بهترین رنگ عایق استخر ضد جلبک

۱۳ بازديد

 عایق کاری استخر با مواد نانو یکی از جدیدترین راهکارها برای جلوگیری از نشت آب و رطوبت استخر است که امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. عایق استخر به عنوان پوششی بادوام برای ترک ها و شکاف هایی که آب وارد آن می شود استفاده می شود. صنایع رنگ جمیل ابتدا کل استخر را در دو مرحله با رزین آب بند A80 که یکی از محصولات با کیفیت جمیل می باشد آب بندی می کند و سپس در دو مرحله تمام سطح استخر را با رنگ نانو استخر می پوشاند.

شایان ذکر است محصول دیگری از صنایع رنگ جمیل به نام لاستیک مایع نانو که شفاف، جدید و با کیفیت بوده و به رنگ آبی نیز می باشد برای عایق کاری استخر قابل استفاده می باشد.

رنگ استخری ضد جلبک به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر عوامل محیطی قابل استفاده بر روی انواع سطوح می باشد. آب بندی استخر با مواد نانو باعث می شود استخر در برابر عوامل محیطی مانند باران، سرما، قارچ، جلبک و ... مقاوم شود. این یک مزیت بسیار مهم است، زیرا اکثر محصولاتی که به عنوان پوشش ضد آب استفاده می شوند ضعیف هستند و کیفیت آنها به مرور زمان بدتر می شود. زمان، اما عایق نانو استخر برای سال ها با دوام باقی می ماند.
برای خرید رنگ استخری ضد جلبک اینجا کلیک کنید. 

صنایع رنگ جمیل به شما توصیه می کند از فناوری نانو به عنوان عایق سقف، عایق استخر، عایق نما و تمامی سطوح ساختمان استفاده کنید. نانو آب بندی به محافظت از خانه شما در برابر مسائل زیست محیطی که برای سال های آینده شما را آزار می دهد کمک می کند. نانو آب بندی روشی بسیار ساده برای جلوگیری از نشتی روی سطوح است.

برای خرید عمده رنگ ترافیکی روی لینک کلیک کنید.

https://jamilpaint.com/post-detail/84/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-+-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%7C-%D8%AA%DA%A9-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C



ویژگی ها و مزایای رنگ عایق استخر صنایع رنگ جمیل:
ضد جلبک و ضد باکتری
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، ضد UV
مقاوم در برابر رطوبت و آب استخر
رنگ استخر دکتر نانو به سرعت در دمای اتاق خشک می شود
دوام و ماندگاری بالا به مدت 10 سال
عایق استخر، عایق مناسب در برابر نفوذ آب
مقاوم در برابر خوردگی و ضربه
چسبندگی بالا
بسیار منعطف
دوستدار طبیعت
ضد آب و قابل تنفس
مواد غیر سمی و کاملا بهداشتی
استفاده و اجرای آسان رنگ نانو استخر
قابلیت تعمیر چندباره و با سرعت بالا در زمان بسیار کوتاه را دارد
مقاوم در برابر دماهای بسیار پایین (منفی 70 درجه سانتیگراد) و دمای بسیار بالا (تا مثبت 1000 درجه سانتیگراد)
صرفه جویی در هزینه به لطف قیمت مناسب رنگ عایق استخر دکترنانو
قیمت و کیفیت رقابتی رنگ استخری رنگی زیبا با محصولات مشابه در بازار
مورد استفاده برای انواع استخرها، منابع آب کشاورزی و مخازن


چرا باید از شرکت صنعت رنگ جمیل خرید کنیم؟
همانطور که در بالا به مزایای رنگ استخری صنایع رنگ جمیل اشاره کردیم، تمامی محصولات مجموعه صنایع رنگ جمیل نیز از مزایا و ویژگی های خاصی بهره می برند و با استفاده از مواد مرغوب و محترمانه محیط زیست توانسته است علاوه بر رنگ عایق استخر، برای تولید بهترین مواد نانو آب بندی برای آب بندی توالت، نما، سقف و ... و اعتماد کاربران را جلب کند.

مشخصات فنی و میزان مصرف رنگ نانو الاستیک استخری:
عایق نانو استخر را می توان در رنگ های مختلف سفارش داد اما اکثرا رنگ و ظاهر آبی و سفید دارند.
زمان خشک شدن نانومواد عایق بر روی سطح استخر بسته به دمای محیط بین 48 تا 72 ساعت می باشد.
مدت زمان ماندگاری رنگ عایق استخر در ظرف دربسته حداقل سه سال است اما دقت کنید که در دمای خشک و دور از نور مستقیم خورشید و یخبندان نگهداری شود. زیرا ماندگاری آن کاهش می یابد.
طول عمر عایق استخر رنگ جمیل حداقل 10 سال می باشد.
میزان مصرف رنگ استخری نانو الاستیک دکتر نانو به اندازه ای است که یک کیلوگرم برای چهار متر مربع کافی است اما این میزان به زیربنای سازه نیز بستگی خواهد داشت.

شرایط نگهداری رنگ نانو استخر:
توجه داشته باشید که قیمت هر ماده عایق در بازار بالاست پس باید به نگهداری آن توجه کرد. اگر بسته‌های نانومواد باز نشده دارید و مواد تازه تولید شده‌اند، می‌توانید آن‌ها را تا سه سال در مکانی خشک و دور از نور مستقیم خورشید یا دمای انجماد نگهداری کنید. دمای در نظر گرفته شده برای نگهداری مواد عایق حداقل دمای 5+ و حداکثر 15- درجه سانتیگراد می باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.