خرید روغن جلا با کیفیت

۱۱ بازديد

برای صیقل دادن چوب می توانید از روغن جلا دهنده چوب استفاده کنید، ما در فروشگاه رنگ جمیل انواع فرآورده های روغن براق کننده چوب را داریم، می توانید در هر کجا که هستید برای خرید روغن جلا و روغن مورد نظر خود را سفارش دهید.
اکثر لاک ها آلکیدی و روغنی هستند، اما لاک های روغنی اکریلیک نیز وجود دارند که بی بو هستند و به سرعت خشک می شوند. رنگ اولیه آنها سفید است که پس از خشک شدن شفاف و بی رنگ می شود و البته به اندازه لاک های روغنی و آلکیدی قوی نیستند.

برای خرید رنگ صنعتی اینجا کلیک کنید

ورق طلا به طور کلی برای نقاشی و تزئینات چوب استفاده می شود که برای بهبود کارایی و جلوه نیاز به روغن جلا دارد. علاوه بر این برای استفاده از سایر وسایل تزئین و رنگ آمیزی چوب مانند انواع تاج ها، پودرهای طلا و نقره و ... بهتر است از روغن پولیش برای بهبود جنبه و درخشندگی کار استفاده شود.
روغن های صیقل دهنده چوب را می توانید خیلی راحت و راحت روی چوب استفاده کنید، این روغن ها علاوه بر صیقل دادن و شفاف سازی سلامت و افزایش حفاظت و استحکام چوب.

برای رنگ آمیزی چوب با این روغن ها دقت کنید که سطح چوب تمیز باشد و روی چوب کثیفی و چربی نباشد. در این صورت می توانید با استفاده از قلم مو یا ابزارهای دیگر مانند غلتک چوب، چوب را رنگ کنید. رنگش کن

با استفاده از این روغن های جلا دهنده چوب به راحتی می توانید انواع اجسام و سطوح چوبی را رنگ آمیزی کنید و شفافیت چوب را به حدی افزایش دهید که چوب مانند روزهای اول براق و شفاف شود.

تمامی اجسام چوبی یا هر نوع سازه چوبی چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه پس از مدتی شفافیت و جلاپذیری اولیه خود را از دست می دهند، بنابراین این روغن ها برای محافظت از چوب و بهبود کیفیت آن طراحی شده اند. حتما از این روغن ها استفاده کنید چون چوب علاوه بر پولیش نیاز به محافظت دارد.
روغن پولیش چوب را روغن جلا دهنده آلکیدی نیز می نامند. زیرا روغن پولیش چوب دارای پایه رزین آلکیدی است. به طور کلی از روغن جلا دهنده چوب برای رنگ آمیزی سطوح چوبی استفاده می شود.

این لایه روغن علاوه بر محافظت از چوب، زیبایی خاصی به چوب نیز می بخشد و چوب را زیباتر می کند. روغن های جلا دهنده چوب قیمت پایینی دارند.
زیرا حلال های آنها تینر روغن و بنزین هستند که حلال های مناسبی هستند. استفاده از روغن پولیش چوب بر روی سطوح چوبی آسان است.
به همین دلیل در بین مردم بسیار محبوب است. به دلیل این خصوصیات روغن جلا دهنده چوب، این روغن اولین انتخاب بسیاری از افراد برای رنگ آمیزی سطوح چوبی است.
روش استفاده از روغن پولیش به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را خشک و تمیز کرده، محتویات قوطی روغن پولیش را مخلوط کرده، سپس با حلال مناسب مخلوط کرده و با وسایلی مانند برس، تفنگ و غلتک روی سطح چوب بمالید. . .
یکی از تفاوت های لاک روغنی و کیلر که لاک هستند، رنگ آنهاست: کیلر شفاف است، اما پولیش روغنی رنگ قهوه ای مایل به قرمز دارد که به رنگ گوزن معروف است. لاک ناخن خیلی سریعتر از لاک روغنی خشک می شود.
بر خلاف روغن پولیش که لایه اول آن به طور کامل جذب بافت چوب می شود، کشنده پس از خشک شدن روی سطح چوب یک لایه نفوذ ناپذیر تشکیل می دهد.
تفاوت دیگر روغن پولیش با کیلر در نتیجه نهایی است زیرا پس از کار با لاک روی چوب بسته به نوع چوب رنگ آن چند درجه تیره می شود در حالی که کشنده کاملا بی رنگ و شفاف بوده و تقریبا دارای بدون تاثیر بر رنگ محصول
جایگزین های مناسب برای روغن پولیش عبارتند از لاک الکلی، روغن بزرک، لاک های مختلف و شلاک. شاپان یا قیر تصفیه شده نیز برای محافظت از خود نیاز به یک لایه روغن جلا دارد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.