پکینگ گرافیتی نسوز چیست؟

۱۶ بازديد

پکینگ گرافیتی نسوز که برخی آن را به عنوان سیم نسوز گرافیت خالص می شناسند از با کیفیت ترین الیاف نسوز گرافیت خالص ساخته شده است.

این واشر مقاوم در برابر شعله مقاومت حرارتی بسیار خوبی دارد زیرا کارشناسان دمای قابل تحمل توسط آن را تا 860 درجه سانتیگراد اعلام کرده اند. اما دمای محیط کار ایمن آن 550 درجه سانتیگراد تنظیم شده است
این تریم در دمای منفی 200 درجه به خوبی پایداری خود را حفظ می کند. این محصول به لطف استفاده از الیاف گرافیت منبسط شده بسیار انعطاف پذیر است.
این واشر برای آب بندی در محیط های روغن داغ، آب داغ، بخار با دمای و فشار بالا، سیالات به ویژه گاز هیدروژن استفاده می شود. البته نباید فراموش کرد که این آب بند ضد شعله را می توان به راحتی در شفت هایی تا 20 دور در ثانیه استفاده کرد.
این محصول در دو نوع با سیم و بی سیم به شما مشتریان گرامی ارائه می شود. نوع سیمی آن با سیم اینکونل و سیم فولادی ضد زنگ تقویت شده است که قدرت این محصول را در برابر فشار افزایش می دهد.
از جمله موارد استفاده این واشر ضد شعله:
- مناسب برای استفاده به عنوان آب بند پمپ در بسیاری از صنایع از جمله شیمیایی، گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها و پالایشگاه ها.
- قابل استفاده در دستگاه های تولید برق، تجهیزات نفت، صنایع داروسازی، صنایع شیمیایی و غیره.

ساختار پوشش نسوز گرافیتی خالص:
همانطور که از نام این محصول پیداست، مواد اصلی تشکیل دهنده ساختار این بسته بندی است. گرافیت خالص است. البته افراد کمی می دانند که از الیاف کربن در ساختار بسته بندی گرافیت خالص استفاده می شود. این الیاف باعث افزایش استحکام محصول و همچنین استحکام منحصر به فرد آن می شود.
برای ساخت بسته بندی ضد شعله گرافیت خالص، فرآیند بسیار پیچیده ای مورد نیاز است زیرا گرافیت یکی از شکننده ترین مواد در دسته مواد نسوز است. به همین دلیل برای بافت این تریم از لایه هایی از نوار گرافیتی خالص با خلوص 98 درصد استفاده شده است.


2 درصد باقیمانده متعلق به الیاف کربنی است که در برخی از این نوارها استفاده شده است. ابتدا نوارهای گرافیت خالص در دسته های 10 تایی تهیه می شود (40 درصد این نوارها دارای الیاف کربن هستند). الیت این تریم در دو نوع سیمی و شارژی تولید می شود.
در نسخه وایرلس این محصول; پس از مرتب‌سازی و انتخاب، نوارهای گرافیت خالص به دستگاه‌های مخصوصی برای بافت پرکننده‌های حساس می‌روند، سپس برای حفظ چگالی و همچنین پایداری در سراسر ساختار آن. این بسته بندی زیر پرس می رود و با اعمال فشار بسیار کم و افزودن گرد و غبار گرافیت به برش هایی از 4*4 تا 25*25 میلی متر تبدیل می شود.

اما در نوع طناب دار این تریم، رشته های سیم فولادی ایننل 316 یا 304 درون لایه های نوار گرافیتی خالص قرار می گیرد و کلیه فرآیندهای بعدی. به عنوان نوع گرافیت خالص بدون نخ اجرا خواهد شد. وجود نخ باعث تقویت استحکام این محصول می شود.
البته در مورد شکل دهی مقطعی این محصول باید گفت که مربع شکل این واشر باعث انعطاف بهتر و آب بندی کامل تری خواهد شد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.