درد بعد از ایمپلنت دندان

۱۴ بازديد

 اگر اخیراً ایمپلنت های دندانی انجام داده اید، ممکن است از خود بپرسید که چه زمانی می توانید انتظار داشته باشید که درد و ناراحتی شما پس از جراحی از بین برود. ، ما می‌خواهیم همه بیماران در مورد مراقبت‌های پس از درمان و روند بهبودی مطلع شوند، چه ایمپلنت خود را از پزشک دریافت کرده‌اید یا نه. در اینجا چند نکته در مورد روند بهبود ایمپلنت، درد پس از جراحی ایمپلنت و مدت زمانی که طول می کشد تا به حالت عادی بازگردد آورده شده است:

متخصص ایمپلنت در رشت و ایمپلنت دیجیتال در رشت  دکتر مرتضی شمس می باشد که می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلفی با وی تماس گرفته و ویزیت رایگان خود را با شرایط اقساطی از بهترین پزشک ایمپلنت در رشت دریافت نمایید.

آقای دکتر مرتضی شمس دارای 2 کلینیک با جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا می باشد که شما می توانید بر اساس آدرس منزل یا محل کار خود نزدیکترین کلینیک را انتخاب کنید.



آیا درد ایمپلنت دندان بعد از جراحی طبیعی است؟
آره. مقداری درد و ناراحتی جزئی پس از درمان طبیعی است. فرآیند کاشت دندان همیشه شامل جراحی بزرگ دهان برای ایجاد شکافی در لثه و فک است که در آن ایمپلنت شما می تواند قرار گیرد.

احساس درد و ناراحتی پس از جراحی زمانی که داروهای بیهوشی و آرامبخش دندان از بین می روند، کاملا طبیعی است. با این حال، احتمالاً در پایان روز متوجه مقداری درد، ناراحتی، تورم، کبودی و التهاب خواهید شد. مقداری خونریزی نیز در عرض 24 تا 48 ساعت پس از درمان شایع است. دستورالعمل هایی را که دندانپزشک به شما می دهد دنبال کنید تا مطمئن شوید که رژیم غذایی و فعالیت های خود را به درستی اصلاح می کنید و به دهان خود زمان کافی برای بهبودی می دهید.

چه مدت طول می کشد تا درد ناشی از ایمپلنت از بین برود؟
در بیشتر موارد، ناراحتی حدود 3 تا 5 روز پس از درمان به اوج خود می رسد و سپس نسبتاً سریع شروع به فروکش می کند. در پایان هفته اول پس از جراحی، ناراحتی یا درد کمی را تجربه خواهید کرد.
علائم دیگر مانند تورم، کبودی و التهاب نیز باید در این زمان کمی کاهش یابد. بسته به سرعت بهبودی، تقریباً 1 تا 2 هفته پس از جراحی ایمپلنت، دهان شما به حالت عادی باز می گردد. در این زمان دیگر نباید احساس درد کنید و می توانید رژیم غذایی معمولی خود را دنبال کنید و به فعالیت های سنگین مانند ورزش بازگردید.

اگر 2 هفته پس از جراحی احساس درد شدید کردم چه باید بکنم؟
اکثریت قریب به اتفاق بیمارانی که ایمپلنت دندانی دارند باید در عرض تقریباً 2 هفته پس از جراحی بهبود یابند، اگرچه ممکن است 3 تا 6 ماه اضافی برای اطمینان از اتصال کامل ایمپلنت شما به استخوان فک لازم باشد. اگر بعد از 2 هفته همچنان درد شدیدی احساس کردید، نشانه آن است که مشکلی وجود دارد. برای معاینه دهان و دندان به خودتان مراجعه کنید و علت درد خود را مشخص کنید.

محتمل ترین مشکل عفونت در محل ایمپلنت دندان است. این بسیار نادر است، اما می تواند باعث التهاب و درد در اطراف ایمپلنت دندان شما شود. اغلب می توان محل ایمپلنت را تمیز و ضد عفونی کرد و از آنتی بیوتیک ها برای از بین بردن عفونت و نجات ایمپلنت دندانی خود استفاده کرد.
یکی دیگر از دلایل نادر درد پس از ایمپلنت ممکن است رد ایمپلنت دندان شما باشد. اگر یک آلرژی روانی تشخیص داده نشده دارید، بدن شما ممکن است ایمپلنت را رد کند، که می تواند از بهبود مناسب جلوگیری کند و باعث درد و ناراحتی شود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.