مدل های قاب بندی دیوار

۹ بازديد
در معماری سنتی گذشته و در معماری مدرن امروزی، هنرها و خلاقیت‌های بسیاری خلق شده است که نیازمند مهارت‌ها و ابزارهای ویژه‌ای مانند قاب‌بندی دیوار، قاب‌بندی کاغذ دیواری، قاب آینه و به‌ویژه قاب روی دیوار است. هنر گچ بری، مورد استقبال معماران و طراحان و همچنین بسیاری از مشتریان و خانواده ها قرار گرفته است.

مدیریت
کلمه ای است که در زمینه های مختلفی مانند طراحی داخلی و معماری و حتی عکاسی استفاده می شود.اما در این مقاله مورد اصلی قاب دیواری است که قصد داریم این اثر را که یکی از خدمات اصلی این شرکت است به شما معرفی کنیم. بهترین مجموعه هنری .
پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهترین گچبر و بهترین گچبری در تهران و کرج روی لینک کلیک کنید.

https://gachboripersian.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%DA%86%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%DA%86%D8%A8%D8%B1%DB%8C/


قاب یا قاب دیوار
قاب بندی و قاب بندی روی دیوار و آینه کاری جزو 50 ایده برتر دکوراسیون منزل است و به یکی از راه های لوکس و جذاب ساختن دکوراسیون داخلی منزل تبدیل می شود.
اندازه و سطح قاب روی دیوار با توجه به ارتفاع خانه و اتاق مورد نظر تعیین می شود.
یعنی اگر ارتفاع سقف کوتاه است بهتر است از یک قاب ساده روی دیوار با قاب عمودی با مقدار کمی روی دیوار استفاده کنید تا جلوه ای پهن تر و زیباتر به دیوار بدهد. از اتاق
اگر ارتفاع سقف بیشتر بود، بهتر است یک قاب در بالا با ارتفاع بیشتر و یک قاب مشابه در پایین با ارتفاع کمتر طراحی کنید، سپس از ابزار حاشیه طرح دار یا ساده به صورت افقی در طول مانند کمربند میانی استفاده کنید. دیوار که علاوه بر زیبایی بیشتر از آسیب دیدن دیوار در اثر برخورد مبلمان جلوگیری می کند.
قاب گچی یکی از بهترین ایده ها در دکوراسیون داخلی است. سال هاست که به صورت مجلل در طرح های مختلف خانه اجرا می شود و تغییرات زیادی ایجاد می کند. این نوع گچ بری بسته به ارتفاع سقف به روش های مختلفی بر روی دیوار نصب می شود. در نهایت برای لبه پایینی دیوار از قرنیز با ارتفاع مناسب استفاده می شود.

انواع اسکلت دیواری
قاب بندی سرویسی است که بر روی دیوار قسمت های مختلف خانه مانند دیوار پذیرایی، اتاق خواب و ... با سبک ها، نقش ها و طرح های مختلف و با توجه به سلیقه و نظر مشتریان انجام می شود. دارای 3 مدل زیر
قاب دیواری کلاسیک
قاب دیواری نئوکلاسیک
قاب دیواری مدرن

قاب دیوار
ایجاد قاب بر روی دیوار اتاق نشیمن یا اتاق خواب می تواند روشی برای زیبایی و جذابیت مورد نظر هر فردی باشد و همچنین این قاب ها باعث می شود ارتفاع دیوار بیشتر به نظر برسد.
می توانید از فریم ها به هر شکلی و برای هر قسمتی از دیوار مانند بالای تخت یا هر جای دیگری استفاده کنید. از قاب های ام دی اف مستطیلی 4 تا 6 اینچی استفاده کنید که به صورت شبکه ای قرار می گیرند، سپس همه با روکش با رنگ تیره می توان قاب ها را اعم از گچی و چوبی با هر رنگ و طرح و شکلی روی دیوار در قسمت های مختلف ساخت. دیوار و یک ترکیب منحصر به فرد ایجاد کنید.
قاب دیواری
از این سرویس می توان برای دکوراسیون داخلی و زیباسازی فضای داخلی منازل استفاده کرد زیرا دارای طرح ها و نقش های مختلفی است که با هر نوع سلیقه ای سازگاری کامل دارد و می توان گفت این سرویس برای همه مناسب است. از بهترین راهکارها برای زیباسازی فضاهای مسکونی، اداری و تجاری در نظر گرفته شده است. اجرای کادربندی و همچنین استفاده از رنگ، نقاشی دیواری، پتینه، ورقه، کاغذ دیواری و ... و ترکیب آنها طراحی و فضای پروژه را لوکس تر می کند. برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد، همیشه لازم نیست و از جاده های شلوغ استفاده می شود، اما راه های ساده اما بسیار ظریفی مانند قاب بندی وجود دارد که می تواند فضا را دلپذیر کند. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که ابعاد و اندازه این کار باید متناسب با اندازه دیوار و سقف باشد تا نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد، زیرا ممکن است بعد از مدتی خسته کننده شود، یک دیوار سرخابی زیبا. قاب برای اتاق خواب دخترانه مناسب است. در دنیای دختران، همه عناصر تزئینی باید زیبا و ظریف باشند. مثل این دیوار تزئینی پر از حس دخترانه!

کاربردهای قاب دیوار عبارتند از:
دیوار پذیرایی و ناهارخوری و هال را قاب کنید
قاب بندی فضاهای مسکونی
قاب بندی دیوار نمایشگاه
قاب بندی دیوارهای فضاهای اداری و تجاری
دیوارهای سالن را قاب کنید
دیوار مغازه ها و بوتیک ها را قاب کنید
قاب دیواری چوبی
همانطور که گفته شد قاب بندی دیوار دارای سبک ها، طرح ها، نقش ها و رنگ های مختلفی است که یکی از آنها قاب بندی روی دیوار با چوب است که عموما برای خانه هایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود که بسیار شیک و مجلل است. شرق.
قاب دیوار با گچ
در کنار موارد ذکر شده، یکی دیگر از سبک و مدل قاب بندی، قاب بندی روی دیوار با گچ است که برای خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن یا ساده استفاده می شود که زیبایی خاصی دارد. رنگهای متفاوت.
اطراف دیوار پشت تلویزیون
یکی از حوزه های کانونی مهمی که می توانید برای قاب بندی دیوار خانه در نظر بگیرید. دیوار پشت تلویزیون است. کدام تلویزیون را می خواهید به دیوار نصب کنید؟ چه میز تلویزیونی دارید؟ انواع طرح های قاب مدرن هنر برتر با رنگ های جذاب دیوار اتاق تلویزیون شما را مدرن و شیک جلوه می دهد.
قاب گچی روی دیوار
قاب گچی روی دیوار هم برای پذیرایی و هم برای اتاق خواب کاربرد دارد که از مهم ترین مدل های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک ردیف
مستطیل های جدا
مستطیل های متجانس
مستطیل های بسته
یک قاب روی دیوار ایجاد کنید
قاب بندی یک راه عالی برای افزودن بافت و جذابیت به اتاق بدون افزودن رنگ هایی است که دوست ندارید. قاب های عمودی در این فضا به بزرگتر نشان دادن فضا کمک می کند. با اشکال بازی کنید. می توانید دیوارهای قاب بندی شده را با توجه به فضا و کار خود و متناسب با اتاق خود طراحی کنید.
ماهرانه عمل کن! با استفاده از قاب های MDF مستطیلی 4 تا 6 اینچی که به صورت شبکه ای قرار گرفته اند، جذابیت معماری را به یک دیوار ساده اضافه کنید، سپس همه چیز را به رنگ تیره بپوشانید. یک دیوار قاب چوبی در یک سالن مجلل. معمولا از قاب های چوبی براق تیره برای غنی سازی و تزئین طراحی داخلی استفاده می شود. رنگ های گرم، دیوارهای چوبی و صندلی های راحتی چرمی ترکیبی منحصر به فرد را ایجاد می کنند. پروفیل های این هنر معمولا از پلاستیک ساخته می شوند. از پلی اورتان یا پلی استایرن ساخته شده است و همه اینها در قیمت و کیفیت کار تاثیر دارد. اسکلت دیواری علاوه بر تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و ظاهر محل مورد نظر، اکثر عیوب، مشکلات و آسیب ها را نیز از روی دیوار برطرف می کند. این یک تکنیک کامل برای هدایت نظرات از یک جهت خاص و تمرکز بر روی یک نقطه خاص است. برای این کار از چند قاب استفاده کنید و آن ها را با رنگ های متضاد رنگ آمیزی کنید یا با کاغذ دیواری های طرح دار مختلف تزئین کنید.
قاب دیواری مدرن
در این سبک از کادربندی بیشتر از خطوط مستقیم و مستقیم استفاده می شود. استفاده از گل تاجی و گل کانجی مفید نیست. در واقع قاب ها به سادگی و بدون گل مونتاژ می شوند. این مدل قاب در عین سادگی زیبایی دلپذیرتری دارد.
قاب بندی دیوارها یا ستون های مدرن یکی از سبک های پرطرفدار و پرطرفدار در این زمینه است که امروزه به خوبی شناخته شده است و بسیاری از افراد علاوه بر تغییر دکوراسیون داخلی منازل خود از این خدمات استفاده می کنند. در پذیرایی های مدرن می توانید از قاب های زیبا استفاده کنید و از یک قاب ساده استفاده کنید که محیط اطراف آن تنها با ردی از قاب تزئین شده است. البته اگر نوع طراحی قاب ساده باشد، قاب های چند ردیفه نیز برای طراحی خانه های مدرن ایده آل هستند.
قاب دیواری کلاسیک
در گذشته ای نه چندان دور که اکثر خانه ها دارای دکور کلاسیک بودند، از خدمات قاب بندی دیوار یا ستون کلاسیک استفاده می کردند، البته امروزه نیز افراد و خانه های کلاسیک کم نیستند که به دنبال چنین خدماتی هستند اما حرفه ای تر از مجموعه ما آماده است. فراهم کردن. خدمات تخصصی در این زمینه وجود دارد. اما هر چه طرح قاب ها گلدارتر باشد، بیشتر به سمت سمت کلاسیک کشیده می شود. در این سبک از گل های درشت و کوچک به عنوان گل اکلیلی در قسمت بالایی قاب و یا به عنوان گل کانجی در 4 گوشه قاب استفاده می شود.
برای کلاسیک کردن دیوار، باید:
از رنگ طلایی استفاده کنید.
از سفیدهای دقیق استفاده کنید.
به قراردادهای مبلمان خود توجه کنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.