نمایندگی سونی در تهران

۱۱ بازديد
بدون صحبت در مورد سونی نمی توان در مورد بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات صوتی و تصویری دنیا صحبت کرد. برندی که امروزه می توان آن را بهترین تولید کننده تجهیزات سمعی و بصری در جهان دانست. کیفیت تولید صوتی و تصویری این برند خوشنام ژاپنی در بالاترین سطح دنیا قرار دارد و محصولات آن از بادوام ترین و بهترین ها هستند. موضوعی که وی را به عنوان نمایندگی سونی در تهران به ویژه نماینده رسمی تلویزیون سونی اورجینال ژاپن در تهران برانگیخت این است که از کیفیت محصولات خود به مشتریان خود اطمینان داشته باشد و نگران کارآمدی، کیفیت و اصالت آنها نباشد.
مرکز خرید تلویزیون در جمهوری تهران | فروش اقساطی روی لینک کلیک کنید.
https://sony-co.com/showpost/66/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%7C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C

با هدف ارائه محصولات صوتی و تصویری برند سونی، فعالیت خود را به عنوان نماینده محصولات صوتی و تصویری سونی در تهران و ایران آغاز کرد و امیدوار است بتواند توجه و وفاداری مشتریان علاقمند به این برند را جلب کند. سونی با ارائه محصولات با کیفیت و بادوام سونی.
محصولات ارائه شده در سایت که به عنوان نماینده رسمی سونی در ایران فعالیت می کند در محصولات صوتی و تصویری خلاصه شده است. محصولات صوتی سونی شامل موارد زیر است:

محصولات صوتی: نوارهای صوتی و سینمای خانگی سونی، پخش کننده های خانگی هوشمند سونی
محصولات ویدئویی: انواع تلویزیون های سونی در مدل های تلویزیون ال ای دی سونی مانند تلویزیون های سونی X85J، تلویزیون های OLED سونی و تلویزیون های فول اچ دی سونی، دی وی دی پلیر سونی
همه این محصولات سونی با بهترین و بالاترین استانداردهای طراحی و فناوری مطابقت دارند و زندگی را برای اعضای خانواده لذت بخش تر و جذاب تر می کنند. محصولات اورجینال ژاپنی سونی از جدیدترین و بهترین محصولات و سری های موجود در بازار ایران محسوب می شود و ضمن ضمانت کارکرد صحیح محصول به شما مشتریان گرامی ارائه می گردد.

خرید آنلاین و حضوری از
برای خرید محصولات سونی دو روش وجود دارد، یا می توانید محصولات این برند خوش نام ژاپنی را به صورت آنلاین سفارش دهید و یا با مراجعه حضوری به فروشگاه خرید خود را انجام دهید.
در هر دو صورت مشاوران و کارشناسان بازرگانی شما را راهنمایی و در تمامی مراحل خرید همراهی کرده و در تمامی زمینه ها به شما مشاوره می دهند. توصیه می کنیم پس از مشورت با این کارشناسان خرید خود را انجام دهید زیرا در این صورت با اطمینان و آسودگی خاطر بهترین انتخاب را خواهید داشت.
کارشناسان نمایندگی رسمی سونی در تهران و ایران به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند و ابهامات شما را در زمان خرید کاملا برطرف می کنند.

خدمات ویژه
علاوه بر مشاوره خرید، برای افزایش رضایت و آسایش مشتریان خود، خدمات خاصی را در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به:
تست پیکسل، تست تصویر و تست زمان: هنگام خرید تلویزیون های سونی، سه تست پیکسل، تصویر و زمان برای محصول خریداری شده شما انجام می شود تا بتوانید تلویزیون خود را با خود به خانه ببرید. کاملا امن
بیمه محصول رایگان تا درب محل: هر کالایی که خریداری می کنید از لحظه خرید تا رسیدن به محل مورد نظر شما در برابر هر نوع حادثه احتمالی بیمه می شود.

گارانتی 18 ماهه: تمامی محصولات صوتی و تصویری سونی و کنسول های بازی با 18 ماه گارانتی به فروش می رسد.
23 ماه خدمات پس از فروش: با خرید محصولات سونی می توانید از 23 ماه خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوید.
نصب رایگان: محصولات خریداری شده از آنها به صورت رایگان در محل مورد نظر شما نصب می شوند.
ضمانت تعویض 48 ساعته: در صورت بروز مشکل در این محصولات در 48 ساعت اول پس از نصب محصولات در منزل یا هر کجا که مایل باشید، امکان تعویض کالا وجود دارد.
امکان پرداخت در محل: این امکان را برای شما فراهم کرده است که پس از دریافت کالا و اطمینان از صحت آنها، پرداخت خود را انجام دهید.

گارانتی اصالت کالا: تمامی محصولات موجود در نمایندگی رسمی سونی در تهران و ایران با گارانتی اصالت محصول به فروش می رسد. کد همه این محصولات را می توانید در وب سایت رسمی برند سونی پیدا کنید و اصالت آنها را تایید می کند.

محصولات سونی کجا هستند؟
سونی که دفتر مرکزی آن در ژاپن قرار دارد، تصمیم گرفته است به منظور کاهش هزینه ها، فرآیند تولید برخی از محصولات خود را به کشورهای صنعتی دیگر منتقل کند. به همین دلیل امروزه برخی از محصولات سونی با قطعات ژاپنی ساخته و در مالزی مونتاژ می شوند. این مونتاژ زیر نظر شرکت اصلی سونی انجام می شود و محصولات آن از همان کیفیت و تکنولوژی های سطح بالای ژاپنی برخوردار است. تمامی محصولات نیز با قطعات ساخته شده تولید می شوند. ساخت ژاپن و مونتاژ در مالزی و دارای تاییدیه شرکت اصلی ژاپنی می باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.