نکاتی در نحوه انتخاب سرامیک دیوار

۱۵ بازديد
چه در حال بازسازی محیط منزل خود باشید و چه به طور کلی قصد تغییر دیوار اتاق نشیمن را دارید، استفاده از سرامیک دیوار می تواند یکی از گزینه های چشمگیر برای این مشکل باشد. اجرای سرامیک و کاشی دیواری را می توان بر روی یک دیوار یا تنها بر روی بخشی از دیوار اتاق نشیمن انجام داد. دیوار سرامیکی اتاق می تواند تاثیر زیادی در ظاهر کلی خانه داشته باشد اما قبل از خرید به نکاتی توجه کنید. برای خرید از نمایندگی کاشی ارس در تهران روی لینک زیر کلیک کنید.
https://soperceram.ir/aras-tile-agency-in-tehran/


دیوار اتاق خواب سرامیکی
اما در انتخاب کاشی مناسب برای اتاق خود باید بسیار مراقب باشید زیرا این کار به این راحتی نیست و یک اشتباه می تواند آن را از دیوار ایده آل شما دور کند. به گزارش پرشین، در این مطلب با نکات مفیدی در مورد نحوه انتخاب کاشی و سرامیک برای دیوار اتاق آشنا می شوید.

کنترل بودجه
کاشی‌های سرامیکی دیوار شکل‌ها و سبک‌های زیادی دارند و انتخاب آن‌ها تا حد زیادی به بودجه شما بستگی دارد که البته قیمت‌های مختلفی دارد. اگرچه قیمت های مختلفی برای سرامیک، سنگ طبیعی و کاشی وجود دارد، اما شما می توانید مدلی را که متناسب با بودجه خود است انتخاب کنید.

در حالی که ممکن است همه آنها خوب به نظر برسند، اما در مورد دوام و ضد آب بودن آنها، تفاوت قیمت وجود دارد. بهتر است ارزان ترین مدل ها را انتخاب نکنید و به کیفیت توجه کنید.

اندازه کاشی را در نظر بگیرید
اکثر کاشی های دیوار در اندازه های خاص هستند. کاشی های بزرگ در رنگ های روشن معمولا تاثیر مثبتی دارند و فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می دهند.

پالت رنگ مناسب را انتخاب کنید
اگر رنگ بندی مناسبی برای دیوار سرامیکی پیدا کنید که به خوبی با مبلمان و اثاثیه ترکیب شود، جلوه ای مجلل خواهید داشت. معمولاً سرامیک هایی با رنگ های سرد اتاق را روشن تر می کنند و اگر با مبلمان سبک ترکیب شوند نقش مهمی در روشنایی اتاق دارند.

دیوار سرامیکی در اتاق نشیمن و پذیرایی
اندازه اتاق نشیمن
قبل از خرید کاشی و سرامیک، ابعاد اتاق نشیمن و پذیرایی خود را بررسی کنید. اگر اتاق شما کوچک است از کاشی های بزرگتر استفاده کنید و اگر بزرگ است می توانید کاشی های کوچک و متوسط را انتخاب کنید. اما در بیشتر موارد کاشی های کوچک فقط برای آشپزخانه، حمام و توالت توصیه می شود.

نمای نهایی را انتخاب کنید
ظاهر کلی سرامیک شما می تواند جلوه ای مات یا براق داشته باشد. سرامیک های براق برای اتاق نشیمن ایده آل هستند و مدل های چوبی اگر در اتاق خواب استفاده شوند جلوه گرم تری ایجاد می کنند. اگر دوست دارید از کاشی های طرح دار استفاده کنید، حتما قبل از انتخاب به دکوراسیون کلی اتاق توجه کنید.

کاشی و سرامیک می تواند جلوه ای زیبا در اتاق نشیمن ایجاد کند، اما همه اینها به نگهداری مناسب بستگی دارد تا همیشه ظاهر زیبای خود را حفظ کند. هر از گاهی آنها را گردگیری کرده و پاک کنید تا ظاهری عالی داشته باشند.
۰ ۰

مدل های سرامیک کف پذیرایی

۸ بازديد
با توجه به استقبال روزافزون مشتریان از خرید سرامیک کف پذیرایی، کارخانه ها و تولیدکنندگان کاشی و سرامیک چاره ای جز تولید طرح ها و رنگ های جدید برای سرامیک کف پذیرایی ندارند. به همین دلیل، اگر سری به بازار کاشی و سرامیک بزنید، متوجه می شوید که تنوع مدل های سرامیک کف با چند سال پیش قابل مقایسه نیست. بیایید نگاهی به برجسته ترین مدل های سرامیکی برای کف پذیرایی بیاندازیم:

کف سرامیک پذیرایی بزرگ
سرامیک های سایز بزرگ این روزها به یکی از انتخاب های برتر تبدیل شده اند. این سرامیک ها به دلیل افزایش فضا، بسیار محبوب شده اند. این سرامیک ها بهترین گزینه برای فضاهای بزرگ و کوچک هستند زیرا محیط را بازتر از آنچه هست جلوه می دهند.

برای خرید سرامیک دیوار روی لینک کلیک کنید
https://soperceram.ir/product-category/ceramic-wall/

کف پذیرایی سرامیکی کوچک
سرامیک سایز کوچک بسته به طراحی ساختمان و دکوراسیون داخلی شما ممکن است بهترین گزینه برای کفپوش باشد. اگر پذیرایی بزرگی دارید و می خواهید جلوه ای شیک و منحصر به فرد به آن بدهید، سرامیک مینیاتوری را پیشنهاد می کنیم. به یاد داشته باشید که برای فضاهای کوچک با نور کم از سرامیک های کوچک استفاده نکنید، زیرا سرامیک ها فضای شما را کوچکتر نشان می دهند.
کف سرامیکی براق برای پذیرایی
سرامیک براق در تاثیر پذیرایی شما بیش از آن چیزی است که تصور کنید. این سرامیک های درخشان اگر با سلیقه و دقت انتخاب شوند بهترین گزینه هستند و فضای شما را زیبا و چشم نواز می کنند; انتخابی که هرگز قدیمی نمی شود و از مد نمی افتد.

کف پذیرایی با فرش سرامیکی
سرامیک مات یکی از زیباترین سرامیک ها برای کف است. با این حال، به یاد داشته باشید که اگر پذیرایی کوچک دارید، بهتر است سرامیک براق را با مات جایگزین کنید.

کف پذیرایی سرامیکی با طرح سنگ
سرامیک طرح سنگ می تواند گزینه مناسبی برای کف پذیرایی شما باشد زیرا با زیبایی سنگ همخوانی ندارد اما از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

کف پذیرایی سرامیکی با طرح پارکت
همانطور که می دانید کف پارکت بسیار محبوب است. اگر شما هم به کفپوش های چوبی علاقه دارید و می خواهید به فضای خود جلوه چوب بدهید، سرامیک طرح پارکت انتخاب خوبی برای شماست.

مدل های کف سرامیکی به مواردی که نام بردیم محدود نمی شود. شما می توانید تنوع بی نظیری از طرح های کف سرامیکی را در سوپرسرام مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سوپرسرام بزرگترین مرجع خرید سرامیک کف می باشد
برای خرید کاشی و سرامیک کف بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که تنوع، کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می دهند. اگر این فروشگاه ها امکان مشاوره رایگان و خرید آنلاین را به شما ارائه کردند، نورعلی نور است.
سوپرسرام بزرگترین فروشگاه عرضه کاشی و سرامیک در ایران است که انواع سرامیک را برای پذیرایی با قیمت مناسب به فروش می رساند.
۰ ۰

آشنایی با انواع سرامیک کف

۱۳ بازديد

کاشی کف انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای خرید سرامیک کف مناسب برای فضای خود، بهتر است ابتدا انواع آن را بشناسید. برای خرید کاشی کف برای فضای مورد نظر خود می توانید انواع کاشی کف را در سایت بازرگانی مصالح ساختمانی سوپر سرم مشاهده و مقایسه کنید و در نهایت کاشی کف مورد نظر خود را دریافت کنید.

برای خرید  سرامیک پردیس پاژ روی لینک کلیک کنید.
 https://soperceram.ir/product-category/factories/pardis/

انواع کاشی کف
1. کاشی تراورتن برای کف
کاشی تراورتن از نوعی سنگ آهک سفید تولید می شود که امروزه به دلیل استحکام بالا علاوه بر کف سازی به عنوان نمای سرامیکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

2. کف سنگ مرمر
یکی دیگر از خاص ترین و مرغوب ترین کاشی های کف کاشی مرمر است. این کاشی به دلیل زیبایی خیره کننده و منحصر به فرد و همچنین به دلیل سهولت در شست و شو یکی از گزینه های محبوب برای کفپوش است. تنها معایبی که می توان از این نوع کاشی و سرامیک گرفت، امکان لکه دار شدن، قیمت بالا و لیز بودن آن است.
 
خرید سرامیک نما  روی لینک کلیک کنید
https://soperceram.ir/product-category/ceramic-wall/ceramic-face/


3. موزاییک کف
یکی از انواع کاشی های کف موزاییک است. در گذشته از این نوع کاشی بیشتر برای کف استفاده می شد. امروزه نیز این کاشی با ورود نوع تزئینی خود به بازار، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.
 
4. کف سرامیک
یکی از انواع کاشی ها سرامیک است که به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و تغییرات دما و قیمت مناسب یکی از گزینه های مناسب برای کاشی کف می باشد. ماده اصلی برای تولید سرامیک خاک رس است. معمولا قیمت کاشی کمتر از سرامیک است. به همین دلیل برخی افراد به اشتباه از کاشی برای کف فضای مورد نظر استفاده می کنند. این می تواند در دراز مدت گران تر باشد، زیرا کاشی ها در درجه اول برای پوشاندن دیوار طراحی شده اند.
 
سرامیک با توجه به جنس به کار رفته در ساخت آن به دو دسته چینی و غیر چینی تقسیم می شود که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:
 
سرامیک چینی
پرسلن یکی از بادوام ترین و با کیفیت ترین سرامیک های کف است. این سرامیک به دلیل کیفیت بالا از قیمت بالایی برخوردار است. سرامیک های چینی نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از:
 
کفپوش سرامیکی لعابدار: این نوع کفپوش سرامیکی شباهت زیادی به سرامیک های غیر چینی دارد که روی آن لایه نازکی از لعاب وجود دارد.
 
· سرامیک بدون لعاب: این سرامیک کف به صورت مات و بدون لعاب تولید می شود که یکی از گزینه های محبوب برای کفپوش می باشد.
 
· سرامیک صیقلی: این نوع سرامیک سطحی براق دارد و لعاب ندارد.
 
سرامیک دو لایه: این نوع سرامیک کف از یک لایه ضخیم لعاب تشکیل شده است که به همین دلیل به آن سرامیک دو لایه می گویند.
 
· سرامیک بافت: این نوع کف سرامیک به دلیل بافت خاصی که دارد شباهت زیادی به سنگ های طبیعی دارد.
 
سرامیک بدون چینی
سرامیک غیر چینی یا معمولی شباهت زیادی به سرامیک چینی دارد. تنها تفاوت این دو نوع سرامیک کف در تراکم آنهاست. سرامیک پرسلن به دلیل چگالی کم، استحکام کمتر و جذب رطوبت بالاتری دارد. کاشی غیر چینی به دلیل قیمت پایین باعث شده است که برخی آن را به سرامیک چینی ترجیح دهند. اما آنچه مشخص است ضربه زدن به کاشی غیر چینی باعث شکستن و ترک خوردن آن می شود. این مشکل می تواند هزینه های اضافی را برای افراد به همراه داشته باشد. در مقاله تفاوت چینی و سرامیک تمام بدن می توانید اطلاعات جامع تری در مورد این دو نوع کاشی به دست آورید.
 
رنگ کاشی
امروزه کاشی‌های کف را می‌توان در رنگ‌های زیادی در بازار یافت که این امر باعث می‌شود افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند کاشی کف مورد نظر خود را پیدا کنند. در اینجا برخی از کاشی های کف محبوب وجود دارد.
 
کاشی های قهوه ای:
رنگ قهوه ای کاشی کف یکی از مواردی است که به راحتی با هر دکوراسیون و کاشی دیواری هماهنگ می شود.
 
کاشی های کرم و سفید:
یکی دیگر از رنگ های محبوب برای کاشی های کف کرم و سفید اکاشی سیاه: ست. این رنگ ها بیشتر برای فضاهای کوچک کاربرد دارند.یکی از شیک ترین و خاص ترین رنگ ها برای کاشی های کف، رنگ مشکی است. استفاده از این رنگ برای کاشی های کف می تواند دکوراسیون منزل را بسیار چشمگیر و خاص جلوه دهد.
 
کاشی های یشم:
یکی از رنگ های بسیار خاص برای کاشی های کف، رنگ یشمی است. استفاده از این رنگ خاص و کمیاب می تواند فضای دکوراسیون شما را بسیار خاص و منحصر به فرد کند.
 
کاشی کف با توجه به کاربرد
نوع کاشی کف بسته به محل استفاده متفاوت است. برخی از کاربردهای کاشی کف:
 
1. کاشی کف برای مناطق پر تردد
برای مکان های پرتردد مانند راهروها، آشپزخانه ها و ... استفاده از کاشی و سرامیک با مقاومت بالا توصیه می شود.
 
2. کاشی کف تجاری
در این فضاها به دلیل نیاز به نظافت و نگهداری، علاوه بر زیبایی، معمولا از کاشی های مرمر و گرانیت برای کف استفاده می شود.
 
3. کاشی های کف در مکان های مرطوب
کاشی و سرامیک با جذب رطوبت کم باید برای کف در مکان های مرطوب استفاده شود.
 
قیمت کاشی و سرامیک کف
امروزه در ایران کاشی و سرامیک کف توسط تولید کنندگان بسیاری در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. هر کاشی و سرامیک کف با توجه به کیفیت، طرح و رنگ آن قیمت متفاوتی دارد. یکی از بهترین راه ها برای تهیه کاشی کف مورد نیاز، خرید عمده کاشی است.

کاشی مات یا براق؟
همیشه این بحث بین خریداران وجود داشته است که کاشی های کف براق یا مات بهتر هستند. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
 
کاشی کف براق
این کاشی با انعکاس نور بالای خود جلوه ای زیبا و خاص به فضا می بخشد و یکی از بهترین گزینه ها برای کاشی کف در فضاهای کوچک محسوب می شود. اما نکته ای که برای این سبک کاشی ها حائز اهمیت است این است که این کاشی ها به دلیل درخشندگی لکه ها و کثیفی های بیشتری را در معرض دید چشم قرار می دهند.
 
کاشی کف مات
کاشی های کف مات همیشه جلوه ای خاص و مدرن به فضا می دهند اما استفاده از آن در فضاهای کوچک به هیچ وجه توصیه نمی شود. این کاشی ها به دلیل انعکاس نور کم، کمتر در معرض گرد و غبار نیز قرار می گیرند.
۰ ۰

بهترین رنگ عایق استخر ضد جلبک

۱۲ بازديد

 عایق کاری استخر با مواد نانو یکی از جدیدترین راهکارها برای جلوگیری از نشت آب و رطوبت استخر است که امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. عایق استخر به عنوان پوششی بادوام برای ترک ها و شکاف هایی که آب وارد آن می شود استفاده می شود. صنایع رنگ جمیل ابتدا کل استخر را در دو مرحله با رزین آب بند A80 که یکی از محصولات با کیفیت جمیل می باشد آب بندی می کند و سپس در دو مرحله تمام سطح استخر را با رنگ نانو استخر می پوشاند.

شایان ذکر است محصول دیگری از صنایع رنگ جمیل به نام لاستیک مایع نانو که شفاف، جدید و با کیفیت بوده و به رنگ آبی نیز می باشد برای عایق کاری استخر قابل استفاده می باشد.

رنگ استخری ضد جلبک به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر عوامل محیطی قابل استفاده بر روی انواع سطوح می باشد. آب بندی استخر با مواد نانو باعث می شود استخر در برابر عوامل محیطی مانند باران، سرما، قارچ، جلبک و ... مقاوم شود. این یک مزیت بسیار مهم است، زیرا اکثر محصولاتی که به عنوان پوشش ضد آب استفاده می شوند ضعیف هستند و کیفیت آنها به مرور زمان بدتر می شود. زمان، اما عایق نانو استخر برای سال ها با دوام باقی می ماند.
برای خرید رنگ استخری ضد جلبک اینجا کلیک کنید. 

صنایع رنگ جمیل به شما توصیه می کند از فناوری نانو به عنوان عایق سقف، عایق استخر، عایق نما و تمامی سطوح ساختمان استفاده کنید. نانو آب بندی به محافظت از خانه شما در برابر مسائل زیست محیطی که برای سال های آینده شما را آزار می دهد کمک می کند. نانو آب بندی روشی بسیار ساده برای جلوگیری از نشتی روی سطوح است.

برای خرید عمده رنگ ترافیکی روی لینک کلیک کنید.

https://jamilpaint.com/post-detail/84/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-+-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%7C-%D8%AA%DA%A9-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C



ویژگی ها و مزایای رنگ عایق استخر صنایع رنگ جمیل:
ضد جلبک و ضد باکتری
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، ضد UV
مقاوم در برابر رطوبت و آب استخر
رنگ استخر دکتر نانو به سرعت در دمای اتاق خشک می شود
دوام و ماندگاری بالا به مدت 10 سال
عایق استخر، عایق مناسب در برابر نفوذ آب
مقاوم در برابر خوردگی و ضربه
چسبندگی بالا
بسیار منعطف
دوستدار طبیعت
ضد آب و قابل تنفس
مواد غیر سمی و کاملا بهداشتی
استفاده و اجرای آسان رنگ نانو استخر
قابلیت تعمیر چندباره و با سرعت بالا در زمان بسیار کوتاه را دارد
مقاوم در برابر دماهای بسیار پایین (منفی 70 درجه سانتیگراد) و دمای بسیار بالا (تا مثبت 1000 درجه سانتیگراد)
صرفه جویی در هزینه به لطف قیمت مناسب رنگ عایق استخر دکترنانو
قیمت و کیفیت رقابتی رنگ استخری رنگی زیبا با محصولات مشابه در بازار
مورد استفاده برای انواع استخرها، منابع آب کشاورزی و مخازن


چرا باید از شرکت صنعت رنگ جمیل خرید کنیم؟
همانطور که در بالا به مزایای رنگ استخری صنایع رنگ جمیل اشاره کردیم، تمامی محصولات مجموعه صنایع رنگ جمیل نیز از مزایا و ویژگی های خاصی بهره می برند و با استفاده از مواد مرغوب و محترمانه محیط زیست توانسته است علاوه بر رنگ عایق استخر، برای تولید بهترین مواد نانو آب بندی برای آب بندی توالت، نما، سقف و ... و اعتماد کاربران را جلب کند.

مشخصات فنی و میزان مصرف رنگ نانو الاستیک استخری:
عایق نانو استخر را می توان در رنگ های مختلف سفارش داد اما اکثرا رنگ و ظاهر آبی و سفید دارند.
زمان خشک شدن نانومواد عایق بر روی سطح استخر بسته به دمای محیط بین 48 تا 72 ساعت می باشد.
مدت زمان ماندگاری رنگ عایق استخر در ظرف دربسته حداقل سه سال است اما دقت کنید که در دمای خشک و دور از نور مستقیم خورشید و یخبندان نگهداری شود. زیرا ماندگاری آن کاهش می یابد.
طول عمر عایق استخر رنگ جمیل حداقل 10 سال می باشد.
میزان مصرف رنگ استخری نانو الاستیک دکتر نانو به اندازه ای است که یک کیلوگرم برای چهار متر مربع کافی است اما این میزان به زیربنای سازه نیز بستگی خواهد داشت.

شرایط نگهداری رنگ نانو استخر:
توجه داشته باشید که قیمت هر ماده عایق در بازار بالاست پس باید به نگهداری آن توجه کرد. اگر بسته‌های نانومواد باز نشده دارید و مواد تازه تولید شده‌اند، می‌توانید آن‌ها را تا سه سال در مکانی خشک و دور از نور مستقیم خورشید یا دمای انجماد نگهداری کنید. دمای در نظر گرفته شده برای نگهداری مواد عایق حداقل دمای 5+ و حداکثر 15- درجه سانتیگراد می باشد.

۰ ۰

نکته کلیدی هنگام خرید تلویزیون

۸ بازديد
هنگام خرید تلویزیون، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در ادامه به مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب تلویزیون باید در نظر گرفته شود، خواهیم پرداخت. برای خریدی مطمئن به مرکز فروش تلویزیون در تهران به لینک زیر مراجعه کنید.


اندازه صفحه تلویزیون
امروزه اندازه‌های زیادی از صفحه‌نمایش‌های تلویزیون موجود است که از ۱۴ اینچ تا بیش از ۱۰۰ اینچ متغیر است. بنابراین این سوال پیش می آید که چگونه می توان اندازه مناسب را تشخیص داد؟

امروزه 55 اینچ اندازه تلویزیون اصلی است. این بدان معناست که اکثر تلویزیون های جدید در مدل های 55 اینچی عرضه می شوند. تلویزیون های 65 اینچی نیز تقاضای زیادی دارند، اما اندازه های 75 اینچی و بالاتر کمتر خریداری می شوند زیرا واقعاً به فضای زیادی برای قرار دادن آنها نیاز دارند. اندازه های کوچکتر مانند 32 اینچ و 40 اینچ در فضاهای تنگ راحت تر نصب می شوند.

نمایندگی سونی در تهران اینجا کلیک کنید.


بهترین راه برای انتخاب اندازه صفحه نمایش این است که یک تکه نوار چسب بر روی دیوار اتاق نشیمن خود (یا هر جایی که قصد دارید تلویزیون خود را بگذارید) بچسبانید تا مطمئن شوید که ابعاد تلویزیون شما با جایی که می خواهید آن را نصب کنید مطابقت دارد. شرق. توجه داشته باشید که مقدار بر حسب اینچ نشان دهنده طول مورب صفحه تلویزیون است، یعنی از گوشه پایین به گوشه بالایی در طرف دیگر.

فاصله ای که از تلویزیون می نشینید نیز مهم است. اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش شما تقریباً دو برابر فاصله بین تلویزیون و محل نشستن شما باشد. به عنوان مثال، برای یک تلویزیون 40 اینچی، شما باید حدود 80 اینچ (حدود 2 متر) فاصله داشته باشید.

البته، این محاسبات بسیار محافظه کارانه هستند و مطمئناً می توانید یک صفحه نمایش بزرگتر را در فضای کوچکتر قرار دهید، اما به خاطر داشته باشید که اندازه تلویزیون ممکن است به خوبی بر اندازه اتاق غالب باشد.

امکان نصب بر روی دیوار
برخی از تلویزیون ها، مانند سری OLED گالری ال جی، به طور خاص برای نصب روی دیوار طراحی شده اند. قبل از خرید تلویزیون، بسیاری از مردم فکر می کنند که می خواهند تلویزیون صفحه تخت جدید خود را روی دیوار نصب کنند. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که افراد کمی واقعاً این کار را انجام می دهند.

اگر مطمئن هستید که می خواهید تلویزیون خود را به دیوار نصب کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. ابتدا، به یاد داشته باشید که تلویزیون مستقیماً روی دیوار (و بنابراین کمی دورتر از محل نشیمنگاه) قرار می گیرد، بنابراین می توانید تلویزیون بزرگتری انتخاب کنید. دوم، تلویزیون‌هایی را با براکت‌های بسیار نازک در نظر بگیرید تا با کمترین حجم مناسب روی دیوار قرار بگیرند.

از آنجایی که بسیاری از تلویزیون ها دارای پایه دیواری نیستند، به دنبال تلویزیونی با پایه دیواری استاندارد VESA باشید. اگر قصد دارید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید، یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید زوایای دید واقعی است. اگر قصد دارید تلویزیون را بالای شومینه نصب کنید (که معمولاً توصیه نمی شود)، به ویژه زاویه دید عمودی را در نظر بگیرید.

اتصالات و پورت های تلویزیون
اتصالات اصلی که هر تلویزیون مدرن باید داشته باشد شامل HDMI، پورت USB و پشتیبانی رسانه است.

سعی کنید تلویزیونی با حداقل سه پورت HDMI بخرید. همچنین، اگر قصد خرید یک تلویزیون 4K را دارید، سعی کنید به جای v1.4 HDMI (مانند اکثر HDMI) تلویزیونی بخرید که دارای v2.0 HDMI 2.0 باشد تا از حداکثر سازگاری با تجهیزات فعلی و آینده اطمینان حاصل کنید. اگر می خواهید در آینده از محتوای 8K استفاده کنید یا می خواهید بازی های 4K با نرخ فریم بالا (120 هرتز) داشته باشید، حداقل به یک پورت HDMI 2.1 نیاز دارید. نگران نباش! در قسمت بعدی با تمامی اصطلاحات ذکر شده در بالا آشنا خواهید شد.
۰ ۰

انواع کیفیت تصویر در تلویزیون ها

۱۲ بازديد
HDTV
کیفیت تصویر یکی از مهمترین بخش های تلویزیون است. با خرید یک تلویزیون باکیفیت متوجه تصاویر فوق العاده واقعی آن خواهید شد. هنگام خرید تلویزیون حتما به کیفیت تصویر آن توجه کنید. در واقع کیفیت تصویر تعداد پیکسل های یک صفحه نمایش است. هرچه تعداد پیکسل بیشتر باشد، محتوا بهتر نمایش داده می شود. تلویزیون هایی که کیفیت تصویر HD دارند با رزولوشن 480×720 پیکسل مجهز هستند. اولین HDTV در سال 1998 راه اندازی شد. کاربران هنگام خرید HDTV بسیار شگفت زده شدند.
این تلویزیون کیفیت بالایی دارد و صحنه های زنده را برای شما به ارمغان می آورد. پخش تصاویر با کیفیت HD به سه شرط نیاز دارد. ابتدا محتوا باید با فرمت HD ساخته شود. دوم اینکه صفحه نمایش شما باید از کیفیت تصویر HD پشتیبانی کند. در نهایت، دستگاه شما می تواند محتوا را با همان فرمت پخش کند. قیمت تلویزیون HD نسبت به تلویزیون های با کیفیت های دیگر مناسب تر است. با خرید HDTV می توانید پول کمتری خرج کنید و از کیفیت بالا لذت ببرید.

برای خرید تلویزیون از نمایندگی سونی در تهران به فروشگاه سونی شهراد مراحعه کنید.

تلویزیون فول اچ دی
تلویزیون فول اچ دی در واقع بهترین وضوح و کیفیت را ارائه می دهد. تلویزیون فول اچ دی دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. در واقع 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل به صورت عمودی بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار می گیرد. تعداد این پیکسل ها برای ارائه کیفیت عالی بسیار مناسب است. تلویزیون فول اچ دی قابلیت نمایش کوچکترین جزئیات و ارائه صحنه های واقعی را دارد. با خرید تلویزیون فول اچ دی از تصاویر با کیفیتی برخوردار خواهید شد. یک تلویزیون Full HD در فرمت 16:9 ممکن است شما را شگفت زده کند. اگر می خواهید محتوای Full HD را با کیفیت Full HD تماشا کنید، حتما از کابل HDMI استفاده کنید. با خرید تلویزیون فول اچ دی در محتوای واقعی غوطه ور شوید.

ساندبار چیست و چه کاربردی دارد؟ روی لینک کلیک کنید
https://sony-co.com/showpost/94/%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F(%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1)
تلویزیون 4K
تلویزیون 4K با کیفیت تصویر منحصر به فرد خود شما را به وجد می آورد. با خرید تلویزیون 4K کیفیت نهایی را تجربه خواهید کرد. کیفیت تصویر 4K دارای 3840 پیکسل افقی و 2160 پیکسل عمودی است. به طور کلی تلویزیون 4K مجهز به 8.3 میلیون پیکسل است. تلویزیون 4K واقعی ترین تصاویر و جزئیات را به نمایش می گذارد. با خرید تلویزیون 4K دیگر کوچکترین جزئیات را از دست نخواهید داد. قیمت تلویزیون 4K با توجه به وضوح بالای آن بسیار مناسب است. با خرید تلویزیون 4K از حداکثر کارایی و کیفیت تصویر لذت ببرید.

تلویزیون 8K
با خرید تلویزیون 8K احساس می کنید که صحنه ها واقعی هستند. در واقع تلویزیون 8K دارای 7680 پیکسل افقی و 4320 پیکسل عمودی است. تلویزیون 8K با 33 میلیون پیکسل کیفیت و وضوح نهایی را ارائه می دهد. با خرید تلویزیون 8K متوجه کیفیت عالی آن خواهید شد. پیکسل های یک تلویزیون 8K برای دیدن خیلی کوچک هستند. به همین دلیل است که جزئیات به بهترین شکل نمایش داده می شوند.
با خرید یک تلویزیون 8K دیگر کوچکترین جزئیات را به خوبی مشاهده خواهید کرد. 8K چهار برابر بهتر از 4K است و وضوح بهتری ارائه می دهد. با خرید یک تلویزیون 8K خود را با صحنه های باورنکردنی پذیرایی کنید.

تلویزیون VA
تلویزیون VA زاوید دید کمتری نسبت به IPS دارد. اما تلویزیون VA از نظر روشنایی بهتر است و کنتراست بالاتری ارائه می دهد. با خرید تلویزیون VA تصاویری با نور بهتر در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین تلویزیون VA نسبت به IPS حساس تر است. تلویزیون VA برای محیط های تاریک مناسب است و کیفیت بالایی ارائه می دهد. با خرید تلویزیون VA در تاریک ترین اتاق بهترین کیفیت را تجربه کنید. قیمت تلویزیون VA بسیار مناسب است.

تلویزیون IPS
شرکت ها از پنل های مختلفی برای ساخت تلویزیون استفاده می کنند. پنل IPS یکی از پنل هایی است که برتری زیادی نسبت به سایرین دارد. تلویزیون IPS قادر است تصاویر را با طیف وسیع تری از رنگ های واقعی نمایش دهد. همچنین نور و روشنایی کافی برای تصاویر فراهم می کند. با خرید تلویزیون IPS تصاویری با رنگ های زنده و طبیعی به شما ارائه می شود. تلویزیون IPS استحکام بهتری نسبت به سایر پنل ها دارد. علاوه بر این، تلویزیون IPS زاویه دید عالی را به شما می دهد. به طور کلی تلویزیون IPS همان کیفیت و وضوح را در مرکز طرفین خواهد داشت. با خرید تلویزیون IPS از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. البته قیمت تلویزیون IPS در مقایسه با سایرین کمی گران است. اما با خرید تلویزیون IPS از زاویه دید وسیعی برخوردار خواهید شد.

تلویزیون ال ای دی
LED منبع نور برای ایجاد روشنایی صفحه نمایش شما است. در واقع ال ای دی برای اولین بار در سال 1962 تولید شد.این ال ای دی ها در صفحه تلویزیون عملکرد بی نظیری را نشان می دهند. تلویزیون LED قادر به تولید نور و روشنایی کافی است. با خرید تلویزیون ال ای دی تصاویر شما با درخشندگی فوق العاده ای پخش می شود. LED ها نور ساطع می کنند و رنگ های از پیش تعیین شده ای را به تصاویر ارائه می دهند.
علاوه بر این تلویزیون LED کنتراست و عمق تصاویر را افزایش می دهد و صحنه های نفس گیر را در اختیار شما قرار می دهد. با خرید تلویزیون ال ای دی تصاویر واقعی با کنتراست و عمق عالی ارائه می شود. با خرید تلویزیون ال ای دی نیازی به تلویزیون دیگری نخواهید داشت.



تلویزیون QLED
سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 از فناوری QLED رونمایی کرد.با استفاده و خرید تلویزیون QLED متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. QLED در واقع از دو فناوری Quantum dot و LED تشکیل شده است. نقاط کوانتومی نقاط بسیار کوچکی هستند که رنگ های مختلفی تولید می کنند. سامسونگ ادعا می کند که خرید یک تلویزیون QLED بیش از یک میلیارد رنگ به شما می دهد. علاوه بر این، تلویزیون QLED قادر به نمایش 100 درصد حجم رنگ است. علاوه بر این، تلویزیون QLED با افزایش و افزایش روشنایی تصاویر، کنتراست بی نظیری را ارائه می دهد. طول عمر تلویزیون های QLED بالا است و برای مدت طولانی به خوبی کار می کند. اما قیمت تلویزیون های QLED در مقایسه با LED کمی بالاست. با خرید تلویزیون QLED تصاویری با رنگ های واقعی و کنتراست فوق العاده در اختیار شما قرار می گیرد.


تلویزیون OLED
تلویزیون OLED اولین بار در سال 2012 عرضه شد. تلویزیون OLED مستقیماً از خود نور تولید می کند و نیازی به نور پس زمینه ندارد. نمایشگرهای OLED به بهترین شکل ممکن مشکی را نمایش می دهند. به این دلیل که پیکسل تلویزیون OLED در هنگام نمایش نقاط تاریک کاملاً خاموش می شود و رنگ مشکی کاملاً خالص را نمایش می دهد. با خرید تلویزیون OLED رنگ های کاملا تیره را ببینید. علاوه بر این، تلویزیون OLED کنتراست را برای نمایش نقاط روشن افزایش می دهد. به طور کلی، تلویزیون OLED تصاویر را با عمق و کنتراست رندر می کند تا کاملا زنده و واقعی نشان داده شود. قیمت تلویزیون OLED کمی گرانتر از تلویزیون های دیگر است. اما با خرید تلویزیون OLED یک تلویزیون بی عیب و نقص خواهید داشت.
۰ ۰

جدیدترین انواع تلویزیون با قیمت مناسب

۱۱ بازديد
امروزه ضرورت داشتن و خرید تلویزیون در هر خانه ای امری ضروری و ضروری است. با خرید تلویزیون، اطلاعات عمومی خود را افزایش می دهید و در مورد دنیای اطراف خود اطلاعات بیشتری کسب می کنید. تلویزیون برنامه ها و مطالب مختلفی را به شما ارائه می دهد. با خرید تلویزیون می توانید خود را به خوبی سرگرم کنید. تلویزیون از دو کلمه tele و vision گرفته شده است. tele به معنای دور و بینایی به معنای بینایی است.

برای شماره نمایندگی سونی در تهران به سایت سونی شهراد مراجعه کنید.

مخترع تلویزیون به تنهایی فرد خاصی نبوده و حاصل تلاش چندین ساله دانشمندان مختلف است. در پایان قرن نوزدهم، اولین تلویزیون مکانیکی توسط گوتلیب نیپکو ساخته شد. این تلویزیون بسیار ساده بود و تصویر دیجیتالی را بر روی یک صفحه نمایش می داد. در قرن بیستم، جان لویی بیرد و چارلز فرانسیس تلویزیون NIPCO را توسعه دادند.

اولین تلویزیون الکترونیکی در سال 7927 توسط فیلو تیلور فارنزورث ساخته شد. این تلویزیون CRT تنها می تواند یک خط را نمایش دهد. مردم با استفاده و خرید تلویزیون الکترونیکی به تفاوت بزرگ آن با تلویزیون مکانیکی پی برده اند. به همین دلیل در سال 1934 تمامی تلویزیون ها الکترونیکی شدند. کاربران با خرید تلویزیون های الکترونیکی تصاویر سیاه و سفید را مشاهده کردند.

بهترین تلویزیون سونی 50 اینچ روی لینک کلیک کنید
https://sony-co.com/showpost/37/--%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2020

قیمت تلویزیون های الکترونیکی مناسب بود و به همین دلیل مورد پسند اکثر مردم قرار گرفت. در سال 1954 بود که اولین برنامه رنگی از تلویزیون پخش شد. قیمت تلویزیون رنگی بسیار بالا بود و به همین دلیل به طور گسترده مورد پذیرش قرار نگرفت. اما در سال 1972 بود که همه شبکه های آمریکایی برنامه ها را رنگی پخش کردند. پس از آن تلویزیون های دیجیتال وارد بازار شدند. با خرید تلویزیون های دیجیتال، کاربران از کیفیت تصویر و صدای بهتری برخوردار شده اند. با افزایش کیفیت و امکانات، قیمت تلویزیون ها نیز رو به افزایش است.


تلویزیون 2022
در سال 2022 تلویزیون هایی با ویژگی های فوق العاده وارد بازار شدند. به همین دلیل است که تلویزیون 2022 با استقبال بی نظیری روبرو شد. تلویزیون 2022 می تواند با ویژگی های هوشمند و کیفیت بالا خود را در بین کاربران محبوب کند. با خرید تلویزیون 2022 متوجه عملکرد و کیفیت فوق العاده آنها خواهید شد. تلویزیون ال جی 65NANO806 2022 از بهترین محصولات به حساب می آید. با خرید و استفاده از تلویزیون 65NANO806 بالاترین کیفیت و وضوح را تجربه خواهید کرد. تلویزیون ال جی 2022 مجهز به فناوری نانوسل است. قیمت تلویزیون ال جی 2022 مناسب است و شما می توانید با توجه به بودجه و محیط خود سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. با خرید تلویزیون LG 65NANO806 2022 دنیای جدیدی از امکانات سرگرمی را برای شما باز خواهد کرد.

تلویزیون سونی A90K یکی از دیگر محصولات عالی است که در سال 2022 عرضه شد.
قیمت تلویزیون سونی 2022 کمی بالا است. اما با توجه به ویژگی هایی که ارائه می دهد، مقرون به صرفه است. تلویزیون سامسونگ QN95B نیز یکی از بهترین محصولات سال 2022 است. تلویزیون سامسونگ 2022 با نمایشگر Neo QLED قادر به ارائه تصاویر فوق العاده است. سیستم عامل تایزن و امکانات هوشمند این تلویزیون شما را به بهترین شکل ممکن سرگرم خواهد کرد. قیمت تلویزیون سامسونگ 2022 بسیار مقرون به صرفه است و می توانید با کمترین بودجه آن را تهیه کنید. با خرید تلویزیون 2022 سامسونگ از تجربه بی نظیری از کیفیت و وضوح تصویر برخوردار خواهید شد. با خرید تلویزیون 2022 از امکانات استثنایی برخوردار خواهید شد.


تلویزیون 2023
تلویزیون ها نیز مانند سایر دستگاه ها هر ساله با امکانات جدیدی به بازار عرضه می شوند. برندهای تلویزیون سعی می کنند از رقبای خود پیشی بگیرند و فناوری های جدیدی را به تلویزیون ها اضافه کنند. تلویزیون 2023 که به بازار عرضه خواهد شد با فناوری های خارق العاده خود شما را شگفت زده خواهد کرد. تلویزیون 2023 می تواند واقعی ترین تصاویر ممکن را برای شما به ارمغان بیاورد. با وجود ویژگی های منحصر به فرد و خرید تلویزیون 2023، دیگر نیازی به کامپیوتر یا لپ تاپ نخواهید داشت. تلویزیون 2023 مکمل تلویزیون های 2022 است و شما را غیر ضروری می کند.
۰ ۰

همه چیز درباره خرید اقساطی تلویزیون

۱۴ بازديد

 بدون شک تلویزیون یکی از ضروری ترین وسایل در هر خانه ای است. داشتن یا خرید اقساطی یک تلویزیون شیک با تصاویر واضح و شفاف که با دکوراسیون خانه همخوانی دارد لذتی وصف ناپذیر است. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر بازار و تورم، شاید خرید نقدی تلویزیون برای بسیاری از خانواده ها راحت نباشد، در اینجا خرید اقساطی تلویزیون در جمهوری را پیشنهاد می کنیم.روی لینک کلیک کنید

https://sony-co.com/showpost/76/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-



همه چیز درباره خرید اقساطی تلویزیون
فروش اقساطی تلویزیون و سایر کالاها بهترین روش در شرایط تورمی
خرید اقساطی تلویزیون یکی از بهترین راه ها برای خرید در شرایط تورمی است. در شرایط تورمی، قیمت کالاها گاهی حتی روزانه تغییر می کند و قیمت کالاها به سرعت افزایش می یابد. در این شرایط یکی از روش هایی که می تواند بازار را به ویژه لوازم خانگی و به خصوص تلویزیون به باد دهد، فروش پکیج تلویزیون است.
در این روش خریداران با مراجعه به فروشگاه ها یا سایت های آنلاین و ارسال مدارک جهت اعتبارسنجی، بدون نگرانی از افزایش قیمت تلویزیون و یا کاهش قدرت خرید خود، تلویزیون مورد نظر خود را با قیمت روز خریداری می کنند، زیرا با خرید تلویزیون به صورت اقساطی مبلغ به صورت اقساط جزئی و به قیمت توافقی پرداخت می شود.

برای خرید تلویزیون سونی به فروشگاه سونی شهراد در تهران مراجعه کنید

خرید اقساطی تلویزیون چه مزایایی دارد؟
همانطور که می دانید تلویزیون جزء ضروری زندگی است و خرید آن را نمی توان زیاد به تعویق انداخت و یا اگر با شرایط تورمی فعلی به تعویق افتاد منطقی نیست زیرا می توانید تلویزیون خود را چندین بار بخرید و بدون اینکه احساس کنید از آن استفاده کنید. کمبود تلویزیون در زندگی شما خرید اقساطی تلویزیون دارای مزایایی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
نیازهای خود را برآورده کنید و در آینده بدون اتلاف وقت برای آن هزینه کنید و برای خرید آن در آینده برنامه ریزی کنید
بار فشار مالی را در زندگی کوتاه مدت کاهش دهید
خرید اقساطی تلویزیون قدرت خرید روزانه شما را افزایش می دهد
خرید چند قسطی تلویزیون می تواند یک تجربه خرید هوشمندانه باشد
با خرید اقساطی تلویزیون بدون کاهش قابل توجه پس انداز خود می توانید خریدهای دیگری نیز انجام دهید
باعث خوشحالی خانواده و خانواده شما می شود
بنابراین خرید اقساطی تلویزیون در صورت خرید هوشمندانه و در شرایط مناسب ممکن است خرید موفق خوبی برای شما به نظر برسد.

شرایط خرید اقساطی تلویزیون
اگر تصمیم به خرید قسطی تلویزیون دارید، باید یک سری شرایط و مواردی را فراهم کنید و سپس تلویزیون را به صورت اقساطی بخرید.
پیش پرداخت خرید تلویزیون به صورت اقساطی: می توانید با پرداخت 20 تا 30 درصد مبلغ تلویزیون بدون نیاز به پرداخت کامل آن را خریداری کنید.
چک ماهیگیر معتبر: مورد بعدی که برای خرید اقساطی تلویزیون نیاز دارید، چک ماهیگیر با وضعیت تمیز و گردش حساب مناسب است.
اعتبار داشته باشید و اعتبار مالی داشته باشید: بسیاری از شرکت ها قبل از فروش اقساطی یک محصول، سوابق مالی مردم را بررسی می کنند تا از اعتبار خود در چند سال گذشته مطلع شوند و ریسک خود را کاهش دهند. اقساط تلویزیون نیز بررسی می شود.

تلویزیون 2022
در سال 2022 تلویزیون هایی با ویژگی های فوق العاده وارد بازار شدند. به همین دلیل است که تلویزیون 2022 با استقبال بی نظیری روبرو شد. تلویزیون 2022 می تواند با ویژگی های هوشمند و کیفیت بالا خود را در بین کاربران محبوب کند. با خرید تلویزیون 2022 متوجه عملکرد و کیفیت فوق العاده آنها خواهید شد. تلویزیون ال جی 65NANO806 2022 از بهترین محصولات به حساب می آید. با خرید و استفاده از تلویزیون 65NANO806 بالاترین کیفیت و وضوح را تجربه خواهید کرد. تلویزیون ال جی 2022 مجهز به فناوری نانوسل است. قیمت تلویزیون ال جی 2022 مناسب است و شما می توانید با توجه به بودجه و محیط خود سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. با خرید تلویزیون LG 65NANO806 2022 دنیای جدیدی از امکانات سرگرمی را برای شما باز خواهد کرد. تلویزیون سونی A90K یکی از دیگر محصولات عالی است که در سال 2022 عرضه شد. قیمت تلویزیون سونی 2022 کمی بالا است. اما با توجه به ویژگی هایی که ارائه می دهد، مقرون به صرفه است. تلویزیون سامسونگ QN95B نیز یکی از بهترین محصولات سال 2022 است. تلویزیون سامسونگ 2022 با نمایشگر Neo QLED قادر به ارائه تصاویر فوق العاده است. سیستم عامل تایزن و امکانات هوشمند این تلویزیون شما را به بهترین شکل ممکن سرگرم خواهد کرد. قیمت تلویزیون سامسونگ 2022 بسیار مقرون به صرفه است و می توانید با کمترین بودجه آن را تهیه کنید. با خرید تلویزیون 2022 سامسونگ از تجربه بی نظیری از کیفیت و وضوح تصویر برخوردار خواهید شد. با خرید تلویزیون 2022 از امکانات استثنایی برخوردار خواهید شد.

۰ ۰