شرایط خرید ویلا در رویان

۱۵ بازديد

رویان یکی از شهرستان های استان مازندران است که در مجاورت دریای خزر و بین شهرستان های نور و نوشهر قرار دارد. زیبایی دیدنی رویان باعث جذب گردشگران زیادی شده و در نتیجه ساخت ویلاهای فروش و اجاره در رویان افزایش یافته است.بهتر است قبل از خرید ویلا در رویان را بیشتر بشناسیم

 
رویان شهری زیبا در شمال ایران است که مقصد گردشگری بسیاری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی است. این شهر زیبا مکان های زیادی برای بازدید دارد. این شهر بین نور و نوشهر قرار دارد و مانند همه شهرهای شمال ایران از آب و هوای باشکوهی برخوردار است. این آب و هوای بی نظیر دلیل اصلی خرید ویلا در شمال ایران است که روز به روز نامزدهای بیشتری پیدا می کند.
 
برای اطلاع از مزایا و معایب ویلای شهرکی روی لینک کلیک کنید
 
رویان آب و هوای معتدلی دارد و به دلیل مجاورت با ساحل، رطوبت بالایی دارد و بیشتر اوقات باران می بارد. جنگل های سرسبز رویان از یک سو و کوه های مرتفع البرز از سوی دیگر این شهر را به یکی از بهترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است که می توانید سفر به رویان و اجاره ویلا جنگلی در رویان را در لیست سفر خود قرار دهید. هوای خوب که بیشترین استفاده را از آن می کند.
 
بهترین شهرهای رویان برای خرید ویلا در شمال ایران
شهر رویان بسیار کوچک است اما شهرهای ساحلی (شهر ساحلی فردوس، شهر شقایق، شهر صدف، شهر آروشا، شهر سینا، شهر ساحل آرام، شهر ساحل 110، شهر سرا) شهر جنگلی (شهر افرا، شهر جنگلی فردوس، شهر ویلا شهر، شهر ماهان، شهر مروارید) به داشتن ویلاهای بسیار زیبا و مجلل با ساختمان های قدیمی و جدید معروف است.
 
خرید ویلا در رویان چه مزایایی دارد؟
استان مازندران بهترین استان برای خرید ویلا در شمال است و شهرهای غرب این استان برای خرید ویلا مناسب ترند. رویان یکی از شهرستان‌های غربی استان مازندران است که بین دو شهرستان نور و نوشهر نزدیک به دریا و در مجاورت جنگل‌های سرسبز قرار دارد. رویان یک شهر توریستی محسوب می شود و به عنوان یک شهر تفریحی شناخته می شود. البته با خرید ویلا در چمستان به جاذبه های تفریحی و گردشگری رویان نزدیک می شوید و در اسرع وقت به این شهر می رسید.
 
خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال
رویان شهر زیبایی برای خرید ویلا است. دلیل این موقعیت افزایش ویلاسازی در رویان است که همگی منطبق بر اصول و استانداردهای روز جهانی است.
 
در شهر رویان ساخت ویلا با جدیت انجام می شود و تنوع و استحکام ویلا بسیار حائز اهمیت است. خرید ویلا در رویان مانند خرید ویلا در سیسنگان طرفداران زیادی دارد و دلیل آن نزدیک بودن به دریا و جنگل است.
 
قیمت ویلا در رویان چقدر است؟
قیمت ویلا در رویان از 1 میلیارد تومان شروع می شود و بیشترین قیمت تقریبا 60 میلیارد تومان است. قیمت ویلاهای جنگلی در رویان نسبت به ویلاهای جنگلی بیشتر است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.