدق می کند.
اگر تلویزیون شما روی میز است، به سادگی نوار صوتی را روی همان میز، درست زیر صفحه نمایش قرار دهید. (فقط مطمئن شوید که فضای کافی بین پایین تلویزیون و میز دارید. مشخصات نوار صوتی را بررسی کنید و قبل از خرید مساحت آن را اندازه بگیرید.) اگر تلویزیون شما دیواری است، نوار صدای خود را مستقیماً در زیر دیوار نصب کنید. برخی از ساندبارها حتی با کیت های نصب ارائه می شوند تا نصب DIY را آسان تر کنند.
از طرف دیگر، پایه های صوتی طوری طراحی شده اند که زیر تلویزیون شما (به همین دلیل سنگین هستند)، روی میز یا قفسه قرار می گیرند.

ساندبار چه اندازه ای باید بخرید؟
از نظر زیبایی شناختی، نوار صوتی جدید شما نباید عریض تر از تلویزیون شما باشد و در حالت ایده آل هر دو باید یک عرض داشته باشند تا ظاهری منسجم داشته باشند. با این حال، از نظر فنی می‌توانید یک نوار صوتی را تقریباً با هر اندازه تلویزیونی جفت کنید. بنابراین در مورد اندازه گیری از صلاحدید خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که تلویزیون شما فضای کافی برای اتصال نوار صوتی جدید شما را دارد، به خصوص اگر تلویزیون شما 8 سال یا بیشتر سن دارد.

نوار صوتی غیرفعال یا فعال چیست و چرا مهم است؟
Passive به این معنی است که نوار صوتی فاقد تقویت کننده توان داخلی است و بنابراین برای کار کردن به گیرنده یا تقویت کننده نیاز دارد. با این حال، آنها بلندگوهای بهتری دارند و بلندگوهای بهتر به معنای صدای بهتر است. بنابراین ساندبار غیرفعال هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و باید قطعات بیشتری را به هم متصل کنید. اگر باس اضافی می خواهید، به یک اتصال ساب ووفر سنتی نیز نیاز دارید.

Active به این معنی است که نوار صوتی دارای تقویت‌کننده‌های داخلی است که همه چیز را تامین می‌کند، به علاوه پردازنده‌های کانالی که بلندگوهای چپ، راست و مرکزی نوار صوتی را از هم جدا می‌کنند. بنابراین هیچ گیرنده اضافی برای اتصال (یا خرید) مورد نیاز نیست و سیم های کمتری با دستگاه همه کاره وجود دارد.

توصیه ما: اگر فقط می خواهید صدای تلویزیون خود را بهبود ببخشید، از نوار صوتی فعال استفاده کنید. نوارهای صوتی غیرفعال برای نصب سفارشی مناسب تر هستند (به عنوان مثال، اگر می خواهید نوار صوتی شما در قاب تلویزیون ناپدید شود، یا اگر می خواهید یک سیستم کامل Dolby Atmos داشته باشید).
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.